Какво и къде се гледа при покупка на Голф 4 ?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vio
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 18 апр 2005 12:32
Автомобил:
Двигател:

Какво и къде се гледа при покупка на Голф 4 ?!

Мнениеот Vio » Чет 05 юни 2008 21:46


Колеги голфъри 8)
не намерих точен отговор на това което искам да знам и затова пускам темата. Въпросното Голф-че 4 е предназначено за майка ми, до сега караше миналата ми кола Голф 3ка и е много доволна от колата,както и аз бях преди, но вече стана старичка и се налага смяна.

В.1. - Какъв мотор да търся ? Бензин или дизел (НЕ се допуска слагането на метан или газ).

В.2 - Кои мотори се оказват най-читавите? Не се изисква бързина на колата, а по-скоро малък разход, ще е предимно градска кола.

В.3 - Какви са проблемните места на голф 4

В.4 - От значение ли е годината на колата (понякога в първите години на модела има проблеми , които след това се премахват)

В.5 - Даите предложение за хубав голф 4 около 11 000 лв. ( +/- 1500)




Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Чет 05 юни 2008 21:54


КОлега ,не съм много захпознат с Голф 4, само мога да ти кажа, че до колкото съм чувал малките мотори са по-зле от гоелрмите. И кат осглобка на цялата кола и като здравина. Т.е. предполагам, че готините тръгват от 1.8. Единствено съм си правил кръгче с ТДИ и беше невероятно мощен (верно с чип). Иначе пак съм чел тук, че имали проблеми с първа и втора скорост, но всичките, не точно определена категория от тях. Също съм чувал, че първите правели проблеми, които по-късно се отстраняват (както и ти спомена лв темата). Иначе поздравления за избора, и на мен ми е мерак една четворка. Успех :D


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Пет 06 юни 2008 0:49


Още малко дай и направо за тез пари и вземи 5-ца !


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Пет 06 юни 2008 1:39


Колега има поне 4 теми на подобна тематика по които е писано МНОГО до момента. Използвай търсачката щото май на всички ни писна да се повтаряме с мненията си!!


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Пет 06 юни 2008 11:55


Май наистина е по добре да търсиш по голям мотор,става въпрос за бензиновия.От най малкия 1.4 ми прави впечатление че повече се оплакват колегите.Аз съм с 1.9TDI AGR,без променлива геометрия на турбото някой казват че е по добър в смисъл по-прост и по здрав от тези с променливата геометрия .За сега нямам проблеми с мотора колата си върви идеално,мотора е силен и тегли добре въпреки че е 90 кончета най малкия.Подръжката е скъпичка но там вече всеки си прави сметката.Като тръгнеш да я избираш вземи някой с теб да гледа и той че в еуфорията много неща не се забелязват.По добре е да има и един независим наблюдател :lol: Има много писано във форума но нещата които трябва да гледаш са едни и същи за всяка кола общо взето.Успех с покупката :wink:


Потребителски аватар
Vio
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 18 апр 2005 12:32
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Vio » Пет 06 юни 2008 15:02


theone написа:Колега има поне 4 теми на подобна тематика по които е писано МНОГО до момента. Използвай търсачката щото май на всички ни писна да се повтаряме с мненията си!!


Колега , забеляза ли как започвам темата "не намерих точен отговор на това което искам да знам и затова пускам темата" . Ще съм ти благодарен ако дадеш линк към тези 4 теми.

Благодаря на всички писали до момента , но ми триябва още информация...


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 06 юни 2008 16:55


Щом като колата е за жена то както каза и ти се търси икономия а не мощност затова като вариант бих те посъветвал примерно 1.6 с 8 или 16клапана Вървенето е приятно(не бързо) и разход около 9-10л/100 е поносим щом щея карате на бензин.По-малкия 1.4 мотор гори пак толкова а и по се мъчи повече и обикновенно се предлага с най-малко екстри!
По-големите мотори си горят около 2 литра отгоре а и данака за тях става в пъти повече,такаче според мен няма смисъл от такъв за жена
Бих те посъветвал да вземеш и TDI, но цената му щее поне с около 2000 повече,а щом няма дая карате много според мен нее оправдана инвестиция,а и с тази цена на нафтата :twisted:
Затова аз препоръчвам 1.6 бенз с ниво на оборудване ''Highline'' че поне да има повечко екстри.Равносметка-гори малко,най-евтина поддръжка спрямо другите,нисък данак и ненапоследно място до 10000лв.можеш да вземеш чудесен екземпляр.
Това сие мое мнение,но се надявам дасъм ти бил полезен :wink:


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Пет 06 юни 2008 18:47


Dorian написа:Щом като колата е за жена то както каза и ти се търси икономия а не мощност затова като вариант бих те посъветвал примерно 1.6 с 8 или 16клапана Вървенето е приятно(не бързо) и разход около 9-10л/100 е поносим щом щея карате на бензин.По-малкия 1.4 мотор гори пак толкова а и по се мъчи повече и обикновенно се предлага с най-малко екстри!
По-големите мотори си горят около 2 литра отгоре а и данака за тях става в пъти повече,такаче според мен няма смисъл от такъв за жена
Бих те посъветвал да вземеш и TDI, но цената му щее поне с около 2000 повече,а щом няма дая карате много според мен нее оправдана инвестиция,а и с тази цена на нафтата :twisted:
Затова аз препоръчвам 1.6 бенз с ниво на оборудване ''Highline'' че поне да има повечко екстри.Равносметка-гори малко,най-евтина поддръжка спрямо другите,нисък данак и ненапоследно място до 10000лв.можеш да вземеш чудесен екземпляр.
Това сие мое мнение,но се надявам дасъм ти бил полезен :wink:


Колега що го плашиш с данъка моя е 32 лева и някви стотинки мотора ми е като твоя 1.9 тди ахф 110 коня разход 5.2 - 5.4 литра май е по добре дизела на фона на 1.6 бензин 10 на сто обърни го в левчета и май няма разлика кой знае каква някакви стотинки моя съвет е вземи си каквато и да е важното да е читава и на сметка верно че дизела
( двигател) е малко по скъп но за мен е по оправдано аз карам много успех


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 06 юни 2008 18:58


junakov написа:
Dorian написа:Щом като колата е за жена то както каза и ти се търси икономия а не мощност затова като вариант бих те посъветвал примерно 1.6 с 8 или 16клапана Вървенето е приятно(не бързо) и разход около 9-10л/100 е поносим щом щея карате на бензин.По-малкия 1.4 мотор гори пак толкова а и по се мъчи повече и обикновенно се предлага с най-малко екстри!
По-големите мотори си горят около 2 литра отгоре а и данака за тях става в пъти повече,такаче според мен няма смисъл от такъв за жена
Бих те посъветвал да вземеш и TDI, но цената му щее поне с около 2000 повече,а щом няма дая карате много според мен нее оправдана инвестиция,а и с тази цена на нафтата :twisted:
Затова аз препоръчвам 1.6 бенз с ниво на оборудване ''Highline'' че поне да има повечко екстри.Равносметка-гори малко,най-евтина поддръжка спрямо другите,нисък данак и ненапоследно място до 10000лв.можеш да вземеш чудесен екземпляр.
Това сие мое мнение,но се надявам дасъм ти бил полезен :wink:


Колега що го плашиш с данъка моя е 32 лева и някви стотинки мотора ми е като твоя 1.9 тди ахф 110 коня разход 5.2 - 5.4 литра май е по добре дизела на фона на 1.6 бензин 10 на сто обърни го в левчета и май няма разлика кой знае каква някакви стотинки моя съвет е вземи си каквато и да е важното да е читава и на сметка верно че дизела
( двигател) е малко по скъп но за мен е по оправдано аз карам много успех


Да не би да си го писал 90 к.с в данъчното щото иначе не виждам как би могъл да ти е такъв данъка ...

Колкото до колата ...
Лично според мен ако се кара до към 10 000 км на година и при градски условия тогава по добре е малък бензинов мотор 1,4 или 1,6

Ако е повече тогава ДИЗЕЛ (има изискване да не се слага Газ или Метан иначе щях да кажа 1,8 20в без турбо или 1,6 16в )


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Пет 06 юни 2008 19:13


Вземай TDI колега,аз до сега си карах все бензинови каручки и не исках да чуя за дизел ОБАЧЕ се качих съвсем случайно на Голфчето което карам в момента и думичката TURBO придоби нови измерения за мен.С две думи турбото голям човек,ей много бяга а е само 90 магаренца :yahoo: :drive :yahoo:А бях тръгнал да купувам бензиново BMW


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Пет 06 юни 2008 20:23


Dorian написа:По-малкия 1.4 мотор гори пак толкова а и по се мъчи повече и обикновенно се предлага с най-малко екстри!


Това как го измисли? Я кажи коя екстра НЕ се предлага за 1.4 16V? Екстрите нямат нищо общо с двигателя!!

Аз за цел икономичен автомобил за шофиране в БГ определено гласувам за 1.4 16V, разлика в разхода с 1.6 има (особено пък с 1.6 8V) - дали е малка или голяма мисля е редно всеки сам да прецени според джоба си.

Относно моделите - стига да успееш да намериш такава за бюджета ти - стреми се за по-нов Г4 с ESP - това за мен оправдава допълнителните средства, но се прилага след 2001ва ако не се лъжа.

Относно бензин-дизел - за това пък има стотици теми във форума - ако не си намерил - не си търсил. Аз съм абсолютен привърженик на класиката в жанра - бензин. Особено и при тенденциите в цените на горивата дизел не бих си взел за нищо на света. като подкарам тир или багер тогава ще им сипвам въглища. Лично мнение без намерение за спор.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Пет 06 юни 2008 21:04


че какво и е на цената на дизела 2.54лв. :lol: :lol: :lol:пак по евтинджос излиза :drive
Те и бензина ще оправят,спокойно моряци корабът потъва вода ще има за всички...


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 06 юни 2008 23:08


junakov написа:
Dorian написа:Щом като колата е за жена то както каза и ти се търси икономия а не мощност затова като вариант бих те посъветвал примерно 1.6 с 8 или 16клапана Вървенето е приятно(не бързо) и разход около 9-10л/100 е поносим щом щея карате на бензин.По-малкия 1.4 мотор гори пак толкова а и по се мъчи повече и обикновенно се предлага с най-малко екстри!
По-големите мотори си горят около 2 литра отгоре а и данака за тях става в пъти повече,такаче според мен няма смисъл от такъв за жена
Бих те посъветвал да вземеш и TDI, но цената му щее поне с около 2000 повече,а щом няма дая карате много според мен нее оправдана инвестиция,а и с тази цена на нафтата :twisted:
Затова аз препоръчвам 1.6 бенз с ниво на оборудване ''Highline'' че поне да има повечко екстри.Равносметка-гори малко,най-евтина поддръжка спрямо другите,нисък данак и ненапоследно място до 10000лв.можеш да вземеш чудесен екземпляр.
Това сие мое мнение,но се надявам дасъм ти бил полезен :wink:


Колега що го плашиш с данъка моя е 32 лева и някви стотинки мотора ми е като твоя 1.9 тди ахф 110 коня разход 5.2 - 5.4 литра май е по добре дизела на фона на 1.6 бензин 10 на сто обърни го в левчета и май няма разлика кой знае каква някакви стотинки моя съвет е вземи си каквато и да е важното да е читава и на сметка верно че дизела
( двигател) е малко по скъп но за мен е по оправдано аз карам много успех

Данака за миналата година ми беше 140лв. сега тази година е 200лв. за AHF-мотора Аз неможах да скатая и мия писаха 110к.с. а чесно казано незнам ти как си минал само с 32лв. :?:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 06 юни 2008 23:18


theone написа:
Dorian написа:По-малкия 1.4 мотор гори пак толкова а и по се мъчи повече и обикновенно се предлага с най-малко екстри!

Относно това твое изказване:
Това как го измисли? Я кажи коя екстра НЕ се предлага за 1.4 16V? Екстрите нямат нищо общо с двигателя!!
Естествено че и И двигателя има значение за екстрите монтирани серийно (погледни и твоя голф) :!: :!: :!:
А относно другото тъпо изказване:
като подкарам тир или багер тогава ще им сипвам въглища. Лично мнение без намерение за спор.

...бих казал сам едно:карай си куция кон и недей да даваш безценно ценни съвети във всяка тема относно бензин-дизел-Лично мнение и също без намерение за спор.


Потребителски аватар
Vio
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 18 апр 2005 12:32
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Vio » Пет 06 юни 2008 23:19


Благодаря за отговорите отново, темата започва да става интересна. До тук - колебания между 1.4 и 1.6 (8в или 16в) , дизеловия вариант от 90 или 110 к.с. остава втори , не заради друго а защото бъдещата шоферка на голф-а има предубеждения към "алтернативните горива". До тук за година споменахме от 2001 натам и да гледам за highline, при 4ворките какви бяха модификациите ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта