G-3 Придърпване
G-3 Придърпване
Колеги, получи се едно много неприятно придърпване /присецване/ при подаване на газ. Получава се по време на движение,, Подаваш по ряско газ присецне и тръгне,, Същото се получава и при смяна на скоростите. Иначе като работи на място няма проблеми, имам в предвид ,че : пали нормално, държи си оборотите стабилно, форсира се без да се усеща колебания. Сменх му горивния филтер " същото''. Не съм пипал по делкото и свещите. GOLF-3 , 1.6мотор, AFT, инжекцион, Няма ГАЗ.
Последна промяна от valeri1 на Нед 06 юли 2008 11:27, променено общо 1 път.
- theerazor
- Мнения: 186
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Същия проблем вече няма значение дали е загряла или не. Спра ли на светофар и тръгна се почва....
Никой не знае...
Явно никои не разбира толкова добре от голфове.
http://vwbulgaria.com/forum/index.php?s ... t=#entry46
Никой не знае...
Явно никои не разбира толкова добре от голфове.

http://vwbulgaria.com/forum/index.php?s ... t=#entry46
- svetlio_jk
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Колеги днес имах същия проблем с придръпването. А половин час преди това да се случи я изкарах от сервиз, в който ми казах че трябва да си сменя кабелите. Смених кабелите - няма никаква оправия! Колата като загрее и почва да придръпва и глъхне и при празен ход гасне. Видях си от долу бушоните и релетата. Три релета липсват обаче незнам какви трябва да сложа. Мисля си, че е от това проблема ми. Колата е Голф 3 1.6 АЕА. Някой ако има схема на платката ще му бъда мн. благодарен!
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 13:35
- Автомобил: Passat 6
- Двигател: BKP.07.2007
- Местоположение: София
creon написа:При рязко подаване на газ или ? Имаш ли катализатор на елкон ходил ли си ? Погледни си капачката на делкото и палчето как са , погледни си свещите и дай малко повече информация за да може някой да ти помогне
Колега при мен присядането е при рязко подаване на газ, харченето е стабилно 13-14/100, имам катализатор и при скорост над 120-130 едвам набира и ръмжи.

С доста подробна информация се обръщам към теб, но по въпросите към колегата, прецених че имаш нещо предвид. Просто се чудя дали прилича на проблем катализатор...
Ще съм ти благодарен ( а може и други от колегите да имат подобни терзания) ако можеш да кажеш нещо...
Ааа да колата е голф 4 1.8 20v AGN
- sawior
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G-3 Придърпване
Виж сега аз имам 2-ка и имах същият проблем закарах я на стенд и се оправи - само я центроваха на гас и бензин и това беше... 

- theerazor
- Мнения: 186
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: G-3 Придърпване
sawior написа:Виж сега аз имам 2-ка и имах същият проблем закарах я на стенд и се оправи - само я центроваха на гас и бензин и това беше...
Стенд за какво дюзи ли чисти какво? Дай малко повече инфо.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Здравейте колеги да използвам темата: аз съм с vw шаран и имам следният проблем. Колата е 2.0 115 кончета . Значи сутрин паля нормално и когато тръгна веднага натискам гаста и колата зацепва (забива). Минавам на по-горна предавка тръгва ,но пак забива. Минавам на 3-та предавка същото. Когато двигателя загрее (след 200 м.) после нямам проблем. Също когато колата работи на място няма проблем.Изчакам 5 мин. да загрее мотора и тръгвам нормално. Сменил съм температурен датчик . Съветат ме да измеря налягането на бензиновата помпа.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
antonstavrev написа:Значи сутрин паля нормално и когато тръгна веднага натискам гаста и колата зацепва (забива).
...
Когато двигателя загрее (след 200 м.) после нямам проблем. Също когато колата работи на място няма проблем.Изчакам 5 мин. да загрее мотора и тръгвам нормално.
Моя съвет е да оставиш двигателя да поработва на празен ход 10-15 секунди и тогава да тръгваш.
Бавничко, без да даваш рязко газ и да надвишаваш 2000-2500 оборота.
Като мине стрелката 70*С, тогава вече прави каквото искаш

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта