Педал за газта-ниски обороти ?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 11 юни 2008 12:36


siso92 написа:Мерси,колега!Значи не ми е за смяна,но по някое време ще го махна,а най-готиното е - сондата не ми е на катализатора :D и ще стане по-лесно.Ще ми излезе от 10/за махане и слагане на тръба/ до 35лв/ако сложа гъгне/.И све пак мисля,че и от него може да има проблеми.

Що се отнася за смяната даже ще си на кяр като продадеш катализатора - вж. в купувам колко вървят. Аз лично не съм привъженик на гърнетата - много гният, особено ако си на газ /така че щом дойде времето за което говорим - тръба и толкоз/




siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Чет 12 юни 2008 9:26


Ако го махна-ще си го запазя,да не им щукне нещо на законодателите и после да купувам нов.Ако е само тръба много ръмжи и бърза отива гирнето.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 12 юни 2008 9:52


siso92 написа:Ако го махна-ще си го запазя,да не им щукне нещо на законодателите и после да купувам нов.Ако е само тръба много ръмжи и бърза отива гирнето.

За ръмженето ръмжи, ама те хората пари дават да изкарат такъв звук. Пък за законодателя и за това са измислили цака - изтърбушват го и вътре вкарват тръбата, така че отвън нищо се не види.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Чет 12 юни 2008 10:04


maslinkov написа:
siso92 написа:Ако го махна-ще си го запазя,да не им щукне нещо на законодателите и после да купувам нов.Ако е само тръба много ръмжи и бърза отива гирнето.

За ръмженето ръмжи, ама те хората пари дават да изкарат такъв звук. Пък за законодателя и за това са измислили цака - изтърбушват го и вътре вкарват тръбата, така че отвън нищо се не види.

Колега,голяма беля си :D !
Кажи сега к'во правим с оборотите и що по дяволите,като леко чукна педала(без да се отчете на оборотомера),се нормализират :!: ,пък и играят м/у 1100 и 1200 и после падат на 1000/не винаги,понякога остават на 1100/ и бавно слизат от 1400/1600 на долу?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 12 юни 2008 10:11


siso92 написа:
maslinkov написа:
siso92 написа:Ако го махна-ще си го запазя,да не им щукне нещо на законодателите и после да купувам нов.Ако е само тръба много ръмжи и бърза отива гирнето.

За ръмженето ръмжи, ама те хората пари дават да изкарат такъв звук. Пък за законодателя и за това са измислили цака - изтърбушват го и вътре вкарват тръбата, така че отвън нищо се не види.

Колега,голяма беля си :D !
Кажи сега к'во правим с оборотите и що по дяволите,като леко чукна педала(без да се отчете на оборотомера),се нормализират :!: ,пък и играят м/у 1100 и 1200 и после падат на 1000/не винаги,понякога остават на 1100/ и бавно слизат от 1400/1600 на долу?

Дросела ти се бъзика - засега още поносимо /начален проблем с позиционирането на клапата/ Засега не му обръщай внимание.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Чет 12 юни 2008 10:35


Колеги са сменили дросела,набутали са се и пак ревът.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 12 юни 2008 11:07


siso92 написа:Колеги са сменили дросела,набутали са се и пак ревът.

Там пък проблемът е електрически, ама при тебе не се касае още за игра на оборотите и дай боже още дълго време да не разбереш колко е гадно.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 12 юни 2008 13:38


Колегата ( сиско 92 ) - смажи си моторчето на тпс пусни му малко смаска за шевни машини и го раздвижи на ръка. След това си почисти мап сензора ако имаш такъв и оправи сички вакуми дори видимо маркучите да са здрави ги подмени,струват кам 7лв метар и половина немски маркуч за вакуми, махни лулите на старите маркучета че се изпичат и пропускат ,почисти си и клапана горе на пласмасата на филтара прокараи му малко короселин през него и го продухай два три пути така, оплатнии гурлото на пласмасата около гурлото на дросела да не смуче външен въвдух с изолирбан .За да смуче само този от колекторите , след това си зареди бензин от ОМВ 95 не слагай по силен и настрой делкото с милиметар назад кам купето нема да даржи високи обороти и веднага ше си падат на нормалните -това е след занулиаване на компа и грешките. Става по следниа начин, залепяш двете клеми на колата миноса и плуса и даваш на контакт за около 10 секунди не тези на акомулатора а на колата -след това следва обочение на компа палиш автомобила и го оставиаш да бачка 15 мин на место без нищо абсолютно да пипаш , след 15-тата минута включваш климатика на едно и го оставяш да бачка на затворен кръг в купето и гледаш как си вастановява оборотите сама-деиствай.
Имаш закаснял сигнал към екото или погрешен от датчик или сензор, може и клапана за конпенсация на парите да ти прави мизерий погледни си цилиндара в десния калник зад фара за повреден маркуч или клапана.
Ефекта нема да дойде веднага след настройката на делкото ше мине малко време докато се зачисти смукателният колектор и датчиците от мазгочите чува се едно цъкане от контролния блок кат включва климата.Обикновенно.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пет 13 юни 2008 8:41


Само дросела почистих,а за компа-махнах клемите на акумулатора за 20 мин.Колега ,не те разбрах ''не тези на акомулатора а на колата''за кои клеми и къде са.Пиши пак.Мерси!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 13 юни 2008 20:44


Колега, при мен майсторът рестартира компа, като го разкачи от главната му букса, ако това ти помогне


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 14 юни 2008 23:48


откачаш клемите от акомулатора и ги допираш двете след това даваш на контакт за 10 секунди и пак ги слагаш на акомулатора



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта