Здравейте появи се доста странен проблем при мен. Преди време сменях трите семеринга при ангренажния ремък и майстора като зглоби всичко нещо ръчка по центровката, въртя делкото . . . Та проблема е че като тръгна да паля и няма душа да завърти стартера, зех друг акумолатор, пак същата работа, неможе да върти. Откачих кабела който е от бобината
към кондензатора на делкото и започна да го върти все едно съм сложил чисто нов акумолатор, ама закача ли го неще и неще да върти, палеца и капачката съм ги сменял преди време и чукчето, сега сменях кондензатор
и бобина, пак така прави, направи ми впечатление че кабела там където влиза в бобината беше мокър, нещо като масло знам ли .. също така и разхода ми се качи доста. Свалях свещите, те са черни, а не в керемиден
цвят, също и гърнето одзад ми е почерняло цялото
едит: и докато въртя на стартер, плюсовия кабел много се нагрява
А понякога си върти нормално и си пали
Някой ако е имал подобен проблем, или има предложение, моля нека сподели
Golf 2, Пада акумолатора
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Зададено ти е твърде голямо предварение на искрата. Нищо лошо! Ако исползваш високооктанов бензин и не си с голяма степен на компресия- колата ще има по-добра динамика
Ако бензина е боклук и копресията е голяма- очаквай детонации!
Проблем ще е ако майстора е сложил паразитния вал не на белег и се е мъчил после от делкото да компенсира
Според vaskoto1 раЛтата Не стаа!
Пък май няма човек тук, дето не му вярва....

Ако бензина е боклук и копресията е голяма- очаквай детонации!
Проблем ще е ако майстора е сложил паразитния вал не на белег и се е мъчил после от делкото да компенсира

Според vaskoto1 раЛтата Не стаа!
Пък май няма човек тук, дето не му вярва....
- disela
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами значи бензина го зареждам тук от Ботевград А95
Значи ще търся някой за центровка, когато зацепва ремъка уж гледа някви белези, незнам неразбирам,
друго което ми направи впечатление е, като тръгне да върти на стартер и
незнам как да го обесня все едно първи и четвърти цилиндър стигат до горна мъртва точка и умира неможе да превърти и се чува някъкси едно като тропане от самата компресия и вместо да подминат буталата горна мъртва точка и да запали, се повръщат пак надзад, незнам дали ме разбирате
ето го по просто качва се някой да върти, а аз гледам шайбата на разпределителя, завърта шайбата стига до някъде, акумолатора умира
чува се шумът и шайбата се повръща назад
а иначе на скорост си пали много лесно, ама ми омръзна да я бутам, пък и като съм сам, ако няма наклон, не питайте
Значи ще търся някой за центровка, когато зацепва ремъка уж гледа някви белези, незнам неразбирам,
друго което ми направи впечатление е, като тръгне да върти на стартер и
незнам как да го обесня все едно първи и четвърти цилиндър стигат до горна мъртва точка и умира неможе да превърти и се чува някъкси едно като тропане от самата компресия и вместо да подминат буталата горна мъртва точка и да запали, се повръщат пак надзад, незнам дали ме разбирате
ето го по просто качва се някой да върти, а аз гледам шайбата на разпределителя, завърта шайбата стига до някъде, акумолатора умира
чува се шумът и шайбата се повръща назад
а иначе на скорост си пали много лесно, ама ми омръзна да я бутам, пък и като съм сам, ако няма наклон, не питайте

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта