Случаят е интересен.Не сме мерили показанията в движение - диагностика само каза профилактика на турбото.Как специалиста в сервиза разбра,че трябва профилактика на турбото, без дори да мери налягането при форсиране - не зная.
Другарчета дизелисти,да кажете каква роля играе маркучето, в червеното кръгче на снимката?
При Ники,то е откачено и е запушено.Да не би това да контролира прочутия клапан 75 или променливата геометрия?
На мен ми се струва,че турбината си върти,но по някаква причина двигателя не получава бууст - заради клапана ли е това?
Както написа Ники,след като сипахме бензинец се поотпуши колата, но пак си е направила номера с изгубения бууст.
Дайте акъл.
Кой в Плд може да мери показателите в движение? И какво се мери точно?