здравейте.може би има такава дискусия по подобен проблем,но не открих нищо.А,найстина ползвах търсачката.Сложих си ГИ-Фобос във сервиз в Плевен.Прибрах се в Русе и напълних бутилката до горе с газ от ОМВ.Превключих през всичките режими на работа и го оставих на "нормален".след което колата почна да си променя оборотите на празен ход и много често да гасне.когато правих ме настройките в Плевен нямаше такъв проблем.Може ли да е от качеството на газта?а дали е натрупало грешки?ако разкача за 10-15 минути акумолатора,дали ще се оправи.или трябва да ходя пак до Плевен за да ми го донастроиват.И това се получава само като обърне на газ.На бензин няма проблем,което ме навежда на мисълта че не е от стъпковото моторче.Т.е. проблема не е механичен.Какво да правя?
п.п. може ли да е температурен датчик.ако - да, не трябва ли да става същото и на бензин?въздушния ми филтър е на 4-5000 км.дали е от него,да го сменям ли?
помагайте,че ми се вдигна кръвното и ще ги напляскам тея от Фобос.
ГИ-проблем с оборотите
- kamo
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За каква кола става дума, колега? И аз съм с ГИ на Фобос на Пасата и досега освен да пълня и да карам друго не съм правил.
Ако си сменял режимите на работа със сигурност има натрупани грешки. Като си на "икономичен", от обедняването на сместта компа регистрира грешка. Ходи някъде да те "прегледат"
, то ще си каже.
Имайки предвид, че при настройката не е имало такъв проблем и че се е появил след като си заредил, може би е проблема е в горивото.
Обади ли им се на тях да ги питаш? Какво казаха те? Не си им дал толко пари за да питаш тук като имаш грижи, нали?
Ако си сменял режимите на работа със сигурност има натрупани грешки. Като си на "икономичен", от обедняването на сместта компа регистрира грешка. Ходи някъде да те "прегледат"

Имайки предвид, че при настройката не е имало такъв проблем и че се е появил след като си заредил, може би е проблема е в горивото.
Обади ли им се на тях да ги питаш? Какво казаха те? Не си им дал толко пари за да питаш тук като имаш грижи, нали?
верно бе!
ама и аз съм един........ колата е поло с мотор АЕЕ.обаждах им се и човека отсреща ми каза да изкарам така 2-3 бутилки и ако имам пак проблеми да им звънна за час за преглед.мисля че е от горивото,ама...........
не си обяснявам натрупването на грешките в икономичен режим.нали системата е програмирана по този начин.т.е. го предлага като опция,не съм си го измайсторил аз с ......................
между другото,преди малко бях на гости и на връщане за 4-5 километра не ми се обади въобще (бях на икономичен режим)
другото което забелязах е че се проявява при загрял автомобил,ако е студен-немам грижи.означавали това че не е от автоматичния смукач или стъпковото моторче?
ако не се оправи,ще отида в Плевен и ще


не си обяснявам натрупването на грешките в икономичен режим.нали системата е програмирана по този начин.т.е. го предлага като опция,не съм си го измайсторил аз с ......................
между другото,преди малко бях на гости и на връщане за 4-5 километра не ми се обади въобще (бях на икономичен режим)
другото което забелязах е че се проявява при загрял автомобил,ако е студен-немам грижи.означавали това че не е от автоматичния смукач или стъпковото моторче?
ако не се оправи,ще отида в Плевен и ще


- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
zipcho написа:верно бе!ама и аз съм един........ колата е поло с мотор АЕЕ.обаждах им се и човека отсреща ми каза да изкарам така 2-3 бутилки и ако имам пак проблеми да им звънна за час за преглед.мисля че е от горивото,ама...........
не си обяснявам натрупването на грешките в икономичен режим.нали системата е програмирана по този начин.т.е. го предлага като опция,не съм си го измайсторил аз с ......................
между другото,преди малко бях на гости и на връщане за 4-5 километра не ми се обади въобще (бях на икономичен режим)
другото което забелязах е че се проявява при загрял автомобил,ако е студен-немам грижи.означавали това че не е от автоматичния смукач или стъпковото моторче?
ако не се оправи,ще отида в Плевен и ще![]()
Аве градски ти как се грабна да отидеш чак до Плевен като в Ямбол поставят Г.И Ланди Ренцо за 1300 левчета ? Не ми се иска да правя реклама (не за друго ами щотото не са ми платили, че да им правя) ...
Аз нямам проблем с газта на ОМВ ... ?!
zipcho написа:ами,да ти кажа-по принцип съм от Я.,но в момента живея в Русе и за това де.просто не съм си променил данните в профила.май пак ще ходя при тях за донастроики,че ми писна да ми гасне в някои критични моменти.пътя ли да гледам или уредите.писна ми вече.
Ами като сега живееш в Русе,що първо не провери в търсачката за да ти кажем тия дето сме от Русе къде да си сложиш ГИ,ами си отпрашил до Плевен.
В Русе, Стойчо Карагьозов е много добър . Поставя Тартарини, и др. марки.
Ама след дъжд качулка.Съжалявам за проблема ти.
Ами незнам какви са сега цените,но през септември 2007г цените в региона бяха:
1000-лв в Търново за полски инжекцион.Един колега още си пати от монтажа им.
около 1100-1200/за екстри/ доколкото си спомням за ФОБУС
1450лв за Тартарини
При сегашните цени на бензина ,вече съм го изплатил.
Така,че върви в Плевен да ти я оправят-нали си в гаранция.
И да не ти излизат с номера " Ама това е от колата"
1000-лв в Търново за полски инжекцион.Един колега още си пати от монтажа им.
около 1100-1200/за екстри/ доколкото си спомням за ФОБУС
1450лв за Тартарини
При сегашните цени на бензина ,вече съм го изплатил.
Така,че върви в Плевен да ти я оправят-нали си в гаранция.
И да не ти излизат с номера " Ама това е от колата"
- krass1
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 12:51
- Автомобил: Toyota Avensis Combi 2.2 D4D 148h
- Двигател: 2AD-FTV 2006g
- Местоположение: София
Със ГИ на фобос сам на Г3 2.0 ГТ ... на икономичен режим на -20% ми е и само тогава ми праи проблеми с оборотите ... като е на нормален режим 0% сичко е като на бензин и няма никакви проблеми...
пробваи да я покараш на нормален режим и виж как ще е ако и тогава прави проблеми при различна газ е необходимо да се посети нечий сервиз .... не ги слушаи тия дет плюят фобос-а
Фобос през 2006-2007г не е същият както през 2008г. и ако все пак ще ходиш да ти пренастроиват ГИ-то избяхваи да слагаш мн малки стоиности на икономичния режим не по малко от -10% особенно както полото е слабичко
пробваи да я покараш на нормален режим и виж как ще е ако и тогава прави проблеми при различна газ е необходимо да се посети нечий сервиз .... не ги слушаи тия дет плюят фобос-а
Фобос през 2006-2007г не е същият както през 2008г. и ако все пак ще ходиш да ти пренастроиват ГИ-то избяхваи да слагаш мн малки стоиности на икономичния режим не по малко от -10% особенно както полото е слабичко
ами ходих д Пл. инсталираха ми наново софтуеъра,пипнахме малко в финните настройки по време на движение и проблема се реши.
(да чукам на дърво).на връщане два пъти ми предърпа,ама съвсем леко и това е.да се надявам,че отсега нататък няма да се червя по светофарите. май трябва да сменям маслообирачи и ще напасвам клапани,и ще видим какво ще стане после.дано да нямам проблеми след това.стискаи те палци 


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта