groznika написа:stef78 написа:lrlmodo написа:да кажеш какъв е резултата
резултата е налице най накрая, след като чаках 10 дни колега от форума да ми изпрати горивна помпа втора употреба и да си направя колата както си е оригинално работата не стана, защото колегата никакъв не се обади и на мен ми писна да чакам /колата не беше в движение поради тази причина/ и си купих помпа от фият типо 45лв на 1,5 бара потопяема, сложих я на мястото на подкачващата в резервоара уволних пластмасовия тумбак който се намира до външната помпа и самата външна помпа ,свързах мъркучите с тръбички един за друг, и сега колата работи перфектно все едно така си е оригинално, така че ако на някой му изгори външната помпа /скъпата/ това е идеално решение на проблема
втората помпа съм я махнал и колата в момента е само с една помпа от типо, не мисля че ще има проблем, защото на фиат типо преди време съм слагал на 3 бара /при оригинално 1,5 / такава намерих тогава и вече почти 3 год си бачка без проблеми
Мноооого полезна информацийкаМерси
ПП
След като подкачващата помпа от резервоара е 0,25~ бара, а нагнетателната 1,2~ бара... какво направи с втората? 1,5 не идват ли в повечко? Чудно ми е при 3F инжекция дали няма да си изплякам дюзите, ако го приложа...
горивна помпа
- stef78
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
groznika написа:
Мноооого полезна информацийкаМерси
ПП
След като подкачващата помпа от резервоара е 0,25~ бара, а нагнетателната 1,2~ бара... какво направи с втората? 1,5 не идват ли в повечко? Чудно ми е при 3F инжекция дали няма да си изплякам дюзите, ако го приложа...
ня трябва да има проблем никъфф, даже по-добре ще стане
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта