Днес един друг въпрос ме занимава:
Намерих 2 други пасата, които също бих отишъл да гледам. Като по случайност или не обаче и двата са от Люксембург вкарани... Каква е врътката тука - толкова ли са евтини пасатите там, че немци от граничните области са решили да припечелат някой лев или има нещо друго?



Съвет за Пасат - вече с газов инжекцион 2008-07-19
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Съвет за Пасат - вече с газов инжекцион 2008-07-19
Последна промяна от Чудомир на Съб 19 юли 2008 18:57, променено общо 3 пъти.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
След като не открих нищо негативно по въпроса с колите от Люксембург послушах съвета на В1 и скочих на първата която ми пасна на гъ*а
. Нека оставя снимките да говорят:
DELETED

DELETED
Последна промяна от Чудомир на Съб 16 авг 2008 4:31, променено общо 4 пъти.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Мерси на всички за поздравленията. Да не казвам голяма дума, ама колата много радва. Едно такова спокойно, тихо, приятно...Направо не мога да повярвам, че залитам толкова много по една вещ
Днес се улових как на път за работа се опитвам да карам максимално бавно (90-100 на магистрала, където минавам обикновено 130-140), за да мога да прекарам повече време в колата
Музиката мисля. че е серийната, обаче старата ми комбинация от Kenwood+Pioneer пасти да яде пред тва...
Колкото до газова - обезателно, че за 3 дни 2 пъти пълня до горе: веднъж 90 € и веднъж 70€. Няма изхранване с тая Тунджа по юро и шейсет.
А иначе - защо на лично? То не е тайна: Цената ще е към DELETED, марката отива да е Принс - най-много я слагат на V6, пък нали знаеш, че и работата опира и в това майстора да ти е под ръка, а не на 100км от тебе. Алтернативата с течно впръскване е ICOM, ама ако нещо и стане в БГ няма кой да я погледне. Пък принс-а е с изпарител и все ми на ум, че ако стане няква повреда, дето се вика временно мога да закърпя с някоя БРЦ част например докато се прибера обратно в немско.
Ще пусна малко по добри снимки, а пък след монтажа на LPG ще има продължение...


Vladko написа:Честито.Ако му сложиш газ там в Германия сподели после моля те(може и на Л.С.)цена с монтажа и как е после на газ-защото съм си харесал един Шаран V6 4motion и се замислям за газов инжекцион но мисля да го сложа в Германия.
Колкото до газова - обезателно, че за 3 дни 2 пъти пълня до горе: веднъж 90 € и веднъж 70€. Няма изхранване с тая Тунджа по юро и шейсет.
А иначе - защо на лично? То не е тайна: Цената ще е към DELETED, марката отива да е Принс - най-много я слагат на V6, пък нали знаеш, че и работата опира и в това майстора да ти е под ръка, а не на 100км от тебе. Алтернативата с течно впръскване е ICOM, ама ако нещо и стане в БГ няма кой да я погледне. Пък принс-а е с изпарител и все ми на ум, че ако стане няква повреда, дето се вика временно мога да закърпя с някоя БРЦ част например докато се прибера обратно в немско.
Ще пусна малко по добри снимки, а пък след монтажа на LPG ще има продължение...
Последна промяна от Чудомир на Съб 16 авг 2008 4:32, променено общо 1 път.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Малък ъпдейт:
Конфронтираха ме по телефона с изказването:
"Знаете ли, че в казанчето ви има мазно? Тва значи, че гарнитурата на главата (така ли се казваше?) е заминала...То с тая кола сега така хич не е ясно къде ще ви прегрее двигателя..."
Въпроса ми е: Ко праим сия?
(Газаджията иска да му кажа, на мой риск да закара колата към КАТ за преглед и легализация на газовата)
1. Смяна на цялата охладителна течност с надежда да е "само мръсотия"
2. Колата към VW и як чек: Радиатор на маслото, нова охладителна течност, друго?
3. Вече 1000 км съм ги минал, колата си върви, температурата си беше на 90 градуса...Как най-добре мога да проверя, дали е малък или голям дявол?
Конфронтираха ме по телефона с изказването:
"Знаете ли, че в казанчето ви има мазно? Тва значи, че гарнитурата на главата (така ли се казваше?) е заминала...То с тая кола сега така хич не е ясно къде ще ви прегрее двигателя..."
Въпроса ми е: Ко праим сия?

1. Смяна на цялата охладителна течност с надежда да е "само мръсотия"
2. Колата към VW и як чек: Радиатор на маслото, нова охладителна течност, друго?
3. Вече 1000 км съм ги минал, колата си върви, температурата си беше на 90 градуса...Как най-добре мога да проверя, дали е малък или голям дявол?
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Имам новини по историята с гарнитурата: Оказа се, че на колата преди 1 година и е сменян малсения радиатор. Понеже боклуците по капачката на охладителната с-ма бяха доста засъхнали доверения ми майстор предположи, че са от преди смяната на радиатора. Така че сега 1-2 седмици ще карам и ще наблядавам какъв ще е развоя на нещата...
По темата с газовата също има развитие: От няколко дни съм на газ, и засега оплаквания нямам. Заредил съм 2 пъти и разхода ми беше 13 л/100, като това е със "отплясъци" по магистралата на 180-190 км/ч (трябваше да видя газовата де не връща на бензин при тая скорост
)
Бутилката ми е 70л бруто, 56 нето, като е висока 27 см и широка 65 см. Малко е по висока от нивото на багажника, но това е минимално и през мокета на багажника не се забелязва. Капака на резервната гума обаче трябваше да го махнем.
И сега малко снимки:






V6 бензин газов инжекцион prins принс 193 коня к.с. 2,8 2.8 Германия бутилка резервна гума комби пасат Passat Keihin кеихин кейхин
По темата с газовата също има развитие: От няколко дни съм на газ, и засега оплаквания нямам. Заредил съм 2 пъти и разхода ми беше 13 л/100, като това е със "отплясъци" по магистралата на 180-190 км/ч (трябваше да видя газовата де не връща на бензин при тая скорост

Бутилката ми е 70л бруто, 56 нето, като е висока 27 см и широка 65 см. Малко е по висока от нивото на багажника, но това е минимално и през мокета на багажника не се забелязва. Капака на резервната гума обаче трябваше да го махнем.
И сега малко снимки:
V6 бензин газов инжекцион prins принс 193 коня к.с. 2,8 2.8 Германия бутилка резервна гума комби пасат Passat Keihin кеихин кейхин