Забива при подаване на газта

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Вто 13 май 2008 21:54


аз имах подобен проблем;
като дам рязко газ и нече,макя и даже гасне,като давам плавно няма проблем,седяхме с колегите в работата един ден и пророкувахме амa цъ и цъ накрая спря и да пали от мъка,едни казаха задавена едни ремък едни свещи

та отидох на диагностика и ми казаха бубината е заминала една нова и няма ядове сега
дано съм ти полезен колега и дано разбереш какво е

П.С. смени си сервиза :wink:




staho
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 12:31
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот staho » Сря 14 май 2008 18:18


Благодаря за отговорите но за съжаление няма откъде да взема друга бобина и други неща за проба.А колата беше преди на сервиз за смяна ремъци аз и затова проверих дали е зацепена правилно.Между другото колата е на братовчедка ми и много си е харесва с голям мерак си е купи и понякога и става много тъпо че не работи както трябва.С две думи положението е почти безидеино


Потребителски аватар
BUT
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Имам идея

Мнениеот BUT » Сря 25 юни 2008 21:08


Съвсем не е безидейно. Ако не си го оправил - катализаторът е причина.
Имам POLO 1,4 AEX - гърнето с катализатора се оказа празно !
Значи всичко което е било вътре е прогоряло и отишло назад по системата. Засега смених само "катализатора" с гърне. Видимо се оправи колата, обаче има още какво да се желае...
Изчезна и звука на тенеке над 2000 оборота - дрънкала е кутията на катализатора.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 27 юни 2008 9:05


видях, че има предложение за бобината вече, но не видях да си проверил.

Казал си че колата прекъсва и губи мощност...
А случайна като забие нос, да се анулира часовника и дневния километраж?


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 28 юни 2008 0:02


Ако си слагаш по силен бензин пак прави морафети слагаш само 95 не по силен.На всеки различен бензин по октан се променя и центровката на делкото. Така-

За мен работата си е точно незацепен ремак, и кофти смесване на гориво или аванс, ако нее от това - центровката на колата на кой цилиндар е на първи или на 4-ти погледни дори и да бъркам, при полото има доста мастори които бъркат центровката на валовете с делкото завъртат белезите а делкото го забравят на каде е останало, на теб по книга ли ти я зацепват или наизус, виж си центровката на делкото полото е много чуствително с делкото малко повечко предварение и варви повече, но малко повечко от нормалното и веднага оцапва датчиците и сензора и се задухва при потегляне и почва играта на обороти от зацапаното-моето от кофти аванс много бързо зацапваше дросела да не говоря за мап сензора и ламбдата.
Виш си почисти и дебитомера прокарай го с короселин и продухай ако си с мап сензор и него.

П. П. Смени сервиза но като отидеш не казвай в какво се самняваш че веднага ше смениш помпа нека те си намерят проблема .-След като и на студен и на топал мотор ти прави едни и същи мурафети значи че проблема е сведен до нещо или объркано или направо мряло -свали капака на филтара за кратко време и виш как ше варви без него може да имаш проблем с вакума щом при рязко подаване на газ забива виш почисти и там но центровката на делкото ти е неизбежна радвайсе ако се разминеш само с пари за медицинския преглед без копуване на части или пробвай това което ти предложих .Ако имаш проблем с дебитомера мисля че не се хваща на диагностика виш го.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта