Паркирам си колата на надолнището пред гаража (около 25-30 градуса по моя преценка), оставям я на първа, махам ръчната и излизам. След 30 секунди оп- мръдва с 10-20см надолу, след малко пак...
Не е нормално нали??
Изгасена на 1-ва, по надолнище..и мърда на тласъци!!!!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нормално е и аз се изплаших първия път!
Както каза колегата с камък ако не ти работи ръчната, а другият вариянт е, завиваш с гумата към бурдюра тогава също няма мърдане!
Както каза колегата с камък ако не ти работи ръчната, а другият вариянт е, завиваш с гумата към бурдюра тогава също няма мърдане!

Последна промяна от Tinko на Сря 02 юли 2008 12:45, променено общо 1 път.
- Djelebov
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Tinko написа:Djelebov написа:Ъгъла е то4но 10 градуса??? (нивелир на прага и косинусова теорема:)))
пиша щото преди не го е правила а и наклона явно не е голям?? 10 градуса!!
По добре не мери наклона, а компресията.
Стискам палци после да не ме псуваш че съм те подсетил....
сега ще я видя в аутодата и отивам на сервиз да я мерят....мерси
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andonov написа:Djelebov написа:Ъгъла е то4но 10 градуса??? (нивелир на прага и косинусова теорема:)))
пиша щото преди не го е правила а и наклона явно не е голям?? 10 градуса!!
При този наклон не трябва да мърда,а щом е така колегите писаха по-горе.
Колеги има ли веоятност ако водачите са разбити и клапана не ляга добре да губи компресия през него?
То бая ше потраква ако се случи нещо подобно но....





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ssssl и 45 госта