Разход на място с климатик...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
grafa
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Разход на място с климатик...

Мнениеот grafa » Съб 21 юни 2008 9:28


Доколкото съм чувал дизелите са по икономични при работа на място?! Въпроса е ако примерно работи 1 час с пуснат климатик на едно място как ще мис е отрази на разхода и дали няма да натовари много самия двигател?




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 21 юни 2008 11:21


Няма да му стане нищо,а разхода е относително понятие.Дизела гори по-малко без значение на място или в движение,а включения климатик + 0.5 - 1л отгоре е на бенз коли...


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 21 юни 2008 17:37


sick_fuck написа:Няма да му стане нищо,а разхода е относително понятие.Дизела гори по-малко без значение на място или в движение,а включения климатик + 0.5 - 1л отгоре е на бенз коли...


Не искам да го обиждам този пич, но говори пълни глупости...


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 21 юни 2008 18:52


dani_94 написа:Не искам да го обиждам този пич, но говори пълни глупости...

Според тебе какво ще стане,ей така като приказвате "ГОЛЕМИТЕ У ФОРУМЪ'' еми обоснови се,не казвам че разбирам много ама щом съм казал пълни глупости-значи според тебе бенз кола е по-икономична а също и като ти е включен климатика колата гори по-малко...това сега не са глупости нали колега :roll:

Последна промяна от quattro^^ на Съб 21 юни 2008 18:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Съб 21 юни 2008 18:56


Закачаш ваг - кома на колата, когато е с климатик и гледаш!
Моя лаптоп му е заминала батерията иначе щях да го закача до видя за какво иде реч!


grafa
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот grafa » Съб 21 юни 2008 21:38


тоя ваг-ком хич не ми е ясен, явно е някакъв софтуеар, ама какво, как, защо... :D
а и се интересувам за климатика, защото ще сменям колата заради него и искам да знам дали е оправдано. ще карам доста в центара, на кратки разсояния, а и като отвиса на едно мясо 1-2 часа е добре да мога да си ползвам климата без това да ми струва много.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Съб 21 юни 2008 22:13


Ами то зависи и за каква кола говорим, но мисля, че повече от литър на час едва ли ще е разхода. На Зафира 2.2ДТИ на място в жегите с климатик вътре дава 0.8-0.9 л/ч. Без климатика е 0.6-0.7


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Съб 21 юни 2008 22:50


grafa написа:тоя ваг-ком хич не ми е ясен, явно е някакъв софтуеар, ама какво, как, защо... :D
а и се интересувам за климатика, защото ще сменям колата заради него и искам да знам дали е оправдано. ще карам доста в центара, на кратки разсояния, а и като отвиса на едно мясо 1-2 часа е добре да мога да си ползвам климата без това да ми струва много.


От това което си написал се досещам, че в момента караш кола без клима и изкаш да вземеш такава със!
За да ти е най- евтино си купуваш една кола на газ с климатроник и ще си на храдно цяло лято!
Но да допълня ремонта на климата ако има проблемче си е цифра! На мен за една година ми е струвало 460лв. Няма никаква гаранция че като си купиш колата и климата работи, след един месец няма да ти изчезне фреона или нещо друго!


grafa
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот grafa » Нед 22 юни 2008 6:21


прав си за това. ясно ми е, че разходите по климатика може да са доста. аз съм се спрял конкретно на голф 3 TDI 90 к.с. понеже е от приател и знам какво купува. затова питах за дизела. интересно ми е да разбера знае ли се разхода на място, приблизително :D. иначе аз ще си я карам и ще съм на хладно така или иначе, пък колкото излезе толко. просто да не се прекалено.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 22 юни 2008 11:15


Ще ми се да вметна една забележка , като човек който не разбира от двигатели , но има понятие от хладилни машини .... :wink: Значи климатиците може да се разделят условно на 2 вида : тези за южна Европа , и тези за по северните части ... ;) Южняците , които са добре направени , имат на разположение 2 положителни неща : Голям радиатор и най-вече голям кондензатор 2 рата част се нарича добър и мощен компресор подбран за тези условия ..... и като следствие : ако спреш на място с включена клима и в яка жега , климатика макар и да работи хлабаво заради ниските обороти запазва прилични нива на кондензация и студопроизводителност и си работи надеждно .... В другия случай знаете ( у Софето ) - като спреш на задръстването , колата почва да прегрява , климата започва да си търси повод да изключи по високо налягане и въобще ...става мазало .. Мога и още да анализирам проблема , обаче това е основното ....така че гледайте за какво иде реч.... иначе ако е нормално движение и се обдухва добре кондензатора даже и мижавия климатик върши добре работа ....ама не това беше въпроса :)
Успех


grafa
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот grafa » Нед 22 юни 2008 14:29


ами аз ще взема колата за 2-3 дена да я провам и може да споделя впечетления поне за държанието на самия климатик и на двигателя :D


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 22 юни 2008 18:55


1Z На вентото ми , на място VAG-KOM, казва 0,390гр/ час
без климатик!!!


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Нед 22 юни 2008 19:50


racing_team_vidin написа:1Z На вентото ми , на място VAG-KOM, казва 0,390гр/ час
без климатик!!!


А с климатик??? За да се докаже това което казах по горе, и още много от подзъзнателното...


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 22 юни 2008 20:21


dani_94 написа:
racing_team_vidin написа:1Z На вентото ми , на място VAG-KOM, казва 0,390гр/ час
без климатик!!!


А с климатик??? За да се докаже това което казах по горе, и още много от подзъзнателното...

нямам климатик :oops:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 22 юни 2008 22:30


Вярвай ми,парите които ще ти струва това минимално завишаване на разхода на място са последното нещо което би трябвало да те притеснява при купуване на нова кола на старо :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта