Poloto ми се поти постоянно !? - РЕШЕНО
Poloto ми се поти постоянно !? - РЕШЕНО
Не мога да си обясня на какво се дължи, но стъклата на колата ми се потят постоянно когато карам вечерно време или в дъжд! През деня не се поти само когато е много горещо и не може да се живее от жега. Дори да отворя прозорците, няма значение при спрян автомобил или в движение, влагата от стъклата не се маха!!!! Говорих с един приятел който също има Поло и ми каза да сменя фълтъра за въздуха в купето и без друго никога не е сменян, някой знае ли къде се намира, как се сменя и колко горе долу струва? Благодаря предварително!!!
Последна промяна от VW_Polo на Пон 07 юли 2008 10:50, променено общо 1 път.
Re: Poloto ми се поти постоянно !?
VW_Polo написа: Говорих с един приятел който също има Поло и ми каза да сменя фълтъра за въздуха в купето и без друго никога не е сменян, някой знае ли къде се намира, как се сменя и колко горе долу струва? Благодаря предварително!!!
Там е ключа!!!Намира се (най-вероятно) като отвориш капака на двг.отсек-около механизмите за чистачките-има пластмасова кора-някъде под нея!
Цената е 13-16 лв.,сменя се елементарно
- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VW_Polo написа:Благодаря много!!! Ако срещна трудности при свалянето на кората ще драсна, защото определено не съм голям майстор !!! Тоест ако на някой му се занимава може да каже с 2 думи![]()
ами има едно гумено уплътнение по цялата част - маха се само с вдигане
след това повдигаш една пластмаса (тя е от 2 части и ти махаш само лявата)
след това отдолу виждаш въпросния филтър
маха се от предната част на хм "кутията му" една пластмаса (само на горе се вдига) и след това има "easy access" към филтъра
изчистваш там боклуците и го сменяш и си готов
колега ако решението на проблема ти е във филтъра на купето значи лесна работа,има и друга причина за потене на прозорците а именно ако е протекло радиаторчето на парното,виж тази тема: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
joretovv написа:колега,смени си пьрво филтьра на купето и ако пак имаш сьшият проблем значи ти испуска радиаторчето на парното
То Полото по начало си е потливичко - имам предвид моето за да не се засегне някой. Радвам се че поне го правеше само през зимата, преди да сменя термостата и да топя потта с парното на колата - иначе направо нищо не виждах, ако не карам на отворен прозорец. Сега нямам този проблем слава богу, а филтъра ми е за смяна - сигурно не е сменян откато е станала кола. Климатик нямам. Та на въпроса - термостата ти как е? Загрява ли лесно в жегите, когато ти се явява изпотяването? Ако си с климатик и стъклото се изпотява, то ефекта е обратен на този, който описвам - горещината е вън, а студа - вътре. И при двата случая имаш конденз, ама този не можеш да го оправиш, щото нямаш духалки към стъклото отвън...Има и лесно - няма да включваш климатика и всичко ще е ОК.
- kisiov_GTI
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
maslinkov написа:joretovv написа:колега,смени си пьрво филтьра на купето и ако пак имаш сьшият проблем значи ти испуска радиаторчето на парното
То Полото по начало си е потливичко - имам предвид моето за да не се засегне някой. Радвам се че поне го правеше само през зимата, преди да сменя термостата и да топя потта с парното на колата - иначе направо нищо не виждах, ако не карам на отворен прозорец. Сега нямам този проблем слава богу, а филтъра ми е за смяна - сигурно не е сменян откато е станала кола. Климатик нямам. Та на въпроса - термостата ти как е? Загрява ли лесно в жегите, когато ти се явява изпотяването? Ако си с климатик и стъклото се изпотява, то ефекта е обратен на този, който описвам - горещината е вън, а студа - вътре. И при двата случая имаш конденз, ама този не можеш да го оправиш, щото нямаш духалки към стъклото отвън...Има и лесно - няма да включваш климатика и всичко ще е ОК.
КРАТКО ТОЧНО и ЯСНО
Re: Poloto ми се поти постоянно !? - РЕШЕНО
Проблема не беше във филтъра а в запушените отводнителни канали от двете страни на пространството в което се намита този филтър и моторчето за чистачките ( точно под предното стъкло ).
Когато завали дъжд в тая кухина (ако мога така да се изразя) ставаше буквално езеро, защото водата, стичаща се от предното стъкло, нямаше от къде да изтече. Съответно от лискането по дупките, целия филтър за въздуха в купето се навлажнява, тази влага влиза в купето и колата се поти още повече при пускането на духалката, 1-во заради този фактор и 2-ро заради самия дъжд.
Отводнителните канали за които говоря се намират в двата края на кухината, точно до калниците. До този от към шофьора има пряк достъп и се почиства лесно, но за да стигнете до този от към пасажера, трябва да се свали кутията на филтъра. Свалянето е много лесно, кутията се държи на 2 пластмасови гайки
Въпросните канали се задръстват много лесно, защото там постоянно влизат листа и други боклуци, който стават буквално на тиня от навлизащата вода при всеки дъжд. Отводнителните дупки са малки и под ъгъл! 
Когато завали дъжд в тая кухина (ако мога така да се изразя) ставаше буквално езеро, защото водата, стичаща се от предното стъкло, нямаше от къде да изтече. Съответно от лискането по дупките, целия филтър за въздуха в купето се навлажнява, тази влага влиза в купето и колата се поти още повече при пускането на духалката, 1-во заради този фактор и 2-ро заради самия дъжд.
Отводнителните канали за които говоря се намират в двата края на кухината, точно до калниците. До този от към шофьора има пряк достъп и се почиства лесно, но за да стигнете до този от към пасажера, трябва да се свали кутията на филтъра. Свалянето е много лесно, кутията се държи на 2 пластмасови гайки

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта
