Германците по-доволни от Лада,отколкото отMercedes

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Германците по-доволни от Лада,отколкото отMercedes

Мнениеот CellNet ™ » Чет 22 дек 2005 11:32


Германците по-доволни от "Лада", отколкото от "Мерцедес"

Странният извод е от проучване на ADAC, в което участие са взели 50 хил. немски шофьори
21.12.2005
Германските шофьори са по-доволни от "Лада", отколкото от "Мерцедес". Това съвсем не е шега, а факт: до този извод водят резултатите от анкета, проведена от Германския автомобилен клуб - небезизивестният ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club).

В проучването са взели участие около 54 хил. немски шофьори, които трябвало да отговорят на въпроса доколко са удовлетворени от автомобила си, както и от фирменото сервизно обслужване.

Най-високата възможна оценка е единица, а най-ниската - петица. С най-близка до еталона стойност (1.2) на първото място все пак е класиран представител на немското автомобилостроене - "Порше".

Компанията от Цуфенхаузен измества от лидерското място миналогодишния победител "Субару", който сега получава оценка 1,22, а традиционно силно представящата се в подобни класации "Тойота" е трета с 1,27.

Японската доминация в челото на таблицата е тотална - на следващите три места са класирани "Хонда" (1,32), "Мазда" (1,37) и "Мицубиши" (1,43).

Тук идва голямата изненада - седмото място е окупирано от скромната руска "Лада" с оценка 1,46, която оставя зад себе си "Сузуки", класиран на осма позиция, "Ягуар" на девета и СААБ на десета.

Сюрпризът е още по-голям, като се има предвид, че "Мерцедес" например е класиран на незавидното 31 място, оценен с 2,02. Зад гиганта от Щутгарт в самото дъно на таблицата се нареждат само "Фолксваген" (2,03), "Ленд Роувър" (2,12) и "Смарт" (2,17).

Вторият най-добре класирал се немски автомобил е БМВ, който с резултат 1,5 заема 12-о място. "Ауди" е на 17-а позиция с оценка 1,67, а "Опел" получава 1,76, което е достатъчно едва за 22-ро място.

Чешката "Шкода", собственост на "Фолксваген", се представя далеч по-добре от испанския си събрат "Сеат", също част от волфсбургския концерн, което заема 26-а позиция.

"Лада" демонстрира още по-голямо превъзходство в отделните подкатегории на класацията. Руската машина е класирана на четвърто място (1,35) по отношение на цена-удовлетвореност от продукта, изпреварвана само от "Порше" (1,1), "Тойота" (1,30) и "Субару" (1,33).

Подобна е и картината в категорията удовлетвореност от сервизното обслужване на автомобила: тук "Лада" е класирана на по-предна позиция дори и от лидера "Порше". Руският автомобил обаче няма никаква конкуренция в графата "цена на ремонта", където безапелационно заема първото място с оценка 1,67.

Немските автомобилопроизводители реагираха твърде бързо след обявяването на проучването и заявиха, че получените оценки не могат да претендират, че непременно отговарят на истината, тъй като 50-те хил. шофьори, участвали в допитването, са само една малка част автомобилистите в страната.

От ADAC дават далеч по-лесно и логично обяснение.

Става дума за рейтинг, който се определя от субективното чувство на удовлетвореност у потребителя на даден продукт. Хората, които карат скромни евтини автомобили, нямат големи изисквания към тях - те обикновено са доволни, когато колата им е достатъчно непретенциозна.

Обратно, собствениците на скъпи и луксозни возила с право не са склонни да правят дори минимални компромиси с каквото и да било - качество, комфорт, сигурност. Най-малкият проблем може да доведе до сериозни разочарования от машината.

Не на последно място, става дума за класация, измерваща удовлетвореността на шофьорите от техните собствени коли.

Що се отнася до класацията на общия рейтинг, която се изготвя на основата на техническите характеристики, надеждността, имиджа на марката и пр., резултатите са съвсем различни.

Тук лидери традиционно са немците - "Мерцедес", "Порше", БМВ, "Ауди" и "Фолксваген", следвани от японците от "Тойота" и "Мазда".


Уау дали е вярно тва? :roll: Хвърлят ме в тъч тея немци :?




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 22 дек 2005 12:18


Те хората са обяснили причините - за немците цената на Ладата е смешна, и явно това, което са получили надминава това, което са очаквали. Да не говорим за цената на поддръжката, която от гледна точка на немеца сигурно му се вижда безплатна :lol:
Радвам се за ладите, но резултатите на VW не са никак добри, за тях нямам обяснение ???


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Чет 22 дек 2005 14:08


Добре че прочетох последния ред :D инак олелеее за лада
: vw fen


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 22 дек 2005 15:48


амчи те закусват с по една лада, как няма да са доволни, караш и като свърши резервоара хвърляш-еднократна употреба


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 22 дек 2005 16:54


Аз лично мисля че автомобилите на Фолксваген в последните 15-20години са силно надцененини в сравнение с това което предлагат.
То и поради това в последно време се заговори за проблеми в компанията. Ама то само с единия имидж не става работата.
Забележките ми към марката са относно лукса и цената. Не мисля че съотношението цена -лукс /екстри/ е конкурентно. Пък и не мисля че надеждността е някаква извънземна че да компенсира тези недостатъци. Ако трябва в момента да избирам кола твърде възможно е тя да не е Фолксваген. Въпреки че като цяло съм доволен от сегашната намирам доста дървении например седалките тип щурмовак от втората световна..


Потребителски аватар
s3
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 06 юни 2005 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s3 » Чет 22 дек 2005 17:09


Мдаа...височки са им цените ......
Разглеждах ценовите листи на представителите на Citroen и VW
http://www.autotrade-vw.com/
http://www.citroen.bg/
(тези успях да намеря в нета)
При горе долу еднакви характеристики Голфа излиза с около 5000 лв. повече от C4. При все че съм луд Голф фен, ако трябва да си купя нова кола, това би ме накарало доста да се замисля.....
Е освен ако не получа наследство от незнаен роднина ... :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 23 дек 2005 14:51


Да ама голфа, ще го продадеш за много повече пари на старо от С4, тоест фактора овехтяване е много важен. То ако беше така никои нямаше да си купува Мерцедес, Ауди и БМВ. А знаеш, ли че БМВ продават повече 3-ки, отколкото Форд Мондеота при положение, че разликата в цената е малко над 5000евро (316, 318, Мондео 1.8)
Сравни на пазара на старо един ситроен ZX, Рено19 и ГОлф3, после ще си говорим.
Те и Рено през периода 1995-1998 бяха пред фалит, а Нисан през 2000година почти не хлопнаха кепенците, но това не пречи на двете марки в момента да едни от най-печелившите. Какво ще кажеш за европейското подразделение на Форд през 2000год, имаха само един нов модел Фокус и всичко друго беше морално остаряло, но се оправиха. Ами Порше през 1989 едвам не изядоха дървото, а сега са автомобилния производител с най-висока норма на печалбата и най-малкия независим автомобилен производител. Та искам да кажа, че всеки автомобилен производител си има върхове и спадове (през 2000 VW бяха добре, когато другите бяха много зле, така че ще се оправят).
Та качество при френските возила не ми се говори, влезни вътре в автомобила и почни да пипаш пластмасите - всичко е от най ефтините материали и се вади или клати. Гледал съм много тестове на C3 и к'во да кажа пластмасите му са като на американските автомобили - т.е зле.


Потребителски аватар
s3
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 06 юни 2005 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s3 » Пет 23 дек 2005 15:26


За пластмасите при по-старите автомобили (93-97) 100% съгласен. За новите не знам как е, возил съм се веднъж в С4 и ми изглеждаше добре...моето обяснение за разликата в цената е същото.
Ясно е че ако мога да си го позволя ще взема това което ми е на сърцето, но като средно статистически българин 5000 са ми доста... :(
...
Това което казвам е че вероятно тази разлика в цената е допринесла доста за задното класиране на VW в споменатата анкета.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта