Прегря TDI-то ми - Сменен двигател и газз...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Прегря TDI-то ми - Сменен двигател и газз...

Мнениеот pRo_4_LiFe » Сря 11 юни 2008 15:20


EDIT
Колеги снощи се прибирам по магистралата за Варна и си карам с 160 и усещам колата как се тормози на леко баирче, след което като го минах двигателя направо заби. Оборотите му рязко паднаха, натиснах съединителя и угасна на момента, след което не успя да запали при 1 опит и като погледнах датчика на градусите - 120 :shocked :horror: Карах я близо 1.5 км с изгасен двигател и се охлади до 105 някъде, след което спрях, отворих капака. Всички ремъци са здрави, няма избило масло между главата и блока, целия двигател беше олят с антифриз, който е избил освен от капачката явно и от някъде другаде но не можах да намеря откъде (беше 23:30ч.) Според вас какви са последствията и какво може да стане? Налях 2л. вода но не видях да изтича отникъде. Опитах да запаля 2 пъти, но неуспешно. Стартера завърта 3 оборота двигателя и след това забързва оборотите (явно изтърва или преплъзва). Не съм го мъчил след това да запаля. Сега ще отида да проверя на светло какво е станало, ще налея вода и ще опитам само 1 път да запаля ако не успее... кажете какво се прави и долу горе ориентировъчни цени за ремонта!

Ето и обещаните снимки:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Последна промяна от pRo_4_LiFe на Сря 09 юли 2008 21:59, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Geoptter
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:54
Автомобил: Golf mk3
Двигател: AFT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geoptter » Сря 11 юни 2008 17:20


еми колега карай я кам някои сервиз да ти сменят гарнитурата да ти шлайфат главата и стискаи палци да няма др. счупено :)


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Сря 11 юни 2008 17:30


Шлайф блок и глава (надявам се да не е спукана)
Нови сегменти
Нови основни и биелни лагери


Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот npu3pak » Сря 11 юни 2008 17:47


pRo_4_LiFe, ти като караш, не хвърляш ли по едно око към таблото?


petkow
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот petkow » Сря 11 юни 2008 17:55


Това дето ти е изхвърлило водата не значи веднага издухана гарнитура.Малко ти е позатегнал двигателя,но може и да ти се размине тънко.Пълни пак с вода и гледай дали бълбука като въртиш на стартер,но недей да палиш.После за успокоение сваляш главата и там ще си покаже още нещо,щото ще последва и дали ти държи налягане на маслото...Ама нека ти!Гледаш километража и се кефиш,а да погледнеш термометъра НЕ....


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Сря 11 юни 2008 19:17


Нека за ваше усведомение кажа, че всичко се разви точно за няма и 20 секунди, допреди което нямаше нищо! РЕДОВНО си гледам таблото с уредите и нямаше никакъв признак за прегряване!


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 11 юни 2008 20:43


не вярвам да не е спукана главата.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 11 юни 2008 20:45


Ще имаш поне 1 задрало бутало.
За главата няма смисъ да споменавам.
Много лошо колега.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 11 юни 2008 20:52


Ами колега май забрави да споменеш че си със чип и онзи ден на гонките я ряза като за последно :idea: :idea:


Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Мнениеот Радо Пеев » Сря 11 юни 2008 21:44


ае коко свали главата фарли по един поглед дано не е кои знае какво сериозно ако е гарнитура приготви си около 150-лева с шлаиф и напастване на клапани + гарнитурата ....но ако е др ... не ми се коментира....да не би чипа да е направил някои фал ?


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Сря 11 юни 2008 21:53


izperkal` написа:ае коко свали главата фарли по един поглед дано не е кои знае какво сериозно ако е гарнитура приготви си около 150-лева с шлаиф и напастване на клапани + гарнитурата ....но ако е др ... не ми се коментира....да не би чипа да е направил някои фал ?

Не е от чипа, той увеличава надува на турбото, аз залагам на спукана глава. Не е трябвало да се мъчиш да я палиш, щом не е искала да запали 100% има вода в някой от цилиндрите!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 11 юни 2008 22:00


EXPLOSIVE написа:
izperkal` написа:ае коко свали главата фарли по един поглед дано не е кои знае какво сериозно ако е гарнитура приготви си около 150-лева с шлаиф и напастване на клапани + гарнитурата ....но ако е др ... не ми се коментира....да не би чипа да е направил някои фал ?

Не е от чипа, той увеличава надува на турбото, аз залагам на спукана глава. Не е трябвало да се мъчиш да я палиш, щом не е искала да запали 100% има вода в някой от цилиндрите!


Остави паленето,колегата пише че е изгубила мощност и след натискане на съединителя е угаснала.Гаранция че е задрало бутало.
Друга бира е че после не може да запали.
Ако е влезнала вода в цилиндъра ще има и крива биела. :(


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Сря 11 юни 2008 22:11


Това че си я изгасил е най голямата грешка която е можело да направиш,ей така най-хубаво стягат двигателите!
Запомнете прегряващ двигател НИКОГА НЕ СЕ ГАСИ,защото може и да го запалите чак след основния ремонт който ще трябва да се направи!!!В случая е трябвало да намалиш малко до около 100км/ч да речем,бучиш му една предавка надолу,да си вдигне оборотите за да може водната помпа да върти по-бързо водата и караш така без да я настъпваш а само поддържаш скороста докато изтине ако ли не,спираш пак повтарям без да го гасиш,вдигаш капака и гледаш перките дали работят.Ако работят добре,взимаш едно шише вода от някъде и почваш да поливаш радиатора обилно ако не е достатъчно и имаш вода в повечко поливаш и мотора.Охлади ли не го гаси докато не поработи поне 5-10 минути на работна температура за да се охлади целия мотор добре!!!А ако перките не работят и нямаш вода наблизо,можеш да седнеш до нея и да си поплачеш и да се надяваш ремонта да не е скъп!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 11 юни 2008 22:45


Да си следиш приборите разбирател.
Знаеш ли колко малко му трябва на един дизел да осттане без вода и да направи беля?

Колегата каза,че двигателя е изгубил мощност и след натискане на съединителя е изгаснал.

Това говори само по себе си какво е станало.
Спасение няма.


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Сря 11 юни 2008 22:54


andonov написа:Да си следиш приборите разбирател.
Знаеш ли колко малко му трябва на един дизел да осттане без вода и да направи беля?

Колегата каза,че двигателя е изгубил мощност и след натискане на съединителя е изгаснал.

Това говори само по себе си какво е станало.
Спасение няма.


Добре разбирател ама нали се сещаш че и аз карам дизел и може би за разлика от теб не критикувам хората за тяхното мнение и за това че по някакъв начин са се опитали да помогнат и може би занят и малко повече от теб!Ай като толкова много знаеш вдигни температурата на твоята кола до 110 градуса и виж как се държи мотора(дали ще изгуби мищност) и тогава натисни съединителя и виж какво ще стане!Когато изпаднеш в такава ситуация,успееш да спасиш мотора по някакъв начин и се разминеш без ремонт тогава ме критикувай!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта