проблем с обороти

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 20 юни 2008 18:16


:BBQ
Май имахме и форумни майстори?




Потребителски аватар
vaskom
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskom » Съб 21 юни 2008 9:59


Здравейте колеги !

Когато ходих на профилактика и ресет на компа ми установиха че ми липсва един тройник за вакума! Интересното е че ми казаха че няма проблем и без него но няма да имам същите параметри на горивото смесването му и т.н. ! Ако мога дави помогна с нещо то това е една схема на точното разположение на точно те трабички които общо труват около 175 лв. :roll:

http://i.data.bg/08/06/21/1014454_orig.jpg


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Нед 22 юни 2008 6:18


При мен нещата са точно такива, каквито колегата Анбух качи и това наистина изпълнява ролята на вакуум регулатор, а не на резервен вакуум - има директна връзка с клапата и вероятно служи да стабилизира оборотите при превключване между предавките, а вероятно и регулира спирането на лявото колело да е едновременно с дясното


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 28 юни 2008 3:07


Няма такова ляво колело дясно колело или фащат или нефащат че регулира вакума регулира но си е казанче за вакума


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Съб 28 юни 2008 15:46




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Нед 29 юни 2008 5:09


ONYX написа:http://emk-33.com/www/index.php?option=com_content&task=view&id=239&Itemid=35

Много полезна тема, чел съм я, но не съм съгласен с тези смени на 40-50000 км Доколкото знам, за американските автомобили е така, само че на 80 000 км Не вярвам ФВ - сондите да са по - некачествени от амариканските Пък това е и популярна статия - изпратих запитване до фирмата, ама никой не се постара дори да ми отговори И две други важни неща против - тук никой не слага силикон в горивата и при този огромен нормално регламентиран разход на масло от ФВ, то значи че всички сме за смяна на сондите Единственото полезно нещо е че ако получите светлинна индикация за неизправност, трябва да имате предвид и това Но пък от друга страна то вече ще може да се засече при компдиагностика Или това се отнася само за предлаганите сонди? Аз лично нямам вяра на подобни рекламки


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 29 юни 2008 19:58


Да но в този линк по надолу пише и от какво се поврежда ламбдата найчесто, а вашето играене на обороти често се свежда до не добро смесване на гориво поради зацапани скъсани вакуми, датчици, от кадето се окензва сензора на екото и от там или в заден ред ламбдата и бозата е готова от цялата работа заминава ламбдата и катализатора.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 30 юни 2008 6:54


maznia написа:Да но в този линк по надолу пише и от какво се поврежда ламбдата найчесто, а вашето играене на обороти често се свежда до не добро смесване на гориво поради зацапани скъсани вакуми, датчици, от кадето се окензва сензора на екото и от там или в заден ред ламбдата и бозата е готова от цялата работа заминава ламбдата и катализатора.

Виж, всичко, за което пишеш вече ти казах е пробвано - в момента оборотите ми са стабилни, макар и с около 100мин повече, но съм с друга клапа втора употреба, защото с моята не се получаваше. Компдиагностиката не отчита нищо, освен ленива ламбда сонда, но както вече ти казах сега колата работи отлично, осветлението на таблото ми се оправи от самосебеси - вероятно компа има възможност да го изключва, когато се налага и освен това всичко тръгна пак от зануляване на вр. километраж и часовника и надпис серв. инсп.Сега като са ми по- високи оборотите, явно акумулатора е позаредил и вс. е ОК, но трябва да мисля за смяна на четки явно, но първо масите. А ти като толкова много величаеш вакуума, за да се убедиш че не е от такова значение- затапи го и покарай поне един ден да видиш че нищо няма да ти се промени нито като ход на двг, нито като разход АМАН ОТ ТОЗИ ВАКУУМ - ВЪЗГЕЧ!


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 01 юли 2008 0:03


ше видим на зима то на повечето май им са се оправили оборотките като дойде лятото, яд ме е че никой не се връща да каже от какво е било



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 73 госта