Вграждане на 12DC/220AC инвертор в Golf 3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Вграждане на 12DC/220AC инвертор в Golf 3
Решил съм да си закупя инвертор, за да мога по време на трипче да си включвам зарядните на лаптопа, телефона , AA батериите и всичко що е на ток. Обаче да ми висят кабели от запалката неща, затова се чудя как да го вградя. Идеята е под предната дясна седалка, или на кората на багажника да има 1 контакт. Дайте идеи как НАЙ ЛЕСНО да го реализирам. От къде да си хвана 12v и как да минат кабелите?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
На моя голф до скоро имах такъв инвертор взех го преди бая време за да си пускам дома6ното dvd преди да си купя сегашното което си авто на 12 волта та към въпроса ти не си писал за каква кола става въпрос.На моя голф го вградих под самата жабка има една пластмасова кора и под нея има бая място кората се сваля със 3-4 винта,а контакта го изведох във жабката да не се вижда че е мн. грозно а захранването го взех от запалката и се получи идеално без да се виждат никакви кабели.
не ми требе юпс
Ще търся нещо такова : http://argus.bg/bg/products_content.php?cell=500
@SANDO 1 колата е голф3. Захранването като си го вързал към запалката тя може ли да се ползва?
Ще търся нещо такова : http://argus.bg/bg/products_content.php?cell=500
@SANDO 1 колата е голф3. Захранването като си го вързал към запалката тя може ли да се ползва?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По-добре разглоби инвертора, вземи дебели кабели , прокарай ги до акумулатора през някакъв бушон (сметни си го според мощността, която може да отдава), после купи един щепсел за разклонител и още малко кабел, вгради инвертора някъде на сухо място (над или под жабката наистина май имаше доста място при Г3, изкарай си контакта където ти душа иска и така
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
lamer4e написа:не се набутвай с инвертор вземи си един UPS вече на няколко приятели както и аз самия си сложих взимаш си един UPS 800W за там 60 70 кинта и имаш ток колкото душа ти иска
UPS-a инвертира от 12V DC на около 350V DC . Съмнявам се някой да си играе да го инвертирва по фаза и да го накъсва на 50Hz за да се получи 220V AC , при условие , че след него се включва импулсно захранване което отново го изправя на 350V DC !!!!
Може и да греша, ама едва ли ....... който има ЮПС да боцне един мултицет в изхода и да каже - прав или променлив ток е ?
- lamer4e
- Мнения: 431
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Излиза си AC няма ядове работи всичко до определената мошност слагаш и нямаш грижи .А колега http://argus.bg/bg/products_content.php?cell=500
това е голям кенеф няма да ти свърши работа в сервиза имам 3 такива който са пукнали от най обикновено лаптоско захранване просто е слабичко аз също имах такова но го махнах в момента съм с юпс си работи всичко като на пример бормашинка ,поялници ,машинка за търкане на боя домашен телевизор и още камара други !
това е голям кенеф няма да ти свърши работа в сервиза имам 3 такива който са пукнали от най обикновено лаптоско захранване просто е слабичко аз също имах такова но го махнах в момента съм с юпс си работи всичко като на пример бормашинка ,поялници ,машинка за търкане на боя домашен телевизор и още камара други !
@lamer4e вероятно си прав, ще търся нещо по-скъпо или на същата цена с по малка изходна мощност. Я кажи ти юпс-а как го зареждаш?
@The_Machine и моята идея е нещо такова но проблема е че не е особено просто за реализация. Когато не се ползва инвертора трябва да се изключва т.е трябва да му вкарам копчето в купето...
Да попитам има ли от къде да се хване 12в от багажника\?
@The_Machine и моята идея е нещо такова но проблема е че не е особено просто за реализация. Когато не се ползва инвертора трябва да се изключва т.е трябва да му вкарам копчето в купето...
Да попитам има ли от къде да се хване 12в от багажника\?
- Vasseto
- Мнения: 2643
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Трябва да се подбере UPS с един акумулатор 12V,че повечето дето съм ремонтирал са с 2 батерии и не вършат работа за кола.
За колегата дето пита за прав или нагърчен ток идва от UPS-са отговарям>ползват почти всички UPS-си една измама и тока дето се получава от него наистина е нагърчен и е 50 Hz +- x%.Гарантирано но не проверено.Доказано с формули.
За колегата дето пита за прав или нагърчен ток идва от UPS-са отговарям>ползват почти всички UPS-си една измама и тока дето се получава от него наистина е нагърчен и е 50 Hz +- x%.Гарантирано но не проверено.Доказано с формули.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта