Включен климатик = трактор

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 03 юли 2008 11:28


Да но ако нее от нея, тогава е моторчето за смазване, или почистване на потенциометара и проверка за износена писта.




Потребителски аватар
KOCMOTPOH
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 юни 2008 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KOCMOTPOH » Чет 03 юли 2008 12:27


Абе и на мен ми претръсва ама без значение с или без климатик на празен ход държи на 900 оборота и претръсва Предполагам че предишния собственик е направил ограничение на оборотите предвид намаляване разхода на гориво из задръстванията Вярно дразнещо е но пък ако наистина сваля консумацията нп.


Anio-Mamata
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Anio-Mamata » Пет 04 юли 2008 18:26


моито е 1,6 АЕЕ и при мен като пусна климатика на празен ход се появяват вибрации-питах насам натам-казаха 4е било нормално,ама знае ли 4овек


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Пет 04 юли 2008 18:56


maznia написа:Няма да е от перката колега иска ти се да е от там.

П. П. мръсна дросел клапа колега е проблема и оборотите ше се дигнат почистване на мап сензор и дебитомер онова на филтара -оф омръзна ми да пиша едно и също и никой да не пипа само да пита.Аванса пипни малко.


Аз мога да ти кажа защо никой или почти никой не ти обръща внимание. Според теб едва ли не трябва да се направи основен ремонт от-до, за да се открие проблема. А хората (и аз в това число) искат да намерят по-лесен начин за разрешаване на проблема (не казвам, че го има), а не: подмяна на всички маркучи, мърдане на ръка аванса (каквото и да е това, защото аз моя капак освен за течност за чистачки не го отварям и си нямам и идея къде се намират разни чарколяци, камо ли да тръгна сам до го местя, да отбелязвам къде е бил и т.н. , почистване на мап сензор (също си нямам идея какво е), почистване на дебитомер (предполагам какво е), смазване на моторчето за празни обороти, почистване на потенциометъра и/или поправка за износена писта, сваляне и почистване на цялата дросел клапа, което може да доведе до допълнителни проблеми и трябва да се ходи на диагностика, което е добре, но не е евтина и т.н.
Разбирам, че искаш да помогнеш, но... ;)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 04 юли 2008 19:25


Колега, най добре отиди в сервиз, или на майстор, кой то да ти направи компдиагностика - то чистенето на клапата и моторчето поне тук в Сливен си влизат в цената и остави тия басни за дебитомери. Аз освен дроселната клапа, не виждам друг уред, който заслужава това име - ако изключим компа де... Той единствен знае какво иска и какво компенсира, според софтуера - имай му вяра! И, ако искаш да го излъжеш да вдигне оборотите с 80, вкарай му едно съпротивление от 262 ома - това кажи на майстора на темродатчика, или крачето, ако е комбиниран, което подава инфо на компа за температурата на охладителната течност.

Последна промяна от maslinkov на Нед 31 авг 2008 19:36, променено общо 1 път.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 05 юли 2008 1:08


Ostavime - Заяждаш ли се кво ли.Ако ти ми намериш майстор който да му закараш колата и да ти каже веднага от каде е проблема и точно коя част е здала багажа ше те почерпя веднага.За да се развалят едни обороти мога да ти изброя поне 10-неща. -Кой би познал от каде е ей така без око да види рака да пипне келеме. Верно да има такива маЙстори дет казват направо дросела е развален и хоп хората плащат 400лв. за нов и се оказва че не е от него.Незнам ти за какво си отваряш капака дали само за вода и масло или да видиш дали мотора е все още там. Но искам да ти кажа браво. Че имаш здрава кола и не се налага да пипаш.Но нещата които говоря си имам много ясна представа каде са какво са и какво вършат и ако един ден и на теб ти заиграят оборотите много бързо ше се научиш какво е мап сензор какво е датчик на автомобила за движение какво е ламбда и дори защо е с един или четири кабела и секи един от тях каде точно отива. Другото което искам да ти кажа е че от 10 години имам книжка, винаги съм имал собствена кола две жигули една лада един форд и сега полото и никога колата ми в сервиз не е стъпвала и при положение че на форда карбуратора никой не оспя да го настрои аз си взех книгата изчетах 3-пръста дебела книга за форд и взех че сам си оправих фордеца и на хора като кажа че форд 88г.ми гори 6,8 гас градско не ми вярват.И Аксаковския баир го качвам на 5-та със 140км-при мотор 1,4 на гас нека да не разбирам от двигатели и центровки.Па и вече не караме лади така че замалчи и се учи.

Последна промяна от maznia на Съб 05 юли 2008 1:31, променено общо 1 път.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 05 юли 2008 1:24


ostavime написа:
maznia написа:Няма да е от перката колега иска ти се да е от там.

П. П. мръсна дросел клапа колега е проблема и оборотите ше се дигнат почистване на мап сензор и дебитомер онова на филтара -оф омръзна ми да пиша едно и също и никой да не пипа само да пита.Аванса пипни малко.


Аз мога да ти кажа защо никой или почти никой не ти обръща внимание. Според теб едва ли не трябва да се направи основен ремонт от-до, за да се открие проблема. А хората (и аз в това число) искат да намерят по-лесен начин за разрешаване на проблема ... ;)


Като искаш/т лесно, ми то сервизи има, нека отидат там и кат си платят едни хубави пари и ше се научат кое за кво е и ше дойдеш на моя/йта.
Без око да пипне-ръка да види как да ти кажа бе да не съм ванга.Естествено ше ти изброя най често срещаните проблеми-ама че ма запали.


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Съб 05 юли 2008 9:22


Абсолютно съм съгласен за това, да се отиде в сервиз. Все пак за това са направени. Не може всеки да разбира от всичко.
Да се заяждам? Не, но ако ти прилича на такова, грешиш.


carlitobrigante
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот carlitobrigante » Съб 05 юли 2008 20:08


Колега Maznia,уважавам мнението ти и всички съвети,които даваш.
Просто пак повтарям,че всички неща за които пишеш са почистени,колата ходи на диагностика и няма грешки и пак като се включи перката на охлаждането се тресе.Оборотите не мардат колкото и консуматори да пусна.Кажи сега кво да правя като и перката и мотора са чисто нови....


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Съб 05 юли 2008 20:59


Сори че ще ти ползвам темата, но да не отварям нова...
И аз имам подобен проблем от 2-3 дни. Като пусна климатика на незагряла кола, перките на радиатора почват да стържат на умряло :twisted:
с мнного гаден стържещ звук... и след 1-2 минути се оправят. Това ми го прави само на студена кола. После през деня колкото и да пускам и спирам климата няма никакви проблеми... Помагайте колеги :roll:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 05 юли 2008 23:46


ЗА колегата Унек - имаш заминаващи си лагери подмени ги или на динамото или на винтилатора за парното това е от лагер или втулка открий ги и ги подмени или смажи друго стържещо от това обяснение немам.Антифриза ти как е раждив ли е или бистар.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 06 юли 2008 0:10


carlitobrigante написа:Колега Maznia,уважавам мнението ти и всички съвети,които даваш.
Просто пак повтарям,че всички неща за които пишеш са почистени,колата ходи на диагностика и няма грешки и пак като се включи перката на охлаждането се тресе.Оборотите не мардат колкото и консуматори да пусна.Кажи сега кво да правя като и перката и мотора са чисто нови....


Би трябвало когато оборотите ти паднат от консуматор или климатик компа веднага да ги изравни сам, дори ако плавно отпускаш педала на саединителя без да подаваш гас трябва да усетиш педала на гаста как сам си подава гас и колата потегля сама леко на първа,без да угасне ако не ти прави така значи е моторчето за положение на дросела лениво е, трябва му смазка и раздвижване вазможно е и колата от някаде да смучи въздух или да издиша вакум от нейде, че друго нема -щом нема грешки.С комп и диагностика нема да стане трябва да се провери сичко на око и рака и профилактика на всичко. и се пак казваш че оборотите не мърдат а тресе. Чи пробвай кат почне да ти тресе да мръднеш малко делкото на по стабилните обороти. Друго не остава-оф кадърни мастори много не останаха то има ама барат само лади па на новите не са толкос чак по тес сервизи с тес компове и диагностики винаги съм твардял че за нищо не стават грешки нема па незнаят от каде е. Ми и аз така без да видя и пипна немога да кажа от де е, знам ли ти под какво разбираш чисто и изправни чисти датчици и вакуми и хубава центровка на делкото за използвания бензин.


carlitobrigante
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот carlitobrigante » Нед 06 юли 2008 11:20


Мисля да пробвам с вакумите и маркучите им,както ме съветваш.Благодаря и ще пиша пак


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 07 юли 2008 0:31


Ми след като никой не ти казва от каде е точно проблема, почваш едно по едно да подменяш смазваш почистваш стягаш- прокарай си и дебитомерчето онова на пласмасовия капак на филтара с короселин и го продухай, оплатни филтара и гърлото му дет се навира на дросела с изолир банд ако оплатнението се е спекло и омекнало да не смуче външен въздух и да дразни.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пон 07 юли 2008 19:50


Колеги ... по принцип ... е нормално д атресе леко .. защото климатика си го мъчи яко ... аз на AFH усещам лека тресене при включен климатик .. а камо ли вие! Аз съм с ичистена дроселова клапа лично от мен ... като нова я направих ... просто е стандартно, защото малко или много тампоните за окачване на двигателите са си от преди 10-12 години ... ако се смеянт ще е наред ... ама няма смисъл! Примирявате се и това е! Ако не ви се дават грешни пари разбира се! Иначе ... ако с епочисти и компресора със сигурност ще се подобри работата му .. от там и натоварването, което прави в/у мотора, а от там и вибрациите ... ама и това е безсмислено като се имат предвид майсторите ни в БГ! :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта