Кора за под двигателя

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
KOCMOTPOH
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Кора за под двигателя

Мнениеот KOCMOTPOH » Пон 09 юни 2008 9:27


Драги колеги понеже преди време си имах проблеми с намокряне на колицата и съответно отказването да запали после, та съм решил да си сложа кора под двигателя ето защо искам да попитам произвеждат ли се такива кори (за Поло 1999г 6N 1.4i) къде могат да се намерят чух за автоморги но не съм сигурен че има такива кори за Полотата Благодаря предварително за отговорите.




Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пон 09 юни 2008 9:47


Пиши едно лично на Vento. Той преди време произвеждаше такива кори, ако не се лъжа правеше за Голф, и за поло/ибиза... Може той да ти помогне.


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Пон 09 юни 2008 14:14


Заводско само дизеловите Polo-та имат :roll: :roll: ......тъй съм чел тук някаде


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Пон 09 юни 2008 21:38


недей да слагаш защото при дъжд лрез локва с по висока скорост може да се окаже като сърф и да се изпързаляш много гадно

казвам го защото аз преди два три дни минах по цариградско с около 80-90(тя толко може моята)и на поседния завой преди светофара откъм дружба имаше няква локва,колата стана неуправляема и се носеше като ска(ефекта водна възглавница).Много са ни леки купетата и се плъзгат по водата

казвам го от опит зада гу имаш наум

П.П. нас.ах се тогава,толко страх не съм брал одавна.....


Потребителски аватар
KOCMOTPOH
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KOCMOTPOH » Пон 09 юни 2008 22:20


имаш право не си заслужава май да поемам риска по бавничко ще ръчкам през локвите! принципно аз си бях виновен но с пасатора на бащата си газя без да се замислям и за това не съм изградил навик още


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Пон 09 юни 2008 23:39


KOCMOTPOH написа:имаш право не си заслужава май да поемам риска по бавничко ще ръчкам през локвите! принципно аз си бях виновен но с пасатора на бащата си газя без да се замислям и за това не съм изградил навик още
миии аз през гьоловете перкам с 40-50 обикновенно и досега не съм имал проблем,някак си всичко е нависоко и не се мокри толкова


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Вто 10 юни 2008 1:13


pinsi написа:Заводско само дизеловите Polo-та имат :roll: :roll: ......тъй съм чел тук някаде

:да:
я си имам кора и ко стане стане :lol:
dkalfov те и дизелите вървят


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Вто 10 юни 2008 6:56


CTaH4o написа:
pinsi написа:Заводско само дизеловите Polo-та имат :roll: :roll: ......тъй съм чел тук някаде

:да:
я си имам кора и ко стане стане :lol:
dkalfov те и дизелите вървят

че върят върят няма спор но са по-тежки отпред и може и дя нямаш оня проблем със пързалянето :wink:


а и как няма да върят като ги напъват бензинките одзад


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Вто 10 юни 2008 22:50


Колега за да нети гасне като се намокри си виж кабелите и бонита пак от опит ти говоря


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Сря 11 юни 2008 0:25


Marto написа:Колега за да нети гасне като се намокри си виж кабелите и бонита пак от опит ти говоря

и в тоя ред на мисли вземи си едно пликче - слагаш го и не се морки (през по големите локви)
лада стайл рулз :lol:


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Сря 11 юни 2008 6:31


CTaH4o написа:
Marto написа:Колега за да нети гасне като се намокри си виж кабелите и бонита пак от опит ти говоря

и в тоя ред на мисли вземи си едно пликче - слагаш го и не се морки (през по големите локви)
лада стайл рулз :lol:

при мен бубинката е на майната си най отгоре и най отзад там почти не стига вода но тфа с пликчето е идея


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 11 юни 2008 17:38


Аз съм на мнение че всичките си имат кори под двигателя .... второ .. за да стигнеш до кората за да стане като сърф както се изразяваш колега ... има бая локва да газиш ( около 25см) ... ти в такава локва ако взлезеш и без кора с тая скорост си пътник :) ... Аквапланинга при смотани гуми или висока скорост може да се получи и на 2мм дълбока локва! Кората под двигателя есупер удобно нещо .. супер полезно ... и не на последно място ... доста необходима!


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Сря 11 юни 2008 21:29


Koksan написа:Аз съм на мнение че всичките си имат кори под двигателя .... второ .. за да стигнеш до кората за да стане като сърф както се изразяваш колега ... има бая локва да газиш ( около 25см) ... ти в такава локва ако взлезеш и без кора с тая скорост си пътник :) ... Аквапланинга при смотани гуми или висока скорост може да се получи и на 2мм дълбока локва! Кората под двигателя есупер удобно нещо .. супер полезно ... и не на последно място ... доста необходима!
ненам говоря от мое име защото моята е на 12см отпред и ми трябва малко ся че са ми тясни гуметата да и локвата си беше убава де,дедазнам че е полезна понякога да но ако се стигне да изпадне попът нещо в нея не е надобре работата а и кат идеш в сервиз сметката ти почва от 15-20 лева за сваляне на кората :wink: незнам за мен си е повече риск от колкото удобство(данезабравяме че колите не са ни първа младост-като има кора как,или кога ще разбереш че има теч някаде по маторя)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта