Така , колеги , наблюдавах си аз известно време полото , има си някакво неразбрано колебание в оборотите , но не исках да пускам тема , без да знам как и кога прави чалъми .
Когато пусна климатика (щом се включи перката и почва игрането , така си плуват оборотите леко)
когато включа отоплението на задното стъкло , пак така !!!!
когато свалям или вдигам ел стъклата и като стигне крайна точка , да се натовари моторчето (вдигне консуммацията , и пак плуват )
работи колата на място , аз стоя отпред и си я слушам , щом включи перката и пак започва ....
Извода е , щом се увеличи консумацията , и веднага играят оборотите ..... защо ???????? и каде е проблема
Ток , консумация , и обороти (търсачката е смотана!!!)
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Има един израз "всички пътища водят към Рим" Стари коли - проблем със замасяванията/износен потенциометър на стъпковото моторче /комбинация м/у заминаваща си дросел клапа и проблем с токовете с една дума./За търсачката си прав що се отнася, че като чукнеш "обороти" излиза какво ли не по простата причина, че е болен проблем, формулиран по много начини и никоя тема не е доведена да край /да не говорим, че търсачката не се ползва, а е по - лесно да се отвори нова нема, дори и да има приключена успешно такава/ НО: "всички пътища водят към Рим"
Карай, докато можеш да траеш /докато играят без разтрисане и гаснене на двг./Дотогава ние, които се занимаваме с този проблем в момента, се надявам да го решим без замяна на скъпо струващите дросели. Големият въпрос в момента е кой дефект е преобладаващ - електрическия, в смисъл динамо/реле-регулатор/акумулатор/лоши маси, или "механичния" - дроселклапа/стъпково моторче/датчик за положение на клапата/управляващата платка. И двата дефекта са трудоемки, или скъпи за откриване. Много хора си смениха клапите, но проблема им остана, а се оказа, че свестните електричари са рядкост.
Карай, докато можеш да траеш /докато играят без разтрисане и гаснене на двг./Дотогава ние, които се занимаваме с този проблем в момента, се надявам да го решим без замяна на скъпо струващите дросели. Големият въпрос в момента е кой дефект е преобладаващ - електрическия, в смисъл динамо/реле-регулатор/акумулатор/лоши маси, или "механичния" - дроселклапа/стъпково моторче/датчик за положение на клапата/управляващата платка. И двата дефекта са трудоемки, или скъпи за откриване. Много хора си смениха клапите, но проблема им остана, а се оказа, че свестните електричари са рядкост.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта