подреждане на кабелите на разпределителната капачка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

подреждане на кабелите на разпределителната капачка

Мнениеот krastio » Пон 16 юни 2008 20:40


Здравейте колеги , днес реших да смена дистрибуторната капачка и палеца заедно със свещите . Копувам всичко и се почва . Свалям кабелите от който запомням само средния за Бубината каде се намира , след което пълен шах другите 4-ри незнам реда на подреждане , дойдоха и още 3-ма при мен , и редихме


1-во 1-3,2-4
2-ро 1-2,3-4
и т.н варианти , но колата върти и не пали , обадих се на един колега с мотор 2.0 16V , да ми каже какъв е реда на подреждане при него , направих ги така , и колата запали но на 2 цилиндъра тресе , гърми , като я запаля работи на нормални обороти обаче тресе , дам газ и все едно работи ЗАСКА , и почват да падат оборотите - да се качват и изгасне и така си остана .... Искам някой със мотор 2.0 115кона да ми каже при него как е реда на подреждане , за да сверя дали е така и при мен ( като започне от ляво на дясно , демек от ангренажния ремък ) и ако може също така да ми кажете от какво друго е , ако не е от кабелите но преди да стане това колата работеше перфектно :evil:
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 16 юни 2008 20:44


махаш капачката.
гледаш ей тая резка.
Изображение
там е първи цилиндър (няма нужда палеца да го сочи)-винаги!
точно срещу него на капачката е 4ти.
после гледаш корпуса на делкото отстрани за номера. под или до него има набита стрелка с посоката на въртене.
значи от резката по посока на въртене са 1-3-4-2.
и си 8)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 16 юни 2008 20:48


а дали си купил капачка като за твоето делко,сравни със старата да не би да има изместване в градусите дали е БОШ или БЕРУ :wink: едната не може да си легне на леглото,ако е друга ,но знам ли ако си напънал... :roll:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 16 юни 2008 20:53


jagler написа:а дали си купил капачка като за твоето делко,сравни със старата да не би да има изместване в градусите дали е БОШ или БЕРУ :wink: едната не може да си легне на леглото,ако е друга ,но знам ли ако си напънал... :roll:
    Бош и Беру стават само ако е Дюселиер няма да пасне, но проблема е с подреждането на кабелите :idea: Васил е уточнил как трябва да са :wink:


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Вто 17 юни 2008 6:08


Нещо неможах да схвана Васко , дай малко по елементарно :oops:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 17 юни 2008 9:57


При резката, обикновено най-близо към купето ти се пада I цилиндър ;)
По посока на часовниковата стрелка редиш: 1-3-4-2.
И аз го изядох същия преди около 2 години и знаеш ли как хубаво го научих реда! :lol:


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Вто 17 юни 2008 17:13


Обикновено кабелите имат различна дължина и е почти невъзможно да ги объркаш.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 17 юни 2008 17:19


radotom написа:При резката, обикновено най-близо към купето ти се пада I цилиндър ;)
По посока на часовниковата стрелка редиш: 1-3-4-2.
И аз го изядох същия преди около 2 години и знаеш ли как хубаво го научих реда! :lol:

какво става като ги объркаш?
1-3
2-4 като ги гледаш отпред


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 17 юни 2008 18:48


Smoke написа:
radotom написа:При резката, обикновено най-близо към купето ти се пада I цилиндър ;)
По посока на часовниковата стрелка редиш: 1-3-4-2.
И аз го изядох същия преди около 2 години и знаеш ли как хубаво го научих реда! :lol:

какво става като ги объркаш?
1-3
2-4 като ги гледаш отпред

Откриваш нов 4-тактов ,4-цилиндрав двигател :D


iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iceto » Вто 17 юни 2008 20:01


Smoke написа:какво става като ги объркаш?
1-3
2-4 като ги гледаш отпред


внимавай да не запали дригателя, че ще почне да върви назад, вместо напред


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 17 юни 2008 21:06


нищо не ви разбирам.улавям някакъв сарказъм....


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Вто 17 юни 2008 22:10


Така стана нещо , отиваме аз , баща ми и един майстор който разбира от такива неща , но не се занимава професионално. Мисля , че наредихме кабелите както трябва , но колата продължава да работи като заска на 2 цилиндъра . Купих нови свещи Бош 50 лева 4 броя 4 полюсни . Колата продължава да не работи както трябва . Слагаме старите и преглеждаме кабелите един по един . Дигам 1-вата лола от ангренажниа ремък към акумолатора да проверим как са токовете и никаква реакция на колата след дигнат кабел на свеща , дигаме 2-ри кабел колата почва да тресе и се опитва да изгасне което е признак че работи добре , 3-ти също положителен резултат , 4-ти пак никаква реакция демек 1-ви и 4-ти нямат реакция и не подават ток и така работи на 2 цилиндъра . Но немога да си обясна това нещо , защо се получи това нещо като преди това колата нямаше грешка с палене и не тресеше , а от едни кабели 2 цилиндъра не работат по какъвто и начин да ги редиш :evil: :evil: :evil:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 17 юни 2008 22:33


krasito, не ми се вярва да не знаеш, но да подсетя- 1-ви цилиндър е откъм ангренажния ремък,да не броите на обратно?Иначе vaskoto1 е обяснил ,дори онагледил.Фалшива капачка също е вариант
...а какво означава "прегледахме кабелите..", нещо мерихте ли ги или визуално само?Може при ваденето да сте ги изскубали от накрайниците или лулите-навити са в нещо като дърводелски винт вътре, прегледайте ги пак, изобщо почнете отначало бавно и внимателно
...и не пробайте така с кабела към маса, мушнете някаква изправна свещ и резбата допрете на маса, иначе може да пуснеш тема "как се сменя комутатор"


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 18 юни 2008 0:17


Smoke написа:какво става като ги объркаш?
1-3
2-4 като ги гледаш отпред

Ами получава се нещо като работата на двигателя на колегата, пуснал темата.
krastio написа:Дигам 1-вата лола от ангренажниа ремък към акумолатора да проверим как са токовете и никаква реакция на колата след дигнат кабел на свеща , дигаме 2-ри кабел колата почва да тресе и се опитва да изгасне което е признак че работи добре , 3-ти също....

Така се получава, защото най-вероятно точно тези 2 кабела си разменил ;)
И те като не си подават искрата в необходимия момент... по-хубаво хич да не подават ;) Но така или иначе не работят тези 2 илиндъра.


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Сря 18 юни 2008 17:43


Проблема решен просто 2 объркани кабела на 1-ви и 4-ти ( размяна на местата ) :oops: Благодаря Ви за отзивите



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта