.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Callahan
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Callahan » Чет 05 юни 2008 16:12


leonardo_vd написа:Никой ли няма инфо около swap-a на полуоските

пробвай във вортекс форума...там все някой ще избухне :)




Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 05 юни 2008 17:13


намерих картер , остава да ти го пратя :lol:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 05 юни 2008 17:18


alpine написа:намерих картер , остава да ти го пратя :lol:

Mерси колега, на теб съм ти специално много задължен. А във Вортекса не мога да питам, защото не знам добре английски. Така че ако има някой да има желание да помага да заповаяда. Ще има бира от мен.
Остана ми да намеря дебитомер и стартер.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 05 юни 2008 17:33


що не каза за тея работи ....... ще проверя и за тях и ако ги има направо заедно ;)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 05 юни 2008 17:35


alpine написа:що не каза за тея работи ....... ще проверя и за тях и ако ги има направо заедно ;)

Eпа братле не ми е едно на главата. Нали сме си говорили колко много съм ангажиран, и как проекта се развива с клизма. :wink: Но се развива в името на марката


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 09 юни 2008 16:33


Благодарение на колегата Alpine вече имам всички нужни части за запалване на мотора. Хиляди благодарности за помоща му. Тези дни ще има снимки по проекта.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 09 юни 2008 16:38


не ти ли писна ?
1.8Т на едната кола
1.8Т на другата кола
кабриото следващата с 1.8Т ли ще бъде ? :lol: misterrrrrr forrrced inductioooooooonnn :D:D:D


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Мнениеот stanko_g » Пон 09 юни 2008 16:50


Vizor написа:кабриото следващата с 1.8Т ли ще бъде ? :lol: misterrrrrr forrrced inductioooooooonnn :D:D:D
mhihi няма лошо бе


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 09 юни 2008 17:08


stanko_g написа:
Vizor написа:кабриото следващата с 1.8Т ли ще бъде ? :lol: misterrrrrr forrrced inductioooooooonnn :D:D:D
mhihi няма лошо бе

За кабриото имам други идеи :twisted:, които ще са в тайна до започването му. :wink: 8)


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Мнениеот SpeeDLine » Вто 10 юни 2008 12:51


На кабриото сложи VR6 :twisted:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 10 юни 2008 12:52


Sasho_yovev написа:На кабриото сложи VR6 :twisted:

По добре R32, но е много рано за тоя проект


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 10 юни 2008 14:46


Callahan написа:я поразгледайте тука първо,че малко звучи, не е шия, врат е:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vr6


нещо към R36 ли искаш да го насочиш :twisted:
да видим ся голфа как ше тръгне с 1.8-то


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 10 юни 2008 17:14


Ша тръгне ама не скоро. Имам проблем с полуоските. Трябват ми чашки за дифа от голф 5 2.0тди. щото мойте са на 108мм а на тди-то 100. Тук веднага идва следващия проблем. Полуоските от 1-цата са неизползваеми и се питам дали тези от 2-ката ще станат??? Та да мога да сложа карета на 100


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 10 юни 2008 21:23


.

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Вто 10 юни 2008 22:53


leonardo_vd написа:Ами ако ще и R50 да е това няма нищо общо с темата. Моля модератор да се намеси и да поразчисти. Та ако има някой да ми помогне относно 1-ката да помага. Знам че има хора които имат инфо, но не знам защо си мълчат. Може би комерсияла в БГ още е много напред. Ето пак ще задам въпроса си.


Как да се оправя с проблема с каретата. На кутията на 1.8т е доста по-голямо от на 1-ката. Те са на 108мм, на КР-а е на 100, а на ДХ-а някъде каъм 80 и нещо не знам точно. Та коя комбинация би ми паснала най-добре. За сега знам че трябва да търся чашка за диференцияла от 2.0 ТДИ която е на 100мм. от тук идва и въпроса с остатъка от полуоските които са си сток и не знам дали ще станат от 2-ката. Така че ако има разбиращи да помагат. Мерси предварително.
има6 ли полуоските от 1.8Т-то?6ти кажа варианта къв е:6лиците на полуоските от турбото от към вън6ните карета стават на големите карета,като на КР-а,след което се скъсяват полуоските,6тото са много дълги,тва е 1-ния вариант.Другият вариант е този които иска6 да направи6 ти,но незнам кво е положението с него,нямам опит....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта