GSM аларма за кола

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Чет 12 юни 2008 10:07


Към колегата с темата. Не ти трябва аларма, уреди black и Визора да стоят до колата и немаш грижи :lol:




Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Чет 12 юни 2008 10:08


black` написа:Хаха леле. :shock :lol: :screwy :No Сигурно съм ги виждал повече щом съм ги монтирал. Това с акумулатора е бошлаф работа. При едно разкачане и гориш с GSM системата... Ама айде ти ги разбираш повече. :shock


Е чай ся

НЕ СЕ КАРАЙТЕ БЕ!

иначе като разкачиш акумулатора нали се сещаш, че в апарата има некъв ток останал, вервам да стигне за 1 обаждане?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 12 юни 2008 10:12


ISRalien написа:
black` написа:Хаха леле. :shock :lol: :screwy :No Сигурно съм ги виждал повече щом съм ги монтирал. Това с акумулатора е бошлаф работа. При едно разкачане и гориш с GSM системата... Ама айде ти ги разбираш повече. :shock


Е чай ся

НЕ СЕ КАРАЙТЕ БЕ!

иначе като разкачиш акумулатора нали се сещаш, че в апарата има некъв ток останал, вервам да стигне за 1 обаждане?


абе остави го момчето ги слага такива аларми и ги разбира ние сме малоумници ...


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 12 юни 2008 10:14


То по принцип целта е да е автономен. Дори при разкачане на акумулатора да си комуникира и без него. :roll:
Изискване на информация за моментно състояние (СТАТУС)

Във всеки един момент, можете да позвъните на номера на модула, при което той ще ви откаже повикването и ще прекъсне връзката (освен ако е включен “Audio Control “). След това, (времето зависи от GSМ оператора и от количеството информация), ще получите SMS с моментното състояние на отделните зони към мига на позвъняването, като типа на информацията ще се определи от това, какви са правата на телефона, от който звъните (дали има право да получава тази информация или не). Съобщението ще има следния вид:

#G# 1,*AO, 1800C,9E0C В този примерен SMS, алармата е включена и се намира в клетката обслужваща района на Централна гара – гр. Пловдив. “1” означава, че статуса е поискан и изпратен на първи телефон. Ако модела на GSM комуникатора е VALCOR GSM COMUNICATOR, SMS-а няма да садържа номера на клетката !

Внимание: При запусната функция “Audio Control “ (само за модел VALCOR GSM COMUNICATOR ЕxBuF), за да се получи статус, трябва след позвъняването на модула, потребителят сам да прекъсне връзката максимум след четвъртото позвъняване, а не да се изчаква модулът да прекъсне връзката, което при запуснат “Audio Control “ няма да става. Ако задържите позвъняванията след петото, ще се отвори аудио-канала на модула за връзка с обекта и след затварянето на телефона статус няма да се получи.

Изискване на информация за номера на клетката

Тази функция се поддържа само от модул VALCOR GSM COMUNICATOR ЕxBuF, като след получаването на SMS с моментното състояние на отделните зони, към мига на позвъняването, в края му ще се изпише и номерът на клетката, в която се намира охраняваният обект.
Внимание: С цел по-бързо генериране и получаване на SMS с аларменото или друго събитие, номерът на клетката, в която е в момента охраняваният обект, се изпраща само при поискване на статус!

Паднала батерия:

Ако по време на експлоатацията на модула, батерията достигне 50% от капацитета си, то модулът ще изпрати SMS със съответното обозначение ( #T# ), в началото си и моментен статус на всички охраняеми зони, с което се предупреждава за предстоящ проблем с батерията. Този SMS ще бъде изпратен само на телефоните, на които е разрешено изпращане на SMS от Z1.

Изключен акумулатор на автомобила

При изключване на клемите на акумулатора на автомобила, модулът може да се програмира да изпраща само SMS със съответното съобщение:

#W# *AF,*P, В този пример алармата е изключена от охрана и колата е с откачен акумулатор (*P) !

Само се чуда що се обаждаш във всяка тема без да знаеш за какво става въпрос. Или само е така спам да става... :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 12 юни 2008 10:21


Всяка система е различна ;) както е направена.. аз имах на синхрото и можеше да се направи със смс или с позвъняване.. когато изключиш акумулатора пращаше смс веднага, че няма точец и така
доволен бях
бащата я разкачи :lol: с ножицата
а с блякиту ще си говорим ф2ф по добре така няма смисъл ;)


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 12 юни 2008 10:29


ОК айде ф2ф или p2p ... :screwy


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Чет 12 юни 2008 12:26




Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Чет 12 юни 2008 12:45


Добре, black`, колко струва тая аларма, дето даваш пример с нея (дето ти казва и в района на коя клетка се намира) и как по номер мога да разбера коя е клетката? :)


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 12 юни 2008 13:10


Е това е по-скъпото с GPS ...
http://www.lesi-bg.com/bg/gsm.htm
Но като цяло идеята е апаратите да са добри, за да може като падне батерията под 50% да се зарежда от устройството. Може и за това да не бяха популярни... :roll: Пък с GPS само май е най-добре. :roll: А повечето частни коли слагат пейджъри дето ловят на до 300 метра. Тия джаджи с GPS-и и GSM-и си струват за служебни само май май, дето работят с патрули и возят скъпа стока... :roll:
То ако е на 100 км. от колата примерно и да звънне телефона какво ще стане ако няма никой наблизо да провери. :roll:
Само да се чуди човек докато се прибере разбили ли са я или някое хлапе е ритнало по гумата... :lol:
Или трябва да вкараш телефоните на 10 агенти където обикновено паркираш, за да ги тормози посред нощ докато те няма. :lol:
Пък най-хубавото за тия пари е малко тротил под седалката и едни обемни датчици та като влезе да крадне да литне направо 5-6 метра. И после казваш а ма то газовата е гръмнала ... :lol: Поне мойта кочина толкова е разбивана, че бих я прежалил цялата за такива келеши. :lol:
http://www.vbox7.com/play:3f920a84 :lol:


Потребителски аватар
armario
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 13 май 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот armario » Пет 13 юни 2008 11:57


За тая сган - само Крумовите закони.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Пет 13 юни 2008 12:07


Аз съм си сложил една "направи си сам" GPS системка в колата. Опитните вероятно веднага ще я намиришат и елиминират, далеч не мисля че съм постигнал кой знае какво, ама ме беше хванал мерака, та сега винаги знам къде ми е колата ;) :)


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 13 юни 2008 15:37





Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта