Vw Golf 2.3 V-5 V.S 1.8 T

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Vw Golf 2.3 V-5 V.S 1.8 T

Мнениеот bugssy » Вто 24 юни 2008 10:13


Нова темичка какво ще ми кажете за този двигател дали ще е по добар от 1.8 т.. разход на гориво и здравина а най-вече динамика..?




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Вто 24 юни 2008 10:31


Турбо бензина е по-пъргав и разхода му е малко по-малък,според мен е по-добрия избор


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Вто 24 юни 2008 10:38


1.8 T


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 24 юни 2008 10:39


Едва ли някой ще ти отговори,че 2.3 е по-добрия вариант,единствено е по-екзотичен и рядко срещан .Гори повече ,по-тегав за каране.1.8Т поддържа въртящ момент 210 Нм в диапазона 1750-4500 ,за разлика от 2.3,който поддържа подобен въртящ момент само като пикова стойност при обороти около 3 и нещо.Изобщо не може да става и дума за сравнение между турбо мотор и атмосферен мотор при една и съща мощност/и на едно и също купе естествено/.Турбо мотора винаги е по приятен за каране и доускорява по-добре от атмосферката със същата мощност,при по-нисък разход на гориво.


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Вто 24 юни 2008 10:41


vw16v написа:Едва ли някой ще ти отговори,че 2.3 е по-добрия вариант,единствено е по-екзотичен и рядко срещан .Гори повече ,по-тегав за каране.1.8Т поддържа въртящ момент 210 Нм в диапазона 1750-4500 ,за разлика от 2.3,който поддържа подобен въртящ момент само като пикова стойност при обороти около 3 и нещо.Изобщо не може да става и дума за сравнение между турбо мотор и атмосферен мотор при една и съща мощност/и на едно и също купе естествено/.Турбо мотора винаги е по приятен за каране и доускорява по-добре от атмосферката със същата мощност,при по-нисък разход на гориво.


А специално за това турбо д апитам троши ли се защото чувам такива оплаквания и колко пари струва да се поправи или едно ново каква е цената.Това е голяма дилема за мен специално за 1.8 мотора дали да го взема с турбо или без турбо затова питам и искам да ми кажете кои е най-добрия вариант ...защото ако проправям турбината всяка година то ми изглежда много зле...

Последна промяна от bugssy на Вто 24 юни 2008 10:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Вто 24 юни 2008 10:46


Аз предпочитам 2.3 моторчето ... 2.6 V6 върви много яко с газ ( на голф незнам дали го има ) ..
Турбо колите са кеф ама подръжката им е доста по скъпа пък разликата във вървежа не е кои знае каква .

Пък и мисля ,че специално 2.6 V6 e така да се каже "вечен"


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Вто 24 юни 2008 10:55


Madj0 написа:Аз предпочитам 2.3 моторчето ... 2.6 V6 върви много яко с газ ( на голф незнам дали го има ) ..
Турбо колите са кеф ама подръжката им е доста по скъпа пък разликата във вървежа не е кои знае каква .

Не е точно така 2.3 V5 и 2.6 V6 които визираш са по-разтоварени и за това вероятността да се чупят е по-малка,но ефекта на турбото е особенно осезаем(примерно при дизелите няма ли турбо не е работа) а и ако ти е окоти тоя V6-так надали ще е по-евтин ремонта :?


Потребителски аватар
kacho
Мнения: 735
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kacho » Вто 24 юни 2008 11:23


абе това за чупенето на 1.8Т си остава според мен мит - много зависи как го караш, поддръжка, чак пък всяка година да се прави, да не го караш на 24-те часа на Льо Ман през ден ебати


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Вто 24 юни 2008 11:42


Ако се чупи много, то значи е на няколко пъти повече от това, което пише на километража. Турбото издържа, колко е живота на двигателя, стига да знаеш как се поддържа


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Вто 24 юни 2008 12:26


Абе живота му според много хора е 300-400 хил км,ама наистина зависи от начина на експлоатация,поддръжка и т.н.т.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 24 юни 2008 12:54


Аз вече го карам 1 година и нямам проблеми. От 3-4 месеца даже бутам на 1бар.


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Вто 24 юни 2008 13:06


leonardo_vd написа:Аз вече го карам 1 година и нямам проблеми. От 3-4 месеца даже бутам на 1бар.


Да де, но зависи колко км. си минал за тази 1 година.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 24 юни 2008 13:07


Мартин написа:
leonardo_vd написа:Аз вече го карам 1 година и нямам проблеми. От 3-4 месеца даже бутам на 1бар.


Да де, но зависи колко км. си минал за тази 1 година.


той изобщо не минава малко ;)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20331
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vw Golf 2.3 V-5 V.S 1.8 T

Мнениеот Vlad777 » Вто 24 юни 2008 13:11


bugssy написа:Нова темичка


1. Има такава тема вече. Виж в търсачката :idea:
2. Защо е в този раздел, като си има раздел за голф?

Правилата не случайно стоят от дясно, докато пишеш мнение! Прочети ги!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], indzhoff и 64 госта