Още един кандидат за клубен голф
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
не е циганско но просто изглежда все едно са от гадна пластмаса и затова прави такова впечътление . Но все пак ще е добре да освежиш малко лаисните има едни такива флакончета като боя за обувки вършат чудеса. Продават се в ОМВ поне от там аз си взех и при мен свърши супер работа. Виж ми в профила снимката отпред броните станаха черни почти като самата кола 

- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
xuliganin написа:целия мост щото си е оригинален а тоя дето ми е сега е некав измислен смисал непасва точно
междоругото дайте савет за апаратите намерих тема в направи си сам оба4е там пича е извадил буталцето с натиск на педала а мой
те са вече свалени как да го искарам и мога ли отнякаде да си купя нови буталца
с отвиване, въртиш буталото обратно на часовника и то излиза, ама ти трябва ремонтния комплект, иначе е безсмислено това разглабяне!
- xuliganin
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колеги както казах започнах да реставрирам моста защото му дойде и на него време да се слага ето и малко снимки:
така до тук добре сега в понеделник ще ида да взема ремонтите комплекти и накладки (ако някой може да ми каже от кои от нета мога да си порачам ще сам мн благодарен) и да започвам да сабирам моста и да го монтирам .Вече имам и жила благодарение на колегата racing_team_vidin
пп колеги имам едно запитване гледам в темата за реставрация на спирачните апарати един колега е правил и е дал ето тази снимка:
но при мен устроиството не е така няма никаде пружина която да упражнява кавто и да е било натиск на буталцето и ми е некво нз как се вра6та това буталце назад има ли някои от вас представа и може ли да ми обясни и другият ми вапрос откаде мога да си намеря тези цицки дето са за обезвъздушаване щото на единия апарат имам тапа а на другия е скасана и искам да си сложа за да си е сичко както си пише по книгите
така до тук добре сега в понеделник ще ида да взема ремонтите комплекти и накладки (ако някой може да ми каже от кои от нета мога да си порачам ще сам мн благодарен) и да започвам да сабирам моста и да го монтирам .Вече имам и жила благодарение на колегата racing_team_vidin
пп колеги имам едно запитване гледам в темата за реставрация на спирачните апарати един колега е правил и е дал ето тази снимка:
но при мен устроиството не е така няма никаде пружина която да упражнява кавто и да е било натиск на буталцето и ми е некво нз как се вра6та това буталце назад има ли някои от вас представа и може ли да ми обясни и другият ми вапрос откаде мога да си намеря тези цицки дето са за обезвъздушаване щото на единия апарат имам тапа а на другия е скасана и искам да си сложа за да си е сичко както си пише по книгите
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
твойте са Гирлинг 36, устройството им е рзлично от 38. Имаше някъде обяснено каква е разликата:ето тук http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 8&start=30
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта