Газов инжекцион за 1.8 Т

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Газов инжекцион за 1.8 Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 06 юни 2008 15:43


Колеги в близките седмици очаквам да ми пристигне "нова :lol: " кола Ауди А4 1.8Т.Въпроса е какъв ГИ да сложа - някой ако има опит да сподели - кога ,как ,къде и цени.Интресуваме какви дюзи са по-подходящи за тоя мотор.Къде е добре да се монтират за да са по-къси пътищата на газта.Какъв комп трябва да и се сложи.Има ли нужда от някъв аванс-контролер?Благодарско предварително.




Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 06 юни 2008 16:12


Ето ти линк към Ауди форума:

http://audibg.com/index.php?showtopic=39480&hl=
http://audibg.com/index.php?showtopic=38651&hl=

Ако нямаш регистрация/което става за 3 мин/,малко нахвърляно по темата:

Здравейте отварям тази тема за сондиране на мнения на собственици на 1.8 Турбо (АЕБ) С газов инжекцион.
Както знаем, това е 20 клапанов мотор с доста прецизна горивна камера, която не е чак толкова здрава. По твърдения, консистенцията 1.8т + чип + ГИ е равно на пропаднали легла на изходящите клапани+пукнатини до 20-25000км. Поради по-високата температура на горене на газта разбира се, интересно ми е какви мнения ще се съберат тук, какво са научили хората, дали вече са изпатили, много хора тук с този мотор имат ГИ, но май никой от тях не е минал повече от 25-30 000км или поне аз не знам. Въпросът е за последствията и належащите ремонти след газта, как се отразява тя на системата за променливи фази на АЕБ мотора. Има ли хора, сваляли главите на колите си след използване на газова уредба ?


Надявам се тази тема е интересна и има развитие по нея, тя ми е належаща, а и не само на мен, доста хора са се ориентирали към 1.8Т+ГАЗ, но дали е добър вариант ?

Благодаря предварително за отговорите

за 4000 км газов инжекцион БРЦ нямам никакви проблеми. правя близо 230 по километраж с малко под 6000 оборота. със сегашните цени на горивата за 10000 км можеш да икономисаш около 1000 лева. ако трябва да свалям главата след 50 х.км все си мисля че ще имам достатъчно пари за тая процедура.

И кой ги казва тия твърдения и с какво е толкова по-различна горивната камера на 1.8Т 20В от на 1.8 20В?

В смисъл - някой, който е карал такава комбинация и е имал такива проблеми ли, или просто поредният "разбирач"?

Щото за 1.8 20В познавам хора минали над 100 000 км на газ без никакви ядове......

Пък и в момента икономията е толкова огромна, че за 80 000 км от спестените пари си купувам още една А4-ка;)

Още нещо - чипа ти вдига и предварението, освен надува. Та както знаем газта гори по-бавно и обича да има предварение повечко от на бензин, затова и хората слагат аванс процесори. Тук чипа върши това, поправете ме ако греша.

Та ако не караш непрекъснато в червената зона едва ли ще имаш проблеми с мотора, но нека и други се изкажат, но обосновано.

Колега въпросът е в турбо надува и температурата в камерата, и как това се отразява на клапаните примерно. Условно се получава изпичане на изпускателите и на турбината(евентуално) Мен лично също ме съмняват тия неща при нормално каране да се случат. Относно твърденията: не са от "разбирач" а от мой познат, доста навътре с автомобилните глави специално, може би греши или пък е против газта..


Ами дори да е "навътре в нещата" ако не е отварял специално 1.8Т на газ след 25 000 значи нищо не може да каже и нещата повече отиват на приказки от рода 1001 нощ.

Между другото ако имаш буустметър и наблюдаваш налягането то само при ускорение е на +, иначе при поддържане е на -, т.е. в 90% от времето.

Та и налягането в цилиндрите при нормално и спокойно каране не е нищо особено. Ефект-а от налягането в следствие на чип се появява (т.е. стига до 1.2 бара) само при пълна газ и голям товар на мотора, иначе не надминава 0.5 при спокойно каране и то само за части от секундата докато мотора вдигне обороти, после пак пада на 0.1, 0.2 и после пак под нулата.

Та затова казах нека някой който изказва такова нещо да се обосновава на конкретни факти и наблюдения....това се опитвам да правя аз.
Една година не слагах газ заради такива приказки, сега вече за няма и месец съм спестил над 200 лева от гориво!

Нека някой по-запознат също да каже.

Все си мисля че фирми като БРЦ, Ловато, Принс, Ланди ренцо и т.н. са разработили газови уредби работещи на турбо двигатели, без да застрашават здравината им. По скоро трябва да попаднеш на читав газаджия, които да не ти икономиса някой елемент при монтажа на уредбата.

Съгласен съм, пък и има друго нещо, дори да приемем и най-песимистичният вариант мотора да се износва 30% по-бързо на газ (което е силно спорно)
какво ги пазим тия кошери, та те са на по 12 години, закога, няма да живеят с орлите.

Простата сметка е за мен - аз кола я карам около 4 години и тогава я сменям, по 25 000 км годишно прави 100 000 км.
За тия 100 000 км икономията на моментните цени ми е 10 000 (десет хиляди) лева. Ако ще и мотора да е гроб дотогава, което пак е спорно аз за това време ще съм спестил пари за следващата кола.

Всеки си решава де.


[url][/url]


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Пет 06 юни 2008 19:21


стига глуости, 1.8Т на газ, много коварна комбниция, по добре 1.6 си вземи или 1.8 обикновен. Ето една насока да помислиш. слагаш ГИ, всичко работи, настроен е, но газта в БГ е доста "качествена" и в един момент се получвам запушване я в редуктор, я в инжектори газови, я филтъра за газта, и ти тогава решаваш да изрежеш колата, и тя обеднява яко сместа, и ако недай си боже си с чип дето прав 1 бар пик на турбината ще си имаш прекрасни надупчени бутала...

П.С.
1.8Т става за газ слага му се и най-вероятно няма да имаш проблеми ако караш до към 3000 оборота, но пък е тъпо да купиш тая кола да я караш бавно...


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 06 юни 2008 22:44


MK4 написа:стига глуости, 1.8Т на газ, много коварна комбниция, по добре 1.6 си вземи или 1.8 обикновен. Ето една насока да помислиш. слагаш ГИ, всичко работи, настроен е, но газта в БГ е доста "качествена" и в един момент се получвам запушване я в редуктор, я в инжектори газови, я филтъра за газта, и ти тогава решаваш да изрежеш колата, и тя обеднява яко сместа, и ако недай си боже си с чип дето прав 1 бар пик на турбината ще си имаш прекрасни надупчени бутала...

П.С.
1.8Т става за газ слага му се и най-вероятно няма да имаш проблеми ако караш до към 3000 оборота, но пък е тъпо да купиш тая кола да я караш бавно...


Айде стига бе колега,всеки път някой като заговори за газ и става едно плюенеееееее.
Все едно да кажа:Взимаш си помпа-дюза 150 коня,слагаш чип и караш с евтина и съмнителна нафта--представи си че от нашата хубава българска нафта ти се запуши дюза или започне да пикае и в един момент като я изрежеш и се получава ''воден'' удар и трошиш бутало и........--Айде стига сценарии,лоши неща се случват и на метан,и на газ,и на бензин, и на дизел и на етанол и на какво ли още не.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Пет 06 юни 2008 23:19


propparo написа:
MK4 написа:стига глуости, 1.8Т на газ, много коварна комбниция, по добре 1.6 си вземи или 1.8 обикновен. Ето една насока да помислиш. слагаш ГИ, всичко работи, настроен е, но газта в БГ е доста "качествена" и в един момент се получвам запушване я в редуктор, я в инжектори газови, я филтъра за газта, и ти тогава решаваш да изрежеш колата, и тя обеднява яко сместа, и ако недай си боже си с чип дето прав 1 бар пик на турбината ще си имаш прекрасни надупчени бутала...

П.С.
1.8Т става за газ слага му се и най-вероятно няма да имаш проблеми ако караш до към 3000 оборота, но пък е тъпо да купиш тая кола да я караш бавно...


Айде стига бе колега,всеки път някой като заговори за газ и става едно плюенеееееее.
Все едно да кажа:Взимаш си помпа-дюза 150 коня,слагаш чип и караш с евтина и съмнителна нафта--представи си че от нашата хубава българска нафта ти се запуши дюза или започне да пикае и в един момент като я изрежеш и се получава ''воден'' удар и трошиш бутало и........--Айде стига сценарии,лоши неща се случват и на метан,и на газ,и на бензин, и на дизел и на етанол и на какво ли още не.



точно затова никога няма да карам дизел, случват се разбира се, но на метан и газ верочтноста е доста по-висока, естествено че ше "плюеме", не става хем да сме бързи да караме турбина, ама хем газчица да ни е ефтинийка....аман от побългарявания


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 07 юни 2008 7:39


MK4 написа:

точно затова никога няма да карам дизел, случват се разбира се, но на метан и газ верочтноста е доста по-висока, естествено че ше "плюеме", не става хем да сме бързи да караме турбина, ама хем газчица да ни е ефтинийка....аман от побългарявания


Еми така е,но кой не обича да му е евтино в крайна сметка.
Аз лично също бих опитал да газифицирам бензиново турбо,пък ако има някакви проблеми ще го махна.И без това във форумите няма много писано от личен опита за тея неща.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 07 юни 2008 11:31


Споко, утре съм до Бургас за моето бензиново турбо и ще има фпечатления ;) :P


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 07 юни 2008 12:11


The_Machine написа:Споко, утре съм до Бургас за моето бензиново турбо и ще има фпечатления ;) :P

точно сега ми се счупи колата и няма да мога да ти я докарам да я видиш ...ако имаш време :? бахти съдбата


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 07 юни 2008 15:02


Smoke написа:
The_Machine написа:Споко, утре съм до Бургас за моето бензиново турбо и ще има фпечатления ;) :P

точно сега ми се счупи колата и няма да мога да ти я докарам да я видиш ...ако имаш време :? бахти съдбата


Споко!
Вчера напуснах, в процес на търсене на гараж съм!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 09 юни 2008 9:33


Колега МК4 като си толкова против газта защо влизаш в тоз раздел :? При цена на бензина 2.50 и наще дърти коруби на по 10 години не виждам кво точно има да и пазя на тая кочина/или ти си мислиш ,че караш нау-убавата кола ноф фнос :lol: /.1.8Т си зимам щото на втора ръка не е като да купиш в магазина ,а и обичам да карам коли с турбо/най-малкото може да и се сложи чип/.Прочете ли отгоре кво е писал колегата за "ауди форума" - то отг там пичовете са установили ,че 1.8Т пасва повече на газат от атмосферно 1.8 :shock - и аз така гледах ма факт.Като за последно : намираме се в 2008 ма година в която света е на прага на енергийна и екологична криза и автомобилното пройзводство не спира /изобщо не е за добре/ да прави келяво пройзводство и европа е ена малка автоморга - в такъв момент кво по добро може да направи човек от това да земе дърта кола с турбо и 20 клапана /демек по добро КПД/ и да и сложе екологично чисто гориво :idea:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 09 юни 2008 10:06


първо ползвайте търсачката
второ аман от разбирачи
трето ако може някои да обясни научно кво общо има турбото с газта има бира от мене.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 09 юни 2008 10:11


За всичко което съм писал не намерих инфо с търсачката освен едно мнение на колегата Group.Естествено с тоя спам в темата също никой не отговори.Особенно се интерсувам за местата на монтажа на дюзите ,вида не компира и кво точно е и трябва ли ми аванс-контролер.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 09 юни 2008 10:20




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Пон 09 юни 2008 12:34


аз от тази тема разбрах че човека с пасата има доста проблеми след поставянето на ГИ.

Иначе ако се сложи и чип на такава кола на газ, където турбината прави 1 бар налягане не знам как ще стига газта за оптимална смес....
Може би при кротко каране е ок,, но при каране при 6000-6500 оборота надали ще е така, но който има излишни пари за ремонти нека пробва... всеки има право на мнение и виждане


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 09 юни 2008 12:42


Ако говориш за преобедняване на сместа - на бензин е също толкова възможно колкото и на газ - просто тва е недостатъка на турбо на бензинова кола :cry: .



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта