Вибриране на празвн ход

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Вибриране на празвн ход

Мнениеот skk » Пет 06 юни 2008 11:17


Попрочетох темите за поло и не ме препращайте вече ги прочетох. Проблема е следния: Като оставя колата (Поло AEV 1.05 куб. Бензин) на празен ход оборотите са на 850-900 но колата се тресе усеща се на скоросния лост. Опита ми да я изфорсирам не показва да работи лошо форсира се нормално видимо всички цилиндри работат на леко натисната газ 1200-1300 Оборота вибрация няма. Смених свещите резултат нямаше. Въпраса ми е следния има ли някои идея от какво може да са вибрациите. Знае ли някои колко тампона на двигателя има тая пущина аз виждам два гледах но по средата не видях такъв (тоест напречен не виждам само дав от двете края). Идей!!!

Последна промяна от skk на Съб 07 юни 2008 14:11, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 06 юни 2008 11:30


и мойта е така на 800 кат паднат (това като включа фарове + халогени) колата ми работи добре, не трепери, но двиг работо едвам-едвам, все едно се тормози яко.
Аз на празен ход без консуматори съм на 1000об не мога да ги сваля повече от карба - стегнал съм го докрай винта за оборотите. Може да е заради 100 октановия бензин :dontknow:
Аз имах подобни проблеми от лош бензин - от него беше със сигурност, защото нищо не правих и тя се оправи със следващия резервоар. Имай в предвид, че най-добрия 95 при нас е 93 в най-добрия случай :wink:


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Каде е тоя винт

Мнениеот skk » Пет 06 юни 2008 11:35


Аз си мисля, че ако вдигна малко оборотите нещата ще се оправят. Снимаи и покажи каде е тоя вин за оборотите. На колата има и газова мога да си вдигна оборотите от там обаче колата ми бачка и на бензин и на газ еднакво затова не искам да пипам по газовата тя като се направи на бензин ще се оправи и на газ.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 06 юни 2008 11:38


твойта е моно, а не карб - компа ти определя оборотите при теб.
При теб е от лош(слаб) бензин според мене, но не се знае.....
изгори го тоя до края и зареди на екото 100 октана и следи


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 06 юни 2008 23:59


Щом си прочел всички теми (браво бе аз се се каня да го направя :lol: ) , пробвай номера с найлоновата торбичка да видиш дали ти излизат равномерно газовете от ауспоха на празен ход. Изилизат ли равномерно ,значи не е нищо особенно страшно :wink: .
Иначе "пущината" е с 3 тампона

Изображение

Ама за да видиш този средният, трябва да се надупиш под колата ,че само отдолу се вижда


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Диагностика

Мнениеот skk » Съб 07 юни 2008 14:08


Днес бях на диагностика. Казаха ми, че вибрацията е от повреда вътре в двигателя не е от електрониката. Най вероятно клапан може би ще видим.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 07 юни 2008 17:29


май-друго освен една компресийка да провериш не ти остава (може и с найлоновата торбичка ,ама няма да знаеш от кой цилиндър е проблема. За да се ориентираш кой цилиндър прави проблема , може и да започнеш да вадиш кабелите (един-по един) и при който изваден кабел оборотите се променят най-малко - в него е проблема


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 08 юни 2008 12:11


моят двогател има перфекна центровка с една еденица върнат аванс. На централния белег не работи добре който дават по компа. Това с торбичката е само за москвичите мисля но може и да бъркам за проверка на клапани според мен ако не излезе крив клапан може да е от богата смес и малко въвдух. Провери ли си си сичко по горивната система, изправно ли е погледни си и делкото как е с аванса, от по силния бензин прави магарий също, мръдни малко делкото според мен си е зацапана подаваща горивна система или от въздушна, погледни на студен двигател как е, само като стопли ли го прави. Казваш че, имаш и газово вазможно е някой от затварящите клапаните на гориво да изпуска по малко и да меши-обогатява сместа прекасни секи един от тях за около 3 мин. и виш как ще е на газ как се даржи ?--- по силния бензин влияе на центровката много, моята е много чуствителна и на малко по силен бензин веднага ми оплесква оборотите на колегата (лрл модо ) искам да кажа сложи си бензин 95 и мрадни малко делкото кам купето оборотите нема да са ти 1000 и ще е стабилен двигатела моята с по големия аванс даржеше 1000 оборота и много бавно ги сваляше. Не казвам че ще се оправи но поне пробвай.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пон 09 юни 2008 10:09


Момчета,да обясните по-подробно за торбичката!


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Obqsnenie

Мнениеот skk » Пон 09 юни 2008 11:03


Снощи си играхме до късно местихме делкото имаше леко подобрение ама не цялостно. Оказа се следното Компресия 1-10ат. 2-12ат, 3-13ат., 4-6ат. . Преди всичко това се оказа, че клапана на маслената помпа е блокирал и дава по голямо налягане на маслото и като резултата удървяне на чашките на повдигачите. Предполага се че наи вероятно от високото налягане не са затваряли клапаните нормално и може да има изгорял такъв, но докатао не се разглоби това е само догатка. Следващите дни ще бъде разглобен и ще се види точно какво става.

Ако повредата е сериозна и има много разпарвии може да го продам за части. Ще реша в последствие.


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Kolata e razglobena

Мнениеот skk » Сря 11 юни 2008 8:57


Колата беше разглобена и не се намери никакъв проблем освен няколко клапана които изпускаха поради натрупан нагар. Изглежда проблема наистина е бил в налягането на маслената помпа. Майстора ми каза че след оправянето на клапана на помпата ако съм я покарал 100 км, е можело да падне нагара и нещата да се оправят. Но никой не можеше да даде такава гаранция затова разглобихме всичко сега мисля да сменя гумички шлаиф на клапани и обратно. Мисля че до ден тва ще имам резултат и ще напиша тук какво е станало. Дано темата е полезна за някои друг.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Kolata e razglobena

Мнениеот maslinkov » Сря 11 юни 2008 10:20


skk написа:Колата беше разглобена и не се намери никакъв проблем освен няколко клапана които изпускаха поради натрупан нагар. Изглежда проблема наистина е бил в налягането на маслената помпа. Майстора ми каза че след оправянето на клапана на помпата ако съм я покарал 100 км, е можело да падне нагара и нещата да се оправят. Но никой не можеше да даде такава гаранция затова разглобихме всичко сега мисля да сменя гумички шлаиф на клапани и обратно. Мисля че до ден тва ще имам резултат и ще напиша тук какво е станало. Дано темата е полезна за някои друг.

Аз пак се извинявам, че се намесвам, ама като гледам кво сте разглобили по едната догадка, без да измерите налягането на маслото /а и без да отворите маслената помпа, ако се окажеше че е от нея/, чак сърцето ме заболя. И сега какво - нищо не установихте, затваряте и ако пак го прави, отваряте картер пак без да измерите първо налягането. Ако е само за спорта - един чисто нов двг. като се разглоби и сглоби 6 пъти от него вече двг. не става /това е установено/ А в същото време не обръщате внимание, че компресията на цилиндрите е различна - как няма да тресе- на 4-и де/


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Да ти кажа честно

Мнениеот skk » Сря 11 юни 2008 11:41


Да ти кажа честно аз от двигатели много не разбирам и си мисля че тези които разбират трябваше да го направят, а как се мери налягането на маслото нямам и идея ако знаех бих го направил още преди да свалят картера и маслената помпа. Ходих на три места и всеки следващ хулеше предишния че нищо не разбира остава ми да се моля че след като беше свалена маслената помпа и оправен клапана ще започне да работи.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Да ти кажа честно

Мнениеот maslinkov » Сря 11 юни 2008 12:30


skk написа:Да ти кажа честно аз от двигатели много не разбирам и си мисля че тези които разбират трябваше да го направят, а как се мери налягането на маслото нямам и идея ако знаех бих го направил още преди да свалят картера и маслената помпа. Ходих на три места и всеки следващ хулеше предишния че нищо не разбира остава ми да се моля че след като беше свалена маслената помпа и оправен клапана ще започне да работи.

Дано да си прав, ама не ми се вярва - просто оплакванията ти го изключват: Ако ти е частично отворен клапана, то точно на празен ход няма да имаш високо, а НИСКО налягане /де ги намираш тия "майстори"?/ Точно при тези стойности на компресия си за смяна на сегменти, ако няма и друго, че да станеш за осонвен ремонт.


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Тояно това се съмняваха

Мнениеот skk » Сря 11 юни 2008 12:51


Затова разглобиха всичко защото и те си мислеха че сегментите които всъщност нямат и 10000км след смяната са изпилени или залепени обаче изненадата им беше обща когато разглобиха и видяха че няма логика да са сегменти. И започнаха да разглобяват главата.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта