
1.9TDI Трудно пали когато е топла
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
forski написа:А имали начин да се отстрани повредата трайно,защото това е проблем на повечето TDI-та.И има ли някакви последствия(негативни) ако колата се кара с този проблем???Моята също го има това заболяване на моменти
Нали прочете какво съм написал - това се сменя но е скъпо.
Странични ефекти няма за мотора - само да имаш здрав акумулатор и здрав стартер.

andonov, след като проблема е в елемента, как ще обясниш това че примерно аз имам познат с AHF и кара 3 години така и продължава да кара? а лично аз карам така от година. Ако този елемент е в процес на някакво недопустимо износване, защо колата не спира да пали след някакъв период от време?
ПРОБЛЕМА НЕ Е В МЕХАНИЧНАТА ЧАСТ НА ПОМПАТА
ПРОБЛЕМА НЕ Е В МЕХАНИЧНАТА ЧАСТ НА ПОМПАТА
andonov написа:Нека и аз да се намеся малко.
Непаленето при загрял двигател се оправя с кодиране но е временна работа.Това кодиране променя горивото на впръскване основно.Същото нещо се прави и директно от адаптацията.
Странични ефекти могат да се забелязват но рядко.
Колко ще изкара така колата е много относително.
На един сменили акумулатора,на друг центровката на трети ел.блок и т.н.
Причината за трудното палене е ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то.
И така искам да споделя с всички че проблема беше в стартера,отвориха го:сменени втулки + четкодържател и сега е наред.Има вариант да е затягал когато колата е топла ала при мен много трудно можеше да се разбере стартера дали върти добре или не.Освен това много хора го слушаха и казаха че върти нормално но явно не е било така.

- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
andonov написа:Нека и аз да се намеся малко.
Непаленето при загрял двигател се оправя с кодиране но е временна работа.Това кодиране променя горивото на впръскване основно.Същото нещо се прави и директно от адаптацията.
Странични ефекти могат да се забелязват но рядко.
Колко ще изкара така колата е много относително.
На един сменили акумулатора,на друг центровката на трети ел.блок и т.н.
Причината за трудното палене е ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то.
Е да де

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Елемента звучи твърде страшно-всъщност става въпрос за един датчик който стои вътре в помпата.А за скъпо да скъпо е защото той струва колосалните 20долара в Америка(в Европа не съм го виждал да се продава)друг е момента колко би ви взел някой да го смени тук в БГ-150лв ще е минимума.А дали сега майсторите при които ще си оставите колата ще го сменят или ще я прекодират за 1мин.(както правят в оторизираните сервизи
) и ще ви приберат парите е друг въпрос.

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Пак казвам че това са временни неща.Защо ли завода производител не ги кодира всички като автоматици?
Всяка кола си има настройки по дефолт.Всяко изменение е с цел коригиране на нешо което вече не работи както трябва.
А ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то е едно "желязо" което стой най-отзад на помпата и на него се закачат металните тръби които отиват към дюзите.
Не са никакви датчици и темподобни а механична част,която ти засмуква горивото от резервоара (има и с помпи но това е друга тема)и вдига налягането за да могат да отворят дюзите.
Не си мислете че този елемент ще спре да работи както трябва отведнъж.Никой не може да предвиди нещо колко ще искара.
Мисля че това е достатъчно.
п.с.къде е Никс да се намеси?
Всяка кола си има настройки по дефолт.Всяко изменение е с цел коригиране на нешо което вече не работи както трябва.
А ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то е едно "желязо" което стой най-отзад на помпата и на него се закачат металните тръби които отиват към дюзите.
Не са никакви датчици и темподобни а механична част,която ти засмуква горивото от резервоара (има и с помпи но това е друга тема)и вдига налягането за да могат да отворят дюзите.
Не си мислете че този елемент ще спре да работи както трябва отведнъж.Никой не може да предвиди нещо колко ще искара.

Мисля че това е достатъчно.
п.с.къде е Никс да се намеси?

- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
И аз да вкарам малко смут. Проблема идвал от стартера. При износване почва да върти по бавно а паленето ставало при 250 оборота на стартера и на горе. Под тези обороти помпата не пуска гориво към дюзите и не пали. Варианти за оправяне са смяна на стартер, слагане на съпротивление на температурния датчик който дава сигнал на ЕКУ-то и постоянно казва че колата е студена ( както беше правена и мойта кола ) и трети вариант е промяна на софт-а на ЕКУ-то при което да подава гориво и при по-ниски обороти на стартера. Днеска съм говорил по тази тема на дали са ме излъгали и се надявам инфото да е от полза 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта