Оборотите играят Polo AEE 1.6 бензин 98г. РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 06 юни 2008 21:38


На самата нея някъде пише ли нещо?




Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пет 06 юни 2008 22:08


Мда клапата нямаше нужда да я адаптирам, защото проблемът се оказа че изобщо не е в нея и старата си работи перфектно. Всъщност дефектите ги давала ламбда сондата, която майсторът (който не е никакъв майстор ми сложи) изобщо не е за този автомобил. Сложихме нова универсална на Бош - оказа се (след като пробвахме с две сонди и двете даваха отклонения) че цялата партида, произведена от дъщерния завод на Бош е дефектна и сега чакаме оригинална ламбда сонда от Германия. Междувременно си карам с "абстрахирана" ламбда сонда и колата се държи изключително добре - няма никакво играене на оборотите и двигателят работи като нов. Единственият проблем е, че докато карам без ламбда сонда разходът е доооста висок. Дано пристигне скоро. Оставих си стария дросел в автомобила, така че новият е за продан, ако на някой му трябва, но ви съветвам да елиминирате другите безброй неща, преди да тръгнете да сменяте дросела.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 06 юни 2008 22:34


smash_ написа:Мда клапата нямаше нужда да я адаптирам, защото проблемът се оказа че изобщо не е в нея и старата си работи перфектно. Всъщност дефектите ги давала ламбда сондата, която майсторът (който не е никакъв майстор ми сложи) изобщо не е за този автомобил. Сложихме нова универсална на Бош - оказа се (след като пробвахме с две сонди и двете даваха отклонения) че цялата партида, произведена от дъщерния завод на Бош е дефектна и сега чакаме оригинална ламбда сонда от Германия. Междувременно си карам с "абстрахирана" ламбда сонда и колата се държи изключително добре - няма никакво играене на оборотите и двигателят работи като нов. Единственият проблем е, че докато карам без ламбда сонда разходът е доооста висок. Дано пристигне скоро. Оставих си стария дросел в автомобила, така че новият е за продан, ако на някой му трябва, но ви съветвам да елиминирате другите безброй неща, преди да тръгнете да сменяте дросела.

Аз съм навит да ти откупя дросела Пиши ми на лични да се разберем за цена и начин на доставка


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Вто 10 юни 2008 20:23


В четвъртък ще слагам новата ламбда сонда и ще дам резултати. Дано да са положителни и да приключим темата успешно.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Чет 12 юни 2008 15:56


Проблемът е решен! След дъъъълго ходене по майстори из цяла България се оказа, че всички описани в темата проблеми са били породени от ламбда сондата. Старият дросел си работи перфектно, кабели, центровки ... всичко си е ОК! Сложихме сонда на БОШ, доставена от Германия 276лв. Сега колата спи - цялата возия и управление са различни. Нов автомобил! Моят извод е, че истински добрите майстори са твърде малко и често проблемите са в тях, а не в колата. Последният ми беше монтирал ламбда сонда, която всъщност изобщо не трябва да се монтира на този автомобил! Горещо ви препоръчвам услугите на "ЮВЕ-БОШ" и най-вече на Веско - супер млад, но мноооого добър :bowdown свалям му шапка. :lock:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 12 юни 2008 18:54


smash_ написа:Проблемът е решен! След дъъъълго ходене по майстори из цяла България се оказа, че всички описани в темата проблеми са били породени от ламбда сондата. Старият дросел си работи перфектно, кабели, центровки ... всичко си е ОК! Сложихме сонда на БОШ, доставена от Германия 276лв. Сега колата спи - цялата возия и управление са различни. Нов автомобил! Моят извод е, че истински добрите майстори са твърде малко и често проблемите са в тях, а не в колата. Последният ми беше монтирал ламбда сонда, която всъщност изобщо не трябва да се монтира на този автомобил! Горещо ви препоръчвам услугите на "ЮВЕ-БОШ" и най-вече на Веско - супер млад, но мноооого добър :bowdown свалям му шапка. :lock:

Честито! И аз подозирам моята като причина, но не мога да си позволя тази сума на този етап, дори да можех да си я изпиша от Германия. Продължавам по моя начин - за сега всичко е ОК. :lock: за тебе ,за мен е отворена. Предполагам, че няма да искаш патентно право?
Поздрави!


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Чет 12 юни 2008 19:45


maslinkov написа:
smash_ написа:Проблемът е решен! След дъъъълго ходене по майстори из цяла България се оказа, че всички описани в темата проблеми са били породени от ламбда сондата. Старият дросел си работи перфектно, кабели, центровки ... всичко си е ОК! Сложихме сонда на БОШ, доставена от Германия 276лв. Сега колата спи - цялата возия и управление са различни. Нов автомобил! Моят извод е, че истински добрите майстори са твърде малко и често проблемите са в тях, а не в колата. Последният ми беше монтирал ламбда сонда, която всъщност изобщо не трябва да се монтира на този автомобил! Горещо ви препоръчвам услугите на "ЮВЕ-БОШ" и най-вече на Веско - супер млад, но мноооого добър :bowdown свалям му шапка. :lock:

Честито! И аз подозирам моята като причина, но не мога да си позволя тази сума на този етап, дори да можех да си я изпиша от Германия. Продължавам по моя начин - за сега всичко е ОК. :lock: за тебе ,за мен е отворена. Предполагам, че няма да искаш патентно право?
Поздрави!
Не колега, няма да искам патентно право, най-малкото защото не съм изобретил нищо. Просто проблемът, който съм констатирал с началото на темата е решен, темата намира своя логичен завършек и е логично да бъде заключена, за да е полезна на хората. Ако искаш си карай "по твоя си начин" и си разсъждавай без да предприемаш действия, но това не е от полза за хората с подобни проблеми. Целта е форумът да бъде полезен, а не изповедалня, в която да се оплакваме колко лошо е всичко.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 12 юни 2008 20:00


Това, че при теб това е решението, според мен е частен случай, а проблема е общ. В длучая сме обидинени от факта, че имаме едни и същи дросели - двг. AEE, AEX, APQ и AER, но едва ли и Ламбда сондите, дори да са еднакви, са панацеята за всички нас... Така че мисля да продължим темата, за да не отваряме нова и всичко да е събрано на едно място. Ако искаш тава да си остане тема за твоя двг. само кажи - и без това не е много често срещан.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пет 13 юни 2008 6:45


maslinkov написа:Това, че при теб това е решението, според мен е частен случай, а проблема е общ. В длучая сме обидинени от факта, че имаме едни и същи дросели - двг. AEE, AEX, APQ и AER, но едва ли и Ламбда сондите, дори да са еднакви, са панацеята за всички нас... Така че мисля да продължим темата, за да не отваряме нова и всичко да е събрано на едно място. Ако искаш тава да си остане тема за твоя двг. само кажи - и без това не е много често срещан.
Точно в общото решение на частните случаи е смисълът, колега. Айде със здраве, че разводнихме темата!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 13 юни 2008 7:30


Жалко, тъкмо беше започнала да става интересна за масово ползване, ама мир - да бъде твоето.... Обещавам да не пиша повече в нея.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пет 13 юни 2008 19:02


maslinkov написа:Жалко, тъкмо беше започнала да става интересна за масово ползване, ама мир - да бъде твоето.... Обещавам да не пиша повече в нея.
Оффф, ти да не си в детската градина бе !?! Тя темата пак си е за масово ползване, само че ако ми се е е строшила ладата и да я ползвам тая тема какво ще ми помогне. Набий си в главата, че при този модел ВСИЧКО е различно!!! И запалителната система и всичко. Стига си спамил, че ме принуждаваш да ти отговарям на бебешките забележки. То стана "Искрено и лично"...


Потребителски аватар
selskia_maistor
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Мнениеот selskia_maistor » Сря 25 юни 2008 22:52


това много ми мирише на лоша маса. сложи метар и половина черен многожичен кабел бобина-дистрибутор-миносова клема на акомулатора 2лева и решаваш проблема поне не вреди!


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 28 юни 2008 1:42


колега ко ше ми кажеш че ако капачката дава пробив и фърля искра настрани ше я отведеш до бобината до миноса и миноса на акомулатора ли, стига с тези маси ко подлудяхте и вии с тях, как ше вържеш минос на дистрибуторната бобината и акомулатора ако нейде даде пробив отива бобината първа или поне се товари тя това некав вид спънка ли е кво е че на друго не ми мяза.
Слагайте куфара.


Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re:

Мнениеот XIKS » Пет 04 дек 2009 18:38


smash_ написа:Ето ги снимките. Самият дросел ми излезе 240лв. с доставката!!! Изображение Изображение

zdrasti kolega spe6no mi e mojeli da mi kaje6 ot kade go kupi
Здрасти колега, спешно ми е! Можеш ли да ми кажеш от къде го купи?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re:

Мнениеот kris11 » Нед 06 дек 2009 19:54


smash_ написа:Проблемът е решен! След дъъъълго ходене по майстори из цяла България се оказа, че всички описани в темата проблеми са били породени от ламбда сондата. Старият дросел си работи перфектно, кабели, центровки ... всичко си е ОК! Сложихме сонда на БОШ, доставена от Германия 276лв. Сега колата спи - цялата возия и управление са различни. :lock:

отиди при предните си майстори с 1 тояга да ги посъветваш
На осцилограма си личи дали сондата е ред или не.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта