



тампон на двигател - замяна?
тампон на двигател - замяна?
Здравейте, притежател съм на пасат б3 1.8 пълна инжекция. Та на темата - за смяна ми е предния тампон на двигателя (откъм охладителния радиатор). В сервиза твърдят, че е маслен (около 100 лева). Предлагат ми металогумен(около 30 лева). В смисъл, че единствения проблем е по - големите вибрации, които се предават. Какво ще кажете - по отношение на сигурността, няма проблем да се сложи металогумения? Уточнявам, че вторият тампон (откъм скоростите) го смених с металогумен преди време и досега няма никакви проблеми. 

Колеги , смених преди около година и половина предния тампон на мотора и задния (масления ) на скоростите .Сега мотора скача като луд ...и се чува дно причукване .Особенно ако колата се кара на 1-ва скорост и подаеш газ отнемеш , пак подадеш пак отнемеш.
Какво е причината и колко тампона има мотора .
Писна ми от "световно неизвестни маистори" които не може да ми направят точна диагностика на проблема .
Според тях трябва да сменя тампоните отново ...но на мен това ме ми се вижда нормално.
Какво е причината и колко тампона има мотора .
Писна ми от "световно неизвестни маистори" които не може да ми направят точна диагностика на проблема .
Според тях трябва да сменя тампоните отново ...но на мен това ме ми се вижда нормално.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
takezo написа:Според тях трябва да сменя тампоните отново ...но на мен това ме ми се вижда нормално.
И на мен!

За съжаление- много често именно тези ненормални неща ни се налага да правим за втори, трети... n-ти път...
Такива са ни резервните части...
Ако тампоните са били някакви много измислени- нищо чудно пак да са се скъсали. Година е много време

п.п. Честито ти първо мнение!

Благодаря , тампоните бяха закупени от "Евро 07" ..лош избор съм направил .
Първо мнение , хехе ами много Ви чета но не пиша ...
Форума е страхотен но е претъпкан с теми и въпроси много от които май се дублират или са близки.И ако нямаш много време да четеш , ....постваш нова тема което е тъпо но...
много потребители го правят.
"Разполагам" с един "пасатор" 1.8 PB , 91 год. с всички екстри и HEAVY DUTY (уж усилено окачване)...ама ей на и той трябва да се прави .
Първо мнение , хехе ами много Ви чета но не пиша ...
Форума е страхотен но е претъпкан с теми и въпроси много от които май се дублират или са близки.И ако нямаш много време да четеш , ....постваш нова тема което е тъпо но...
много потребители го правят.
"Разполагам" с един "пасатор" 1.8 PB , 91 год. с всички екстри и HEAVY DUTY (уж усилено окачване)...ама ей на и той трябва да се прави .
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
Мен веднъж ми продадоха някакво турско менте. По-точно продадоха го на майстора, при който бях оставил колата. Оригинално колата си беше с маслен тампон, а този беше някаква измишльотина - още на пръв поглед си личеше, че е ментюга. Резбата на тампона се скъса още при слагането, дори преди да го затегне както трябва. Оказа се, че има някаква шупла в материала. Дадоха друг. Същото менте. Майстора го постави този път без проблеми, но тампона издържа около 1 седмица и пак - в сервиза. От магазина казаха, че не бил дефекта в тампона, ами понеже колата била много мощна, ала-бала...
Накрая сложих маслен и ми се реши проблема. Повече от година не е мръднал. Не помня марката каква беше...
Накрая сложих маслен и ми се реши проблема. Повече от година не е мръднал. Не помня марката каква беше...
Интересното в случая е че , стария (оригинален ) тампон беше гумен.
Но се скъса след като метнах на колата 600 кг. пясък
Видях какво е скъсан тампон.
Новия тампон е , перфектен и е гумен ...видимо нищо му няма. Предполагм че може да е от задния - маслен тампон на скоростите.
Но няма кой а потвърди ...един "тесен специалист" казва да ги сменя и 3-те . Колко са на мотора и колко на скоростите?
Но се скъса след като метнах на колата 600 кг. пясък
Видях какво е скъсан тампон.
Новия тампон е , перфектен и е гумен ...видимо нищо му няма. Предполагм че може да е от задния - маслен тампон на скоростите.
Но няма кой а потвърди ...един "тесен специалист" казва да ги сменя и 3-те . Колко са на мотора и колко на скоростите?
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта