Здравейте, колеги!
Искам да сменя предните амортисьори на Голф 4-ката си, която е с 1.6 74 KW-товия мотор.
Какво, обаче, бе учудването ми, когато дори в Porsche-България не можаха да ми кажат какви са оригиналните амортисьори на този модел!
Та, някой знае ли, какви са оригиналните амортисьори на Golf 4, 1.6, 74 KW (8-клапановия мотор), 98 г.? Газови ли са или маслени?
И как могат да се видят, тези които са на колата сега, какви са?
Благодаря предварително на отзовалите се!
Какви са амортисьорите на Golf 4? Газови или маслени?
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Колега на Bora-та са маслени!
Иначе се обади в Порше БГ и питай, не хапят!
Иначе се обади в Порше БГ и питай, не хапят!
skotis написа:Kато минаваш през дупки или легнали полицаи? Съска ли или си трае? Ако съска значи са газови...моито отпред със сигурност за газови...задните не съм ги чувал
Абе точно това е че газовите на пасата си съскаха съвсем ясно, но на голфа май не съскат или ако съскат е съвсем тихо.
Затова предполагам че са маслени. А кои са по-добри или е въпрос просто на технология без разлика в качеството и поведението? Като сменях на пасата ме бяха посъветвали да сложа газови, но не разбрах/усетих предимствата...!?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 16:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ябланица
s
Искам да попитам!!!Имам голф 4 и искам да си прекарам кабел за музиката от коя страна има тупка, за да прекарам до акумулатора от cd ??? Защото не ми се разглабя цалото табло да рабера, къде точно!!!мерси преджарително
Re: Re ...
Mega написа:Колега на Bora-та са маслени!
Иначе се обади в Порше БГ и питай, не хапят!
Обадих се първо там в (Порше БГ). Но от сервиза не можаха да кажат. После отидох лично до Порше София изток и питах при резервните части-пак същия отговор!
Просто се чудя дали е нормално да е толкова меко предното окачване или са заминали амортисьорите.
И ако по начало си е толкова мек Голф 4-ката, направо да слагам газови.
А ако са заминали сегашните ми амортисьори, предпочитам да сложа, каквито са оригиналните. Т. е., ако са маслени, предпочитам да сложа пак маслени.
Т. е., при рязко завиване, предницата доста потъва (от противоположната страна на завоя само, разбира се) и понеже нямам много опит с Golf-овете, се чудя, нормално ли е това за германска кола? Да се държи като Рено 19...

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Дали ще са маслени или газови няма почти никакво значение.
И от маслените си има двойнодействащи...
Идеята на амортисьора е да стабилизира колата,вместо тя да се люлее като люлка при всяка неравност,както би се държала всяка уважаваща себе си пружина,без амортисьор.
Изобщо относно мекотата на окачването - ако някой си мисли,че в голфа има нещо спортно,то въпросният човек си мисли за спорта голф,онзи с топчето,стиковете и карираните пуловери.
Голфът е кола за покупки в събота следобед и основно служи за каране на децата до училище в белите държави,наляво по картата от нас.
П.С. и маслените амортисьори "съскат" по дупките.
И от маслените си има двойнодействащи...
Идеята на амортисьора е да стабилизира колата,вместо тя да се люлее като люлка при всяка неравност,както би се държала всяка уважаваща себе си пружина,без амортисьор.
Изобщо относно мекотата на окачването - ако някой си мисли,че в голфа има нещо спортно,то въпросният човек си мисли за спорта голф,онзи с топчето,стиковете и карираните пуловери.
Голфът е кола за покупки в събота следобед и основно служи за каране на децата до училище в белите държави,наляво по картата от нас.
П.С. и маслените амортисьори "съскат" по дупките.
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Pet_rov и 50 госта