


Ще предавам VW сектата
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
карах малко време същото пежо, 1.4, впечатленията са ми много добри от колата.
Удобна за каране, найстина малко и е странен съединителя и скоростите, но значително удобна, пъргава, изключително икономична.
за проблеми дава си проблеми, амам какво да се прави.
покарах я около 2 месеца и си купих пасата
като се има впредвид че не съм имал намерение за нова кола
просто реших
чесно казано не я издържах тая кола.
въпреки че се качих от голф 2
а ти от пасат на нея направо не те виждам
но най голямия плюс и е икономичноста.
найстина ще ти харчи 5/100 градско.
Удобна за каране, найстина малко и е странен съединителя и скоростите, но значително удобна, пъргава, изключително икономична.
за проблеми дава си проблеми, амам какво да се прави.
покарах я около 2 месеца и си купих пасата




като се има впредвид че не съм имал намерение за нова кола


чесно казано не я издържах тая кола.
въпреки че се качих от голф 2
а ти от пасат на нея направо не те виждам
но най голямия плюс и е икономичноста.
найстина ще ти харчи 5/100 градско.
и аз си мислех да сменя немския автомобил пасат В3 с бая екстри с нещо по така. искрено желаех отново да е пасат по ново поколение, но забелязах че корейските автомобили от периода 98 насам са със същото качество като на немските си аналози за същия период, но 3-4 пъти по-евтини - за какво говорим. за това се отказах да сменям автомобила, все пак има огромно пространство което мноо ми харесва, въпреки че нямам някое огромно телосложение.
ре
По-добре се ориентирай към Ситроен Ц4
В Германия и Италия почват от 3400 евро с пълен ел. пакет и клима... А и е по-висок клас 


-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: ре
Znajko написа:По-добре се ориентирай към Ситроен Ц4В Германия и Италия почват от 3400 евро с пълен ел. пакет и клима... А и е по-висок клас
Прочети във форума на ситроен за С4-ките...

Не съм много запознат с пежо, но един бивш колега от работа(техник на автомобили по душа), започна работа в пежо(новото на ботевградско), та той ми разказва, че най-безпроблемното пежо(от по-новите) е 406, 206 било наистина с много косури и постоянно били в сервиза.
Ама щом те влече се мятай, пък после пак ще дойдеш при нас

Ама щом те влече се мятай, пък после пак ще дойдеш при нас


- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
FELIPE написа:Нормално е да се смени сектата...след като на 9-10 годишни четворки с по хубави двигатели(1.6,1.8,1.9 ТДИ) им търсят 14-15-16 000 лв.и на същите години 1.4 са около 10К(справка раздел Продава)...та и аз мисля да кажа твърдо ''не'' на рекета с едно 307 1.6HDI.
На 10 годишните голфове им искат максимум 12 000лв /ако искат да ги продадат/ така че тези 14-16 000 дето ги пишеш са в сферата на фантастиката,но се чудя ако бях минал 85 000км с някое Пежо 206 или 307 например колкото съм минал с голфа колко ли пари щях да оставя по сервизите ??
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
blinder написа:....че най-безпроблемното пежо(от по-новите) е 406, Ама щом те влече се мятай, пък после пак ще дойдеш при нас![]()
Това го потвърждавам с двете ръце.Колата е вече на 500к реални.От 100к е с чип.Мотора е 2.0 ХДИ 110к.с.без ФАП
Здраво окачване и здрав мотор.Много малко гори.
По-новия екземпляр 407 ХДИ 2.0 136к.с.ФАП едвам го продадохме на 160к за 20к лева.
Ми кво да викажа за нея - само лошо.Всичко е сменяно по окачването.
То не беше пукане на турбо пътища,на маркучи за климатика.
Целия двигател е осран от масло.Редовно в авариен режим и т.н.
Много мога да пиша още за нея....
При -18 градуса тази зима се чудеше дали да запали или не.(а стария пасатко не усещаше студ)
п.с. Французите могат да правят м*нети, италианците спагети
а немците коли


- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
andonov написа:blinder написа:....че най-безпроблемното пежо(от по-новите) е 406, Ама щом те влече се мятай, пък после пак ще дойдеш при нас![]()
Това го потвърждавам с двете ръце.Колата е вече на 500к реални.От 100к е с чип.Мотора е 2.0 ХДИ 110к.с.без ФАП
Здраво окачване и здрав мотор.Много малко гори.
По-новия екземпляр 407 ХДИ 2.0 136к.с.ФАП едвам го продадохме на 160к за 20к лева.
Ми кво да викажа за нея - само лошо.Всичко е сменяно по окачването.
То не беше пукане на турбо пътища,на маркучи за климатика.
Целия двигател е осран от масло.Редовно в авариен режим и т.н.
Много мога да пиша още за нея....
При -18 градуса тази зима се чудеше дали да запали или не.(а стария пасатко не усещаше студ)
п.с. Французите могат да правят м*нети, италианците спагети
а немците коли![]()
Возил съм се (и съм карал де) 2-3 пъти в една 407-ца.. Страшно комфортно ми се стори, отвсякъде светеха някакви лампички, караше се с 1 пръст буквално, но за пежата и аз съм слушал кофти работи от към поддръжка.

Аз лично за тия пари (и още малко де) бих си взел едно голфче 4ка... VW си е VW

megalodon написа:Аз се реших... ще го взимамЩе го карам година- две, ако не ми прави много проблеми ще си го йуркам, ако почна да набивам много пари в него го продавам и взимам един голф 4 (тамън ще поевтинеят още)
![]()
Благодаря на всички за съветите
И ти като и аз със скутерчето


Щом те кефи си го вземи, поздрави на пежо клуба и много безаварийни




Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта