Проблем със превключването на скорости при високи обороти!

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
Karmann13
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със превключването на скорости при високи обороти!

Мнениеот Karmann13 » Сря 11 юни 2008 20:13


Колеги, имам следният проблем с Corrado-то...Моторът е 1.8 16V! При движение в нормални обороти 3-4 хиляди оборота скоростите си влизат съвсем леко трудно, има някакво усилие, но си влизат! Но във високите обороти 6-7 хиляди-при голямо натварване на мотора,примерно от 2ра на 3та или от 3та на 4та скоростите влизат доста трудно направо трябва да със яд да се вкарват! :( На какво може дасе дължи този проблем...скоростна кутия? съединител? Благодаря предварително!




G60

Мнениеот G60 » Сря 11 юни 2008 23:45


Най вероятно е от кутията или (ако имаш късмет) от самия скоростен лост със жилата доста често се разбива и от там идва по трудното вкарване на скоростите. Но пък от друга страна казваш че при ниски обороти си влизат и аз бях така докато не смених кутията и всичко се оправи може би имаш износени синхронизатори,наи често при Корадо заминават 2-ра и 3-та


Потребителски аватар
Karmann13
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Karmann13 » Чет 12 юни 2008 0:00


G60 написа:Най вероятно е от кутията или (ако имаш късмет) от самия скоростен лост със жилата доста често се разбива и от там идва по трудното вкарване на скоростите. Но пък от друга страна казваш че при ниски обороти си влизат и аз бях така докато не смених кутията и всичко се оправи може би имаш износени синхронизатори,наи често при Корадо заминават 2-ра и 3-та

Стига бе... :( :( :( Бати работат! :mad:
Да ти кажа преди малко бях навън с колата и я рендосах доста!До прекъсвач на 2ра и до прекъсвач на 3та и си влизаха скоростите, трудно, но си влизаха!Само веднъж от 2ра на 3та влезе трудно и се чу един неприятен звук, все едно не беше влязла 3тата! А има и още нещо-на самия скоростен лост има една пружина която държи самият лост по стегнат, тя ми се счупи и си мисля дали е възможно оттам да се бърка нещо?
Възможно ли е да е от някакви настройки на самите скорости, да не са настроени нещо?А как мога да определя дали е от скоростният лост и жилата-по благоприятния вариант...?


Потребителски аватар
don_pepone
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот don_pepone » Чет 12 юни 2008 10:08


странно и аз имам същият проблем със скоростите но сменях кутията и пак го има проблема,но си мисля че е от помпата за налягането на саединителе защото ми е мазен педала. ама сега не знам ко да мисля савсем се обарках.


G60

Мнениеот G60 » Чет 12 юни 2008 12:04


don_pepone написа:странно и аз имам същият проблем със скоростите но сменях кутията и пак го има проблема,но си мисля че е от помпата за налягането на саединителе защото ми е мазен педала. ама сега не знам ко да мисля савсем се обарках.
Да по принцип може и от помпата да е, но тои мисля че я смени с нова ако не се бъркам така че при него тоя вариант отпада. Освен ако помпата не е чисто нова а е от моргата тогава има вероятност да не е хубава :idea: А може и в лоста и жилата да е проблема щом казва че е поразбит :roll:


Потребителски аватар
Karmann13
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Karmann13 » Чет 12 юни 2008 12:54


Помпата не е нова, но проблемът със спирачките се оправи! Преди малко обезвъздуших и съединителя, за да съм сигурен че и оттам не идва някакъв проблем!
Като поразгледах жилата, които отиват към скоростната кутия, и точно където механизмът се захваща към скоростната кутия видях че има някакви федерации, т.е. едни от връзките не са достатъчно стегнати...Така надали добивате точна представа но мисълта ми е възможно ли е от тези хлабини да идва проблемът?
И другият ми въпрос е ако е заминал някой от синхронизаторите, ще се чува ли това виене, което се чува, когато започне да си заминава скоростна кутия? Защото при мене такова виене нямам... :???


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Чет 12 юни 2008 13:27


spam баце много го цедиш бе :wink: ,значи на корадото незнам дали е като на голфа ,още не съм го отварял от долу но на голфа има една пласмасоова топка като като ябалковиден болт и есто се износва и може от това да е проблема


Потребителски аватар
Karmann13
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Karmann13 » Чет 12 юни 2008 13:31


divaka написа:spam баце много го цедиш бе :wink: ,значи на корадото незнам дали е като на голфа ,още не съм го отварял от долу но на голфа има една пласмасоова топка като като ябалковиден болт и есто се износва и може от това да е проблема

Еми как да не го цеди човек бе, то си го иска! :D
А какво имаш предивид с това отдолу-под скоростният лост ли? :roll:


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Чет 12 юни 2008 13:43


да обаче за да се свали трябва от долу на колата и се разкача целия скоростен лост абе малко е филм


Потребителски аватар
Karmann13
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Karmann13 » Чет 12 юни 2008 15:16


Абе то ако е това проблемът добре ще е, ами ако е скоростната кутия си е е**ло майката! И кво занчи викаш че може да е от скоростния лост, а тая цялата процедура със разглобяването и сгабянето на лоста ще мога ли да я направя сам...?


Потребителски аватар
scirroco71
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 19 фев 2008 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот scirroco71 » Чет 12 юни 2008 15:33


що не си огледаш лостовата система на скоростите т.е. от скоростния лост до кутията , възможно е при хлабини и износване да прави ядове при превключване на определени предавки, имат разни ябълковидни връзки и т.н.


G60

Мнениеот G60 » Чет 12 юни 2008 16:56


divaka написа:spam баце много го цедиш бе :wink: ,значи на корадото незнам дали е като на голфа ,още не съм го отварял от долу но на голфа има една пласмасоова топка като като ябалковиден болт и есто се износва и може от това да е проблема
Не е като на Голфа Радо :wink: тук няма ябълка,но пак има какво да се износи там. А смяната на лоста със жилата не е чак толкова трудно :)


Потребителски аватар
Karmann13
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Karmann13 » Чет 12 юни 2008 21:44


Добре какво трябва да гледам по точно в скоростния механизъм? И доколкото знам свалянето му не е за всеки, май се сваялт тръбите от колекторите...или се лъжа?


Потребителски аватар
scirroco71
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 19 фев 2008 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот scirroco71 » Чет 12 юни 2008 21:56


от скоростния лост до кутията има лостови механизми създаващи подобни проблеми , виж дали не заяждат при рязко превключване или дали нямят големи хлабини и да не могат да предвижват следващите след тях - не е голяма философия трябва малко време нерви и търпение , а и втори човек, при мен (със сироко) имаше подобни проблеми точно от това мисля ,че едва ли има огромна разлика при теб


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Чет 12 юни 2008 22:47


scirroco71 написа:от скоростния лост до кутията има лостови механизми създаващи подобни проблеми , виж дали не заяждат при рязко превключване или дали нямят големи хлабини и да не могат да предвижват следващите след тях - не е голяма философия трябва малко време нерви и търпение , а и втори човек, при мен (със сироко) имаше подобни проблеми точно от това мисля ,че едва ли има огромна разлика при теб

на корадото няма лостов механизъм има 2 жила който имат болтове за реглаж, единия е отпред на избирача другия е вътре при лоста, пробвай от там дали няма да ги нагласиш



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта