мнение за пасат б4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
valcosel
Мнения: 155
Регистриран на: Пет 09 ное 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин

Мнениеот valcosel » Нед 18 май 2008 13:20


Колега vw 16 v .Много е хубаво че разбираш толкова много от VW!!! Колегите от немско (тия който са качили двигателя 1.6 АЕК на пасат) ще трябва да се гръмнат!Но шефовете им ще трябва да те вземат мигновено на работа при тях! :yahoo:




rumentz
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 08 май 2007 8:02
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AEK
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rumentz » Нед 18 май 2008 17:28


Здрасти колега!Поздравявам Те за избора към който си се насочил.Аз съм собственик на Пасат 1.6 i AEK и съм много доволен от колата.Съгласявам се с колегите че е малко тромава-но мисля че с това се изчерпват всички негативи.Много е важно обаче за какви цели смяташ да я използваш.Ако ще се състезаваш по-добре се насочикъм друг клас автомобили.101 коня ама некои са на паша.Павя сравнение с предишния ми пасат 84 год.90 коня DS мотор.Иначе за 1на година от както го карам съм сменил незначителни неща.Освен задължителните консумативи-масло,филтри,ремъци-смених лагери на задната главина-18лв.амортисьорите на задния капак-по 17лв имай това е всичко.А сещам се и за задните амортисьори -по~60.ползвам колата за служебна и това и се отразява на окачването.Иначе относно данъка-22.48лв\ данъчна служба люлин\.Сложих и газ на 1вата седмица след като я взех така че не знам колко бензин харчи-на газ 12-13 Градско 9-10 извънградско.Газовата ми излезе 610лв -електрическо Lovato бутилка на мястото на резервната гума показание на нивото на газта в купето\на ключа за превкл.газ-бензин\Повече няма да си хваля колата-ако си решил драсни Л С да се видим и да разбереш какво трябва да очакваш и търсиш от един АЕК.


Потребителски аватар
jurri
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 05 май 2006 1:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот jurri » Пон 19 май 2008 10:38


Здравей колега! Карам Пасат 1.8 моно '94-та година (след 10 години Голфове :):) ) ..... като цяло съм доволен - ремонти на дребни неща( все пак е 15 годишен "параход"), единственото оплакване, което имам е, че гори 12/13 бензин градско, но..... с една газова уредба ще го реша и него :):). Съгласявам се с колегите, че 1.8 моноинжекцион е най-добрия мотор за газ - имах Голф 3 със същия мотор, на който сложих газ и за 30 000 километра нямах НИКАКВИ проблеми. Успех при избора на автомобил!


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

фоци

Мнениеот Radoslav_Radev » Пон 19 май 2008 12:25


адаша е много прав за модела,евтин за подръжка,перфектен за града и на дълго ,абе КОЛА-КЛАСНА КОЛА-В4 :drive :welcome_to_group


cristooo
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 15 май 2008 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cristooo » Пон 19 май 2008 13:34


за мен въпроса е решен - търся 1.8 или 2.0
говорих с приятели и те също ме отказаха от 1.6, не че не върви съвсем, но не е достатъчно, а и смяната на предавките се налага по-често, а аз предпочитам "тролейбусното" шофиране :lol:


bubobg
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 7:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

дизел

Мнениеот bubobg » Пет 23 май 2008 19:43


Здравейте нищо не казахте за дизела карам 1.9tdi и този двигател не го заменям за нищо


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Съб 24 май 2008 2:42


Ами нищо няма за дизела сигурно защото темата е за избор между 1.6 и 1.8 БЕНЗИН .А за дизела кво да кажем нафтата скъпа /ко не ти изпада крадена на тънкана/ 1Z 90 к.с. нищо особено относително здрав и дори икономичен ако случиш ,хлопа,трака не върви,плюс това на сто хиляди поне повече от съотвената година бензиновите мотори за които пита пусналия темата. Аре стига с тия дизели в темите за избор между бензинови мотори за газифициране/нищо против дизела ,но все пак/ .Имате си раздел да си ги хвалите как с 90 коня 200 не им стигат и при това горят по 3 л./100 км.,нафтата е скъпа и вече не са модерни ,но вие сте си фенове както си и пише във вашия раздел :lol: .


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Нед 08 юни 2008 9:24


а и смяната на предавките се налага по-често, а аз предпочитам "тролейбусното" шофиране


Тогава си купувай автомобил с автоматична скоростна кутия.Това е решението щом предпочиташ """тролейбусното" шофиране""!


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Нед 08 юни 2008 12:34


Здравй колега. И аз от няколко месеца съм с Пасат Б4 комби 1.8 90 коня газифицирах го и сега съм доволен . От началото като тръгнах да си копувам кола си зададох въпроса. Какъв човек съм ... за какво ми трябва колата и заслужавала ли си да вкарам маса пари примерно за някои бегачка. А има и нещо друго ... не е само да купиш колата но трябва да си дадеш и равносметка дане като стане нещо за смяна по бега4ката преди да отидеш до магазина за карантиика да минеш покраи църквата да се молиш дано да не ти кажат за 100 грама метал трябва да дадеш 4 стотака :) Все още съм нов и не обечим да давам компетентно мение като колегите по моторите .. но наистина с моя двигател по бавно наема (ADZ)но се свиква и мисля 4е с 1.6 ще е още малко по трудно. Интересно ми е какво ще кажат колегите които са с 75 к.с при тях как е ? Не искам да се обиждат ама това малко ми прилича на фиестичка с 1.0 двигател с 4-на души по баир.Може и да се бъркам и дано да е така . Колега по малко от 1.8 двигател не си вземаи мое мнение .. а ако имаш парички както за колата така и за подръжката си вземи нещо 2000 куб.см. И да кажеш после какво си избрал и да почерпиш ест . :)


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Нед 08 юни 2008 13:39


Айде и аз да се изкажа по въпроса ,макар че темата е старичка а и спора е безмислен.

1.Ако искаш бегачка,бягай от тия двата мотора-и двата не стават за състезания.
2.с АЕК мотор съм за 2,5 години на газ-обикновена газова (не ГИ) и около 35 000 км. -никакви проблеми с двигателя-и с газовата(да чукна на дърво)
3.Карал съм на колега пасата който е АВS мотор(90 кс.1800куб.см)-разлика във вървенето на ПРАКТИКА НЯМА -за разлика от теорията.Единственото което ми направи впечатление е ,че волана му се въртеше по-трудно от моя(и двата са с хидравлика,на колегата е без ABS-система)
4.Какъвто и да е двигателя,ако е скапан(износен) ще имаш проблеми.
и
6.Важното е за какво ще използваш автомобила.Вземи си с такъв мотор,който ти приляга на начина на шофиране и ти прави удоволсвие от него.

Това е от мене.


Потребителски аватар
Фанатик
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Фанатик » Сря 18 юни 2008 21:33


Нов член с пасат в4 холанка 1.8 моно оригинална г.и. уредба 95г. Значи моето лично мнение е че това е една перфекна семейна кола с много оптимален двигател [вървене разход].Навъртял съм и 74000км Препоръчвам тази комбинация.Карам я четири години и незнам един ден как ще я заменям с друга [минах през талбот; два опела;нова октавия;пежо-ново;шевролет-нов;мазда;].......абе този пасат е перфектен


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Съб 21 юни 2008 11:26


Фанатик написа:Нов член с пасат в4 холанка 1.8 моно оригинална г.и. уредба 95г. Значи моето лично мнение е че това е една перфекна семейна кола с много оптимален двигател [вървене разход].Навъртял съм и 74000км Препоръчвам тази комбинация.Карам я четири години и незнам един ден как ще я заменям с друга [минах през талбот; два опела;нова октавия;пежо-ново;шевролет-нов;мазда;].......абе този пасат е перфектен


Колега, разплаках се :D :D . И това ако не е доволен човек, незнам. :?
Пожелавам си след толкова км. и години каране на моят Б4 да напиша нещо подобно : vw fen


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Съб 21 юни 2008 18:07


mitkoteh написа:Пуснато на: Нед Юни 01, 2008 3:15 pm Заглавие: сменя ли се водна помпа. здравейте.при смяна на ангренажен ремък на поло 1,3 95 г.какво трябва да се смени още-ролки колко общо ,водна помпа.надявам се че, ще ми отговорите защото се налага да сменям ангр. ремък.благодаря ви предварително.


като гледам човека е купил поло и го вълнуват други неща, та темата май не е актуална вече...


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 25 авг 2008 14:19


Я да вдигна малко....май и аз съм се запътил натам към такъв пасат, но се чудя седан или комби.Имам чувството,че моното на седана ще е по-добре, докато на комбито с някой друг човек ще му тежи, но не съм карал.

1.6 - категорично няма да е
2Е - също не ми се качва

По-скоро се чудя между 1.8моно/ТДИ 90 и 110/, но като гледам 110к.с много трудно се намират,а и в сравнение с моното ще е по-скъп за поддръжка.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 25 авг 2008 14:48


За комби или седан - зависи с каква перспектива го взимаш. Ако е за семейна кола - жена деца колички столчета, багаж и т.н. комбито ще е по удобно.
За мотори РП,АБС, 1Z разликата в седан - комби е 20кг.(поне така пише.
Пред избора 1.8моно - тди90 коня съм за бензиновия, защото лесно се газифицира и се возиш евтино.
Иначе и аз искам AFN, но трудно се намират и струват повече :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта