1.9TDI Трудно пали когато е топла

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Пет 27 юни 2008 12:17


А имали начин да се отстрани повредата трайно,защото това е проблем на повечето TDI-та.И има ли някакви последствия(негативни) ако колата се кара с този проблем???Моята също го има това заболяване на моменти :roll:




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 юни 2008 12:26


forski написа:А имали начин да се отстрани повредата трайно,защото това е проблем на повечето TDI-та.И има ли някакви последствия(негативни) ако колата се кара с този проблем???Моята също го има това заболяване на моменти :roll:


Нали прочете какво съм написал - това се сменя но е скъпо.
Странични ефекти няма за мотора - само да имаш здрав акумулатор и здрав стартер. :wink:


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Пет 27 юни 2008 15:41


andonov, след като проблема е в елемента, как ще обясниш това че примерно аз имам познат с AHF и кара 3 години така и продължава да кара? а лично аз карам така от година. Ако този елемент е в процес на някакво недопустимо износване, защо колата не спира да пали след някакъв период от време?
ПРОБЛЕМА НЕ Е В МЕХАНИЧНАТА ЧАСТ НА ПОМПАТА


foxx
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот foxx » Пет 27 юни 2008 15:43


andonov написа:Нека и аз да се намеся малко.
Непаленето при загрял двигател се оправя с кодиране но е временна работа.Това кодиране променя горивото на впръскване основно.Същото нещо се прави и директно от адаптацията.
Странични ефекти могат да се забелязват но рядко.
Колко ще изкара така колата е много относително.
На един сменили акумулатора,на друг центровката на трети ел.блок и т.н.
Причината за трудното палене е ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то.

И така искам да споделя с всички че проблема беше в стартера,отвориха го:сменени втулки + четкодържател и сега е наред.Има вариант да е затягал когато колата е топла ала при мен много трудно можеше да се разбере стартера дали върти добре или не.Освен това много хора го слушаха и казаха че върти нормално но явно не е било така. :wink:


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Пет 27 юни 2008 16:58


andonov написа:Нека и аз да се намеся малко.
Непаленето при загрял двигател се оправя с кодиране но е временна работа.Това кодиране променя горивото на впръскване основно.Същото нещо се прави и директно от адаптацията.
Странични ефекти могат да се забелязват но рядко.
Колко ще изкара така колата е много относително.
На един сменили акумулатора,на друг центровката на трети ел.блок и т.н.
Причината за трудното палене е ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то.


Е да де ;) , абе нещо ми смениха или рециклираха не разбрах точно в електрония блок 150 лева ми излезе удоволствието


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 27 юни 2008 22:26


Елемента звучи твърде страшно-всъщност става въпрос за един датчик който стои вътре в помпата.А за скъпо да скъпо е защото той струва колосалните 20долара в Америка(в Европа не съм го виждал да се продава)друг е момента колко би ви взел някой да го смени тук в БГ-150лв ще е минимума.А дали сега майсторите при които ще си оставите колата ще го сменят или ще я прекодират за 1мин.(както правят в оторизираните сервизи :wink: ) и ще ви приберат парите е друг въпрос.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 28 юни 2008 13:33


Пак казвам че това са временни неща.Защо ли завода производител не ги кодира всички като автоматици?
Всяка кола си има настройки по дефолт.Всяко изменение е с цел коригиране на нешо което вече не работи както трябва.

А ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то е едно "желязо" което стой най-отзад на помпата и на него се закачат металните тръби които отиват към дюзите.
Не са никакви датчици и темподобни а механична част,която ти засмуква горивото от резервоара (има и с помпи но това е друга тема)и вдига налягането за да могат да отворят дюзите.
Не си мислете че този елемент ще спре да работи както трябва отведнъж.Никой не може да предвиди нещо колко ще искара. :wink:
Мисля че това е достатъчно.

п.с.къде е Никс да се намеси? :wink:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 28 юни 2008 14:00


andonov написа:А ЕЛЕМЕНТА на ГНП-то е едно "желязо" което стой най-отзад на помпата и на него се закачат металните тръби които отиват към дюзите.
Не са никакви датчици и темподобни а механична част

Не споделям мнението че това е проблемната част,но не мисля да споря :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 28 юни 2008 15:21


Аз също. :wink:

Ами някой да каже ако при старите дизели(без ЕКУ) като се получи същия проблем как ли се оправя?Минавал съм по този път, не приказвам само на теория.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 28 юни 2008 16:25


и двамата сте прави.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Пон 30 юни 2008 8:19


Най-прав би трябвало да е foxx, защото аз съм помпа дюза и проблема си го има въпреки новия акумулатор с по висок стартов ток.


Потребителски аватар
naktbg
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот naktbg » Вто 15 юли 2008 21:52


foxx - 10x братле... вече събирах парите за нова помпа .... когато реших да пробвам стартера.. 40 лева почистване и не мога да си позная колата не е палела така бързо :D :D :lol: :lol:

немога да спра да я гася и паля от кеф :) на загрял двигател :lol:


Потребителски аватар
NIGHT^WALKER
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот NIGHT^WALKER » Вто 15 юли 2008 23:00


И аз да вкарам малко смут. Проблема идвал от стартера. При износване почва да върти по бавно а паленето ставало при 250 оборота на стартера и на горе. Под тези обороти помпата не пуска гориво към дюзите и не пали. Варианти за оправяне са смяна на стартер, слагане на съпротивление на температурния датчик който дава сигнал на ЕКУ-то и постоянно казва че колата е студена ( както беше правена и мойта кола ) и трети вариант е промяна на софт-а на ЕКУ-то при което да подава гориво и при по-ниски обороти на стартера. Днеска съм говорил по тази тема на дали са ме излъгали и се надявам инфото да е от полза :)


foxx
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 29 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот foxx » Пет 18 юли 2008 23:49


Напълно съм съгласен с NIGHT^WALKER,придържайте се към това което е писал колегата и проблеми няма да имате. :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта