датчик на хол

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

датчик на хол

Мнениеот martin_ganev » Пон 09 юни 2008 13:55


здравеите.днес ходих на VAC-COM диагностика и ма казаха че датчика на хол е за смяна.за6тото на таблото на колата показва че колата е на 60 градуса а на компютара им показва 73 градуса и този датчик лувел компютара на колата и не подавал жярна информация.но приказвах с един приятел които работи от дулги години в магазин за авто части и тои ми каза че ако датчика е заминал колата няма да пали.какво да правя да го сменям ли или да карам така?колко струва един датчик на хол?колата в ГОЛФ 3 1.8 ГТ ABS-motor




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Пон 09 юни 2008 14:12


Един колега с Г3 1,4 МИ - гаснеше му колата в движение и след 5мин запалва без проблем, до следващото угасване. Ходи на няколко майстори и накрая му смениха датчика на Хол - някъде към 70 лв. От тогава повече от месец не му е гаснала.


Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот martin_ganev » Пон 09 юни 2008 15:23


мерси колега но на мен о6те не ми е гаснела колата.


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Сиромаха » Пон 09 юни 2008 20:05


Не съм напълно сигурен но компа и стрелката са на различни датчици и оттам по ред причини е възможна разликата.Както се спомена датчика на Хол е виновен само за гасненето.Имах го този проблем преди 10г гасне без прекъсване и когато реши пали все едно нищо не е било. :roll: Тогава бяха страшно скъпи и 4-5г карах с такъв от Самара.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: датчик на хол

Мнениеот emo-gar » Пон 09 юни 2008 20:13


martin_ganev написа:здравеите.днес ходих на VAC-COM диагностика и ма казаха че датчика на хол е за смяна.за6тото на таблото на колата показва че колата е на 60 градуса а на компютара им показва 73 градуса и този датчик лувел компютара на колата и не подавал жярна информация.но приказвах с един приятел които работи от дулги години в магазин за авто части и тои ми каза че ако датчика е заминал колата няма да пали.какво да правя да го сменям ли или да карам така?колко струва един датчик на хол?колата в ГОЛФ 3 1.8 ГТ ABS-motor

Нещо те :024: в сервиза, приятелят ти май е прав.Да не са ти казали за температурния датчик, пък ти да не си ги разбрал правилно :?:


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пон 09 юни 2008 20:18


бе и аз се чудя де е връзката на Хол с температурата....ама викам чакай да си мълча да не се дъня-те тия майстори къде ли не ги набутват тия датчици вече :D :D :D


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пон 09 юни 2008 21:18


Грешката за датчика на хол я има само докато колата не е запалена,т.е двигателя не се върти. След като двигателя запали тя просто изчезва. Според мен се опитват да те изработят.


Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот martin_ganev » Пон 09 юни 2008 21:28


и на мен така ми се струва за6тото един познат е ходил при този маистор за неговия голф и тои му е казал су6тото.то в на6ия град аман от маистори :rocketwhore


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 09 юни 2008 22:01


колега от всичко което са ти казали няма една вярна дума.по добре сподели какъв ти е проблема или ще си купиш излишни датчици.


Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот martin_ganev » Пон 09 юни 2008 23:05


ами колега проблема е там че накои път като освободя от скорост и оставя на свободна колата задуржа на 2000-2500 оборота.някои ако знае каде е проблема ще му бъда благодарен.


smilianovabs
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Мнениеот smilianovabs » Вто 10 юни 2008 7:11


аз имах подобен проблем.При темперарура на маслото от 90 градуса на антифриза показваше 70.Смених температурния датчик и всичко се оправи .Струва 32лева.


Потребителски аватар
ZZ_TOP
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот ZZ_TOP » Вто 10 юни 2008 8:24


martin_ganev написа:и на мен така ми се струва за6тото един познат е ходил при този маистор за неговия голф и тои му е казал су6тото.то в на6ия град аман от маистори :rocketwhore


аз бих казал че "маистора" е изкопал от някъде тоз датчик и сега гледа даго пробута някъде да искара кинта , ако не работи датчика няма да можеш да запалиш :wink:


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Вто 10 юни 2008 8:27


Колега , повече не го посещавай този "майстор" , нещо те гъбарка


ikonoma
Мнения: 420
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Вто 10 юни 2008 8:30


martin_ganev написа:ами колега проблема е там че накои път като освободя от скорост и оставя на свободна колата задуржа на 2000-2500 оборота.някои ако знае каде е проблема ще му бъда благодарен.


Не е от датчика на Хол. Дроселовата клапа или стъпков мотор ти прави беля.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 10 юни 2008 10:27


Мартине, изключи едната клема на акумулатора за 5 мин. Желателно е минусовата, защото е по-безопасно- няма опасност при развиването да дадеш на късо (иначе е без значение).
Ако имаш газова, покарай после само на бензин и сподели болката с оборотите.
За температурата можеш да си потърсиш един термометър с достатъчно голям температурен обхват и да премериш температурата на охлаждащата течност вътре в разширителния съд.
При липса на по-добра алтернатива става и с мултицет с мерене на температурата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 44 госта