"Газирах" се, .. проблемите-оказаха се от плазмено

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

"Газирах" се, .. проблемите-оказаха се от плазмено

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 10 юни 2008 14:15


Привет колеги!
Вече не се издържа и ще се наложи да се газирам и аз :?
Мислех да сложа една инжекция на ФОБОС, но най-близката свободна дата е чак за 24 юни...
Отделно според общото мнение за моното няма сми от инжекцион, а от добре направена обикновена (на мен ми се щеше да сложа ГИ за да продължа с вентилаторните експерименти ама те ще са само при бензина явно.. :( )
Та, имам оферта за електрическо BRC с тороидална бутилка, евросонда, ламбда контрол и зареждане до капачката на резервоара за 700 лв. в сервиза дето слагат БИГАЗ инжекционите в СБА Младост 3.
Имам даже час за петък. Дайте мнения за конфигурацията и евентуални отзиви за момчетата там преди да съм скочил в дълбокото :D

Последна промяна от dimitarpetrov на Сря 17 сеп 2008 21:39, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 10 юни 2008 14:54


Въпреки ламбда контрола и ториода цената пак ми се струва доста завишена...
Но все пак ти си даваш парите ;)


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 10 юни 2008 15:35


The_Machine написа:Въпреки ламбда контрола и ториода цената пак ми се струва доста завишена...
Но все пак ти си даваш парите ;)

Машина, искам им и евросонда и зареждачка (от малките) под капачката за резервоара, де да знам.
Аз те питах на лични за оферта за ГИ, дай една и за тази комбинация дето съм описал - аз за сега се спирам на тях щото са ми до офиса - карам колата, оставям я и отивам на бач. На обяд - проверка до къде и как са я докарали и вечерта - прибирам.
но съм отворен и за вариант за монтаж през уикенда


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Вто 10 юни 2008 16:32


Бегай далеч от Бигаз !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 10 юни 2008 16:55


petko5 написа:Бегай далеч от Бигаз !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

От сервиза или от системата?!?!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 10 юни 2008 18:38


Зависи какъв е ламбда контролера като марка, но мисля, че мога да падна докъм 600-650 лв :)


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 10 юни 2008 19:20


The_Machine написа:Зависи какъв е ламбда контролера като марка.....

Виж, това не питах :oops: посъветвай ме кои са добрите марки - ще проуча утре какво им е в офертата. чух че има обикновени, бързодействащи и някви спортни... НЗ :oops:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 10 юни 2008 20:15


Твърде малко мога да ти говоря за ламбда контролерите... теоретично ги познавам, монтирам главно такива, донесени от клиенти, но не мога да ти препоръчам нищо...


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Сря 11 юни 2008 6:29


dimitarpetrov написа:
petko5 написа:Бегай далеч от Бигаз !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

От сервиза или от системата?!?!


Отх сервиза !!!

Аз мислех да се газифицирам при тях, но се отказах, по точно мой приятел ме отказа, видях как са сложили гозовата му уредба, лошо ми стана :roll:
Аз лично си слижих моята при Павката и Лъчо в Княжево :wink:

Отиди и при колегата The_Machine, на моста "Чавдар" с/у гуми центрове "Радиал", също има много добър газаджия, при Павката и Лъчо в Княжево :wink:
Ако не си капарирал някаква сума откажи се :idea:

Успех :wink:


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 11 юни 2008 16:56


petko5 написа:
...Аз лично си слижих моята при Павката и Лъчо в Княжево :wink:



Леле, това го чета вече за n-ти път.
Тука требе паметник да ми издигнете вече, че ви открехнах или още по-добре доволните да вземете да съберете волни пожертвувания, та да си ъпгрейдна каляската. :065:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 15 юни 2008 17:26


Тъъъй, Та сложих аз въпросното ел. BRC 70 kW с евросонда, тороид и италиански ламбда контрол и почнаха проблемите... :(
1. Ауспуха почерня моментално
2. от 3-та предавка нагоре до 2000-2200 об/мин придърпва...
3. Харчи 10 на 100 извънградско
4. най-лошото - КИХА !?!?! често при движение на скорост с отнета газ и при последващо подаване на газ. И май киха и откъм моното и откъм генерацията - имам чувството (по звука) че вече леко ми е цъфнало някое от скапаните стари гърнета...
Иначе за вървене - върви - над 2000 об/мин. поема и върви почти като на бензин, дигнах за пробата 160 км/ч без проблем.
Утре ще ходя пак при газаджиите да я оправят, ако могат :lol:
Чудя се дали е защото я сложих в Петък, 13-ти :D или просто трябва да ида на ЕЛКОН да ми центроват запалването (четириелектродни свещи BOSCH Platinum +4, нови кабели, палец и капачка на 1г., плазмено запалване и панелен филтър K&N), или пък ламбда контрола да не се справя, знам ли...
Нeка някой който е имал кихаща моноинжекция да сподели, моля!
И дали тия кихавици може да ми прецакат дроселовата клапа и ТПС-а?
Имам неприятното чувство че поради простото удобство че сервиза им ми е до офиса и му е гласувано доверие да слага системите на БИГАС май ще плащам 2 пъти (веднъж на тях, втори път на някой кадърен да им оправи работата :lol: )


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 15 юни 2008 18:45


мене ми се струва че ламбда контрола ти се ебава нещо,нищо чудно италянска работа.Ако може да се игнорира/да се изключи/за момент и да се направи без нея само за проба да покараш малко и ако няма проблем без нея се сещаш.И като се сетя че тези ламбда контроли се слагат за икономия.....,ламбда сондата как ти е?.А за черния аспух на всички е ясно че ще стане жълт ако имигрираме в Холандия примерно,за разхода всеки те лъже когато ти сипва.Те така и моята взе да гори 2-3литра повече от самосебе си ама дали.. :lol: пък вървежа не се влоши,ясно е че ни лъжат поне с 5л на зареждане догоре+мноооого кофти газ = геройство че колите пак вървят с тоя бълвоч.Късмет дано се оправиш.


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Нед 15 юни 2008 21:55


[quote="dimitarpetrov"][/quote]
Колега, що за проблеми? :? Камо ли на този двигател - 1.8 ABS
Аз сам си монтирах газовата уредба. Нямам Евросонди, нямам ламбда контролери, Тапове, симулатори/емулатори на дюзи/сонди и други глупости. Пасата върви като пушка. След като я монтирах и запалих от първия път без никакви проблеми, не повярвах, че работи на газ. Та спирах бензиновата помпа да се убедя, че е на газ, а не бензин. Не съм ходил на газанализатор. Никакви центровки и реглажи! Разхода е повече от приличен - 12 градско/9 селско. Селското е с 120-130км/ч. Нито киха, нито мисли, нито придърпва. Изобщо се чудя, защо този двигател не е излизал от завода с газова уредба? Та той е проектиран да работи на газ!

Успех с уредбата!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 15 юни 2008 22:26


Аз затуй му се зачудих още от началото, ама... ай да видим.
Може да се настрои колата като се махне степ мотора и се сложи кранче да се види дали проблема е в ламбда контролера.
Колега, сигурен ли си, че ламбда сондата ти работи?


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 16 юни 2008 7:47


The_Machine написа:............Колега, сигурен ли си, че ламбда сондата ти работи?


Да, преди там колко - 2 месеца на диното ми мериха сместта и е перфектна, на бензин си работеше перфектно с чист ауспух и разход под 7 на 100 извънградско.

От петък следобеда до днес минахблизо 500 км на газ и тая сутрин колата като я запалих на бенз. работи неравномерно и пуши ужасно черно....
Деа и ши..ната газ.... аз за това бягах от газифицирането ама - на, като няма кинти.
Чудех се дали не ми се е повредил дросела от киханици...
Не знам, ще ида днес да разкарат ламбда контрола и ще видя тогава как е. апропо, той има някакви джъмпери за сет-ъп, освен тия да са осрали нещо там..., казаха че са го настроили както е стандартно за Фау-Ве, да емулира сигнал 0 - 1 Волт, ама сигурно требе да има и други настройки, знам ли..
Сложих го този контрол за да не ми се ошашавя компира е да си върви колата добре и на бензин ама - на!
Ще сканирам документацията и ще я кача тука
Ето я:
Изображение

Изображение



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта