Момчета ,карам си ПОЛОто от септември на бенз/15 000км от тогава/,ама не се издържа.Видях колега с 1,6 мотор с обикновена газ,много е доволен.Сложили са му клапи на всяка тръба и каза,че няма проблеми.Където обаче питах-неискат,та въпросите ми са два:
1.Да сложа ли обикновена газ,с клапа на всяка смукателна тръба /за газов инж. пара нема/?
2.Къде в Пловдив може да стане това?
Благодаря,момчета!
Обикновена газ на кола с пластмасови колектори?
- ZZ_TOP
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
http://magnumbg.com/index.htm питаи тези момчета някои беше казал че е много доволен от работата им
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Човече,трябва ти просто кадърен майстор да направи правилния монтаж и настройки.
Не си мисли че риска при метални колектори е по-малък,особено при пълна инжекция---пораженията при евентуален по-голям гръм са също толкова фатални.Така че не ти трябва колега със същия мотор,а майстор койот достатъчно добре да си познава занаята и да го направи,а не само да ти вземе парите--това и аз мога да направя.
Всичко опира до перфектна електро-запалителна система на автомобила и правилния изпарител с точните настройки.
Не си мисли че риска при метални колектори е по-малък,особено при пълна инжекция---пораженията при евентуален по-голям гръм са също толкова фатални.Така че не ти трябва колега със същия мотор,а майстор койот достатъчно добре да си познава занаята и да го направи,а не само да ти вземе парите--това и аз мога да направя.
Всичко опира до перфектна електро-запалителна система на автомобила и правилния изпарител с точните настройки.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Аз не съм точно с твоя мотор, но може да се каже че е същия хардуер с по-нов софтуер и съм с обикновенна (конвенционална) АГУ и нямам никакви проблеми с колата. Но имам ламбда контрол, което е вече съвсем друга бира Без ламбда контрол те съветвам да не експериментираш, дори кихалки да си сложиш нямаш никаква гаранция че няма да се прецака нещо, че може и дросела ти да замине а той е колкото газовата ти уредба. Ама съм чувал че ламбда контрола с обикновен АГУ излизал 200-400 по-евтино от ГИнжекцион. Моята за справка е слагана в Италия. Пиши какво си решил. Поздрави!!!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
propparo написа:Човече,трябва ти просто кадърен майстор да направи правилния монтаж и настройки.
Не си мисли че риска при метални колектори е по-малък,особено при пълна инжекция---пораженията при евентуален по-голям гръм са също толкова фатални.Така че не ти трябва колега със същия мотор,а майстор койот достатъчно добре да си познава занаята и да го направи,а не само да ти вземе парите--това и аз мога да направя.
Всичко опира до перфектна електро-запалителна система на автомобила и правилния изпарител с точните настройки.
Колега,карах омега/90г./ седем години-100 000(около)км.През това време само веднъж е връщала/само обърна гумения пръстен/,а е с обикновена "Star gass",слагана зад Метро в Пловдив.Колеги с БМВта и ФВта само ревът и компове рестартират.А ГИ ще го пропусна,но Ви моля да кажете ,не кои майстори евентуално работят добре,а някой колега да е сложил такава на''пластмасов мотор'' и да е доволен,та да ида там.Имам приятел,който слага АГУта,но не иска да ми я направи без ГИ,та да не го псувам.Иначе той ми поддържаше омегата и е много способен.
- Каспър
- Мнения: 2218
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Колега моят Голф също е с пластмасови колектори и аз обмислях този вариант.Имам познат със същото Поло като твоето.Отначало беше с обикновена газ с ''плякалки'' и беше много радостен,че е минал тънко.Е да ама след нова година като му видях физономията и като ми каза,че е дал 500лв. за нови колектори,защото старите му гръмнали,реших твърдо и аз да не си правя експерименти.Наистина разликата в цената е голяма,но не забравяй предимствата на ГИ(вървеж и харч),а и винаги можеш да го свалиш и монтираш на следващата си кола,която едва ли ще е моноинжекция
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Каспър написа:Колега моят Голф също е с пластмасови колектори и аз обмислях този вариант.Имам познат със същото Поло като твоето.Отначало беше с обикновена газ с ''плякалки'' и беше много радостен,че е минал тънко.Е да ама след нова година като му видях физономията и като ми каза,че е дал 500лв. за нови колектори,защото старите му гръмнали,реших твърдо и аз да не си правя експерименти.Наистина разликата в цената е голяма,но не забравяй предимствата на ГИ(вървеж и харч),а и винаги можеш да го свалиш и монтираш на следващата си кола,която едва ли ще е моноинжекция
Колегата е прав ... аз съм с металнни колектори, но се пражалих за Г.И ! В случая и дебитомера не е малък разход (макар, че рядко се скапват). Но като помислиш, че задължително трябва ако сложиш обикновенна уредба да сложиш ламбда контрол, да смениш кабели, свещи и дистрибутурна капачка (примерно) работата пак отива към 800 кинта ...
Поне като сменяш колата ще има смисъл да си вземеш уредбата (така или иначе никой няма да ти даде повече пари заради нея) ...
The_Machine написа:Приятелю, аз пък бих ти препоръчал за собственото ти добро да не се занимаваш с глупости, а да си вземеш един ГИ на изплащане и туй-то
На същото мнение съм и аз При по-силен гърмеж пак може да ти се пръснат колекторите. Аз така хем имам клапан на кутията на въздушния ама пак се счупи при един силен гърмеж...
Или си вземи ГИ на изплащане или въобще не слагай газ. Честно ако можех пак да избера каква газова да сложа на моята кола щях да сложа ГИ.
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Еееех,колеги,виках да ми дадете кураж ,да си прецакам количката,ама нейсе!Момчета,на тоя бензин не се издържа,секи ден минавам 75-90км-писна ми;знам,че като се бъзикаш с колата си-ядеш дървото,ама к'во да се прави.Пожелайте ми успех,а на вас -безаварийно!
пп Все пак чакам някой да каже ,че е доволен и без ГИ.
пп Все пак чакам някой да каже ,че е доволен и без ГИ.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Все пак чакам някой да каже ,че е доволен и без ГИ
Аз съм доволен
Ама с ламбда контрол иначе не бих рискувал.
Колегата The_Machine в една друга тема споменава за газова с ламбда контрол в порядъка 600-700 лв. а това е май 1000 по-евтино от ГИ. Даже той ги монтира, можеш да го поразпиташ - пиши му ЛС.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта