Г2.помпа?ремък?нестабилни обороти+гърмежи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Г2.помпа?ремък?нестабилни обороти+гърмежи

Мнениеот parno » Нед 22 юни 2008 19:54


и така ... отново съм в клуба на опечалените.
проблема ми е следния....
преди 3 дни навъртях 200 км с колата без никакви проблеми или признаци за изгаряща помпа.
палеше добре,набираше добре а бе всичко ок.
след 3 дни покой днес ми се наложи да ползвам колата, още при паленето нещо не е както требва да е.
запалих сигурно от 5тия път....
и като запалих държа отвратителни обороти. посегнах да форсирам леко да се кротнат но като цъкнах едвам педала и колата загасна...
запалих пак (от 1вия път)пак същите магарии с оборотите и започнах леко да подавам газ.изведнъж натиснах рязко оборотите паднаха и се чуха гърмежи някъде от пред....не мога да определя точно от къде са ама от кутията на филтъра ми се чини.гледах тъпо 5 минути и изчаках да загрее.
при загрял мотор това с гърменето го няма но оборотите пак си играят.
помпите издават приятен здравословен звук при подаване на контакт,налягане в системата има доволно(освен при подаване на газ да спада :? )......тръгнах на извънграда и при опита си да изпреваря едно ауди настъпах и не усетих даже че ускорявам...някакво чичи с една лада ми взе акъла даже...
та...
към какво да се насочвам?
помпа?как да проверя дали издъхва?
възможно ли е да е прескочил зъб на ремъка?чувал съм че се случва и ефекта е подобен.




Потребителски аватар
ZZ_TOP
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот ZZ_TOP » Нед 22 юни 2008 20:07


незнам ама и моя ги прави тия магартии, гърмежа е от към дебитомера (поне при мен е така, моя е с мехамична инжекция ) и доколкото знам двигателя се дави и за това така прави , може някоя дюза да отърва и за това за се дави (поне при мен е така)


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 22 юни 2008 20:10


Добро предположение... Как да разбера дали това е проблема и в коя точно? Моля за помощ, че вече в чудо се видях :?
ПП. Ти на газ ли си?


Потребителски аватар
ZZ_TOP
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот ZZ_TOP » Нед 22 юни 2008 20:26


имаше ама я свалих че трябваше да ходя в КАТ и сега щея слагам пак , това го прави на бензин , и на газ ми гърмеше , ама ми арчише на газ около 20/100 :?


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Нед 22 юни 2008 20:27


Има ли бензин в резервоара?! Я й цъкни десетина литра и пробвай пак. :wink:


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Нед 22 юни 2008 20:28


Има ли бензин в резервоара?! Я й цъкни десетина литра и пробвай пак. :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 22 юни 2008 20:49


на бензин ми го прави.
нямам газово.
бензин в резервоара имам.само 100 октанов наливам :?
някой нещо да каже относно прескачането зъб на ремък?
ма*а му ще го разкостя за части ако пак е помпа
или ще му вкарам газово и ще пърдя само на газ


Panev
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Panev » Пон 23 юни 2008 10:07


А другите неща, като дистрибуторна капачка, свещи, кабели наред ли са, бензиновият филтър сменян ли е скоро? Може и от прескачене на зъб на ремъка да е проблема, но нали като си се прибрал го е нямало проблема, а се е появил на следващото палене- за да прескочи трябва да е доста хлабав или ако си се мъчил да палиш с бутане, на скорост.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 24 юни 2008 17:55


:arrow:
варианта за прескочил зъб го изключвам.
възможно ли е тези симптоми да са от:
кабели
свещи
капачка
палец???
главно за гърмежите питам от там ще дойде и кофти вървежа
ако не е възможно да гледам помпата?


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Вто 24 юни 2008 18:00


Smoke написа::arrow:
варианта за прескочил зъб го изключвам.
възможно ли е тези симптоми да са от:
кабели
свещи
капачка
палец???
главно за гърмежите питам от там ще дойде и кофти вървежа
ако не е възможно да гледам помпата?
ако палеца на делкото ти е хванал нагар ,няма да прави добър контакт , и от там може да ти идва гърмежа.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 24 юни 2008 18:02


палеца и капачката са нови.
на 250 км БОШ.
ама ги пиша и тях защото ментета също е вариант.
главно ме интересуват кабелите и свещите.
свещите си имат хубав бежов нагар и не са давали признаци да дават фира.
бош 4полюса.
кабелите са зле като цяло.


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Вто 24 юни 2008 18:14


Smoke написа:кабелите са зле като цяло.
Ами от тях ти се губи ток , вероятно , и двигателя работи зле.

Последна промяна от misho_GTI на Вто 24 юни 2008 22:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 24 юни 2008 21:14


:arrow:


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Вто 24 юни 2008 22:53


Опитай така колега

Палиш колата вдигаш капака и почваш

Вадиш 1-вата лола , ако почне да тресе колата и да се опита да изгасва значи подава ток добре на цилиндъра , а ако няма никаква реакция при вадена на лола търсиш проблема там . Пробвай с 4-та кабела , защото на мен не ми хвърляше ток на 2 цилиндъра и гърмеше като пушка . Ако ли не гледай дебитомера отиваш в магазин и се продават специални шпреичета за почистване 10 лева мисля , че бяха , виж и стъпковото моторче за ниските обороти прочисти го и него има тема виж как се почиства за 10 мин. работа е . Ако ли пък не една диагностика за по сигурно . УСПЕХ 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта