Да махна ли катализатора ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: никакви грижи

Мнениеот wili98 » Вто 20 дек 2005 17:46


Perso написа:харчлъка зависи не от ламба сондата ат това как

Малко съм несъгласен с теб ... /не малко а много/
Защото, именно посредством ламбда сондата компа регулира колко гориво да турга в горивната смес...
.Ама да не изпадам в излишни спорове.....
От липса на ЛамСонда ще ти намалее вървежа, а може и да ти се вдигне и разхода...

Според зависи много работи и естествено и начин на шофиране.




Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:)))

Мнениеот Perso » Вто 20 дек 2005 19:14


определено си прав че ламба си трябва но не ми се дават пари щото е над 100лв.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 20 дек 2005 19:38


Провери си гумените тампони по гърнетата,ако има някой скъсан може оттам да трака,изобщо виж ги как са закрепени и ако нещо не е наред оправи го.Катализатора ако е наред по-добре не го махай и си го карай докато не се запуши.Ако е заминал вече ,чак тогава го махни и си сложи гърне на неговото място.Нов е доста дебел,за пасат 1.8 Mi оригиналния е 800 лв.,за голфа не вярвам да е по-ниска цената.Кофтито е ,че при всички случаи си остава някакво ръмжене и изобщо колата си става по-шумна и не звучи както е била преди.Иначе без катализатора вървенето се подобрява незначително и ако само заради това искаш да го махнеш според мен не си струва.


Потребителски аватар
vesk0nti
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот vesk0nti » Чет 22 дек 2005 10:55


ако махнеш катализатора или го избиеш трябва да сложиш някакво гърне /резонансно/ преди средното.Аз имам голф 1.3, без катализатора за 2 месеца и средното изгоря :? разхода ми е същия като преди /ламда сондата си стои/ :)


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 22 дек 2005 10:58


Даскале каво дарматизираш с ламбда сондата - обясни къв следва да е проблема?
Махал съм катализатор независимо къде е ламбадат, дали долу или в колекторите Screwy


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Re: Да махна ли катализатора ?

Мнениеот Veso101 » Чет 22 дек 2005 17:11


sasho_qnev написа:Имам един особен проблем с голфа който си купих наскоро! Като се качим 3-ма или повече персони на ниски обороти особено при потегляне гърнето почва да тропа, още малко ше влезе в купето ! Тъй като не разбирам много ще трябва да ходя на сервиз. Та като ръчкат по гърнетата се чудя дали да не кажа да махнат катализатора. Чувал съм че ако катализатора е стар и се задръсти намалява доста от мощността. Има ли начин да го позная дали е за смяна щото майсторите като ме видят че не разбирам ще ми кажат че е за смяна дори и да е чисто нов.



Кажи как оправи проблема, остави катализатора. :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта