Обикновена АГУ на инжекцион

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
chungata
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 17:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Обикновена АГУ на инжекцион

Мнениеот chungata » Пет 13 юни 2008 22:03


Здравейте колеги,
Казаха ми , че може да се сложи обикновена АГУ на инжекциона. Сигурно ще го направя, че бензина вече не е по силите ми :x Просто искам преди това да събера мнения на хора минали по този път, какви са рисковете и възможните проблеми?
Благодаря предварително за помощта!




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 13 юни 2008 22:28


Главния риск при твоя двигател е за дебитомера - задължително да ти сложат и "кихалка", иначе няма грижи мотора с обикновена уредба.


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Нед 15 юни 2008 9:33


Кихалката не помага много-много.....
Ако почне да гърми дебитомера ще стане на свирка.
Според мен събери пари и сложи ГИ - няма да има нерви и проблеми....


Потребителски аватар
Tiran
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tiran » Нед 15 юни 2008 17:03


Колега пасата ми е 2 ГТИ 136кончета ,механичен инжекцион и да ти кажа честно несъм много доволен от обикновенната АГУ /но така я купих/оборотите играят постоянно а и няма мощност /е не сме састезатели но все пак.../ ако трябва сега да слагам АГУ бих избрал газов инжекцион - вярно по скъпо е но е подоброто според мен. :beer


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Нед 15 юни 2008 18:52


аз съм със същия мотор като твоя и нямам проблеми,машината ти каза препоръка,само добър майстор ти трябва


Потребителски аватар
chungata
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 17:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот chungata » Вто 17 юни 2008 9:09


Колега Тиран ако чакам да събера за ГИ и тези дето съм ги събрал ще отидат за бензин... Смятам да се метна с главата надолу и да сложа обикновен. Разчитам до голяма степен на майстора ,който ще ми я слага.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пет 20 юни 2008 15:24


И аз съм с обикновена газова и съм супер доволен. Мисля че ако е направена читаво няма да има проблеми


Потребителски аватар
chungata
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 17:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот chungata » Вто 24 юни 2008 11:42


Благодаря за мненията :!: На 7ми юли ще се газифицирам (по-рано няма свободно) и ще пиша впечатленията за работата на колата на газзззззз :)


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 29 юни 2008 23:33


машината ти е писал каквото трябва да знаеш :wink: то при коли с 2Е мотор, ГИ гони към 50% от цената на колата, икономически се обесмисля според мен :roll:


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Сря 02 юли 2008 13:09


Сложи си най-вече ламбда контрол - кихалките няма да те спасят кой знае колко. Ламбда контрола не позволява прекалено обогатяване и обедняване на сместа. Аз съм точно с ламбда контрол и засега колата си се държи повече от добре - дай Боже и занапред да е така. Ако са ти метални колекторите слагай смело - риск има но ламбда контрола го сваля до минимум.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта