Още един кандидат за клубен голф

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Пон 23 юни 2008 11:56


koлеги след като взех новите фарове (китаиски) се оказа 4е неискат да светят смисал светят ама никва видимост и ми дойде да направя от оригиналните и тези едни които се надявах да светят вече по-добре та ето и малко снимки :

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
в краина сметка се получи ето това
Изображение
ефект найстина има и то огромен сега светят мн по силно и по добре но мисля да си взема оригинални си хубави кристални а тези ще ги сваля но по натам сега двигателя ми е на 1-во място




Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пон 23 юни 2008 12:08


на 2-те снимки на задницата с броня/без, фланците сложени ли са ?


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Пон 23 юни 2008 12:36


не колега не са


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пон 23 юни 2008 14:34


:shocked дай снимка с фланците


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Вто 24 юни 2008 20:04


колега дойде време да сменям сарцето на голфа намерих си двигателче от колега от форума и се споразумяхме та дв. чака да ида да го взема но преди това искам да се консултирам с поразбиращите от ваз.Та вапроса ми е двигателя е 1.8 карбуратор но главата у е пипана савсем леко та вече е вазможно и да е маааалко на 90hp кажете ми за тази интервенция 6те трябвали мн преправа или си4ко 6те пасне сас дизеловата инсталация то е ясно че и окачването ще се сменя но главните ми претиснения са за инсталацията


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 24 юни 2008 20:16


окачването няма защо да ти се сменя ..... на дизела нямаш мн жици в коша а и няма нищо общо с бензина :lol: това от мен :roll:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 24 юни 2008 21:17


Двигателя който искаш да слагаш ако е след 89 е с друг тип инсталация(други букси) и трябва преправяне или да търсиш инсталация за него от старите....третия вариант е да го направиш на газ и да не се занимаваш с глупости и жичкаджий mhihi буксите за маслото стават,датчика за задна му сменяш буксата и си монтираш запалителната система.Какъв мотор мислиш да монтираш ако не е тайна.


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Вто 24 юни 2008 23:09


ми колега 1.8 карбуратор неискам мощен двигател щото с моща идва и расхода а аз искам да е карам тая кола а не да ми седи в гаража


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Вто 24 юни 2008 23:20


По-добре си остави дизелчето ;)


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Вто 24 юни 2008 23:24


защо?


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Вто 24 юни 2008 23:45


Лично мнение ,или KR или по-добре си остави дизела... Като е гарга да е рошава :D КR ще харчи според мен ,малко повече от карбуратора ,но ще върви доста повече от него ;) Ако те притеснява разхода си остани с дизеляка :D


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Сря 25 юни 2008 3:22


колега,гулфа се получава много добре! поздравления за желанието и за вкуса който имаш!

за фарчетата само да добавя че светлината която достига до пътя може да се каже че е "50% крушка,50% рефлектиране" .за крушките няма да говорим.. там предполагам е ясно че с халоген за 4-5лв не може да се постигне количеството светлина от халоген хелла или Philips които са над 15лв.А за рефлектора.. при оригиналния фар,за да се пръсне светлината равномерно,се разчита на вълничките по самото стъкло.при кристалните фарове такива вълнички няма и за сметка на това ефекта се постига чрез "начупване" на самия рефлектор.кристалните фарове също са на различни цени.. от 25лв бройката до 200+ лв. разликата е в това как е направен рефлектора.. колкото повече е начупен самия рефлектр и колкото по малки са формичките по рефлектора.. толкова по добре ще се пръска светлината пред колата. ако използваш стъколото от кристалния и рефлектора на оригиналния.. и двете нямат никакви разсейватели и грубо казано няма да имаш фарове,колкото и да са красиви те!

продължавай смело пък един ден сигурно ще обереш наградите :D


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Сря 25 юни 2008 6:30


колега сигурно си прав за фаровете но в момента сам с кристалните стакла и оригиналните рефлектори и свети мн по добре отколкото с оригиналните фарове е наистина светлината не се пречупва така добре но свети отли4но но както споменаь 6е се взимат нови фарове


Потребителски аватар
XPLOD119
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 19:59
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: Asz 2005г
Местоположение: София

Мнениеот XPLOD119 » Сря 25 юни 2008 7:39


Колега много ми харесва колата ти и с интерес следя темата


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 25 юни 2008 19:28


Бате ,ако ще сменяш мотор слагай 1,8 или 2,0 от GTI,просто не си заслужава труда и парите за карбуратор 80-90 коня.За разхода не се притеснявай зависи от десния крак,ако се кара нормално е един и същ дори на по мощния мотор може и да е по малък защото не се тормози и купето му идва леко,но всеки си решава за себе си :wink:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта