Става въпрос за 2Е мотор. На моята за 10 000 км. съм долял около 1,5 л. масло.- нормално ли е. Забелязал съм, че маслото намалява след като съм правил по-дълъг пробег около 400-500 км. извънградско с понастъпване на педала на газта. Иначе не пуши колата и няма видими течове????
п.п.
Маслото ми е Лики Моли 15w40 с графитна добавка.
Колко масло ви гори Голф 3 GTI ???
Ами аз съм с ADY не с 2Е, но за 9 000 не сам и доливал нищо и почти не е мръднало.
Преди някой да е казал за търсачката:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=9959
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3225

Преди някой да е казал за търсачката:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=9959
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3225

Последна промяна от s3 на Чет 05 яну 2006 11:37, променено общо 1 път.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Гумички на клапаните. И май маслото е с Мо2 , а не с графит./ Лики Моли правят масло с молибденов дисулфит/.
Да не започваме спорове само !!
Имам аналогичен случай с Алфата. На извън градско като я настъпя над 160 лапа масло /компресията е добра, но за гумички на клапаните не ми се занимава. При скорост 160-180 лапа по 4-300-400гр на 1000км ,като отида на 190-200 лапа вече по 600-700 гр масло , че и отгоре./
Затова карай си смело колата. Ако много те тормози мисълта за маслото сменяй гумички на клапаните, гарнитура на капак клапани,/
Да не започваме спорове само !!
Имам аналогичен случай с Алфата. На извън градско като я настъпя над 160 лапа масло /компресията е добра, но за гумички на клапаните не ми се занимава. При скорост 160-180 лапа по 4-300-400гр на 1000км ,като отида на 190-200 лапа вече по 600-700 гр масло , че и отгоре./
Затова карай си смело колата. Ако много те тормози мисълта за маслото сменяй гумички на клапаните, гарнитура на капак клапани,/
Последна промяна от kris11 на Чет 05 яну 2006 22:54, променено общо 1 път.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Като цяло не би трябвало да доливаш от смяна до смяна с хубаво масло и нормален стил на каране, но с риск да се нароят 1000 поста след моя, ще ти кажа да си караш колата и да не се притесняваш.
Нормално е щом понастъпваш педала да погорва и масло. Литър и половина за 10к км е при агресивен стил на каране си е песен.
10W40 MoS2, според мен, e по-добър вариант, заради хидравличните повдигачи ( моля Ви нека не започваме пак вечния спор за маслата)
Нормално е щом понастъпваш педала да погорва и масло. Литър и половина за 10к км е при агресивен стил на каране си е песен.
10W40 MoS2, според мен, e по-добър вариант, заради хидравличните повдигачи ( моля Ви нека не започваме пак вечния спор за маслата)
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Незнам, мен са ме учили по-гъсто да не слагам.
Пасата преди ремонта беше на поне 450 к км (съдейки по степента на износване) и при моя стил на каране не съм доливал повече от литър на 10'000 с 10/40, като също намаляваше само при дълъг път и настъпване. Така че не виждам кое му е тънкото.
При теб най-вероятно са се поопекли гумичките, не е голяма разправия да се сменят, но пък само за гумички ...
Пасата преди ремонта беше на поне 450 к км (съдейки по степента на износване) и при моя стил на каране не съм доливал повече от литър на 10'000 с 10/40, като също намаляваше само при дълъг път и настъпване. Така че не виждам кое му е тънкото.
При теб най-вероятно са се поопекли гумичките, не е голяма разправия да се сменят, но пък само за гумички ...
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Sunny написа:Като цяло не би трябвало да доливаш от смяна до смяна с хубаво масло и нормален стил на каране.....
Около 15 000 км минах с Aral 10W40 без да съм доливал и капка! Първоначално на щеката показваше до чертичката на "Максимум", а при смяната беше паднало горе-долу до средата, но пак малко над нея...
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Колега аз съм с 2E, виж си гумичките на клапаните. Аз карам с пълна синтетика и маслото не мърда?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: der_Totenkopf, Google [Bot] и 163 госта