Взех си много хубава цяла задна броня, на която има много добри отвори точно за ауспуха...
Та от чисто естетическа гледна точка искам да си монтирам крайно гърне и от дясната страна на колата (от другата на оригиналното). Проблема е че не искам да слагам някакво гърне или накрайник което да са само фиктивни а гърне което да се върже към изпускателните тръби и да работи наравно с оригиналното...
Въпроса ми е някой правил ли го е и дали има място да се сложи гърнето понеже мисля че резервоара ще пречи а и съм чувал че като се добави гърне изхвърля само около 10-15% от газовете докато оригиналното 80-90% (не работят синхронизирано)...
А дано някой помогне или направо да ходя при някой майстор който се занимава с гърнета...
пс: колата е Голф 3 АБФ '96
Монтаж на 2ро гърне на Голф 3 ГТИ?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Като ще се захващаш за тази работа иди още по напред от колекторите и направи двойна система, като на спортните. Може да махнеш и средното гърне / полза почти никаква от него.
Иначе не виждам полза само от второ задно гърне. Диаметъра на тръбата от средното гърне е предвиден за 1 задно.Няма дебит на изгорелите газове.По -добре махни задното гърне така ще вдигнеш мощността.
Иначе не виждам полза само от второ задно гърне. Диаметъра на тръбата от средното гърне е предвиден за 1 задно.Няма дебит на изгорелите газове.По -добре махни задното гърне така ще вдигнеш мощността.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Мисли нещо като този вариянт на Ремус, в смисъл тръба с накрайник, която да започва след гърнето. Защото (не ме карай сега да търся учебниците по физика) дължината на двете изпускателни линии трябва да бъде еднаква, ако не е така, то тогава едната трябва да бъде с по-голям диаметър. Говоря зе вариянта ако се опиташ да разклониш системата преди задното гърне.
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
http://ivogti.hit.bg/GOLF%20M1.jpg
Довечера ще снимам и как минават тръбите отдоло но на тази кола сме и махнали резервоара, той е основния проблем за този вид изпускателна система.
Довечера ще снимам и как минават тръбите отдоло но на тази кола сме и махнали резервоара, той е основния проблем за този вид изпускателна система.
- lucifer_pl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 03 апр 2005 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
GTIteam написа:мммм да ама това което искам да направя няма нищо общо с мощността - тя ми е достатъчна засега
Посто искам от естетическа гледна точка както споменах да имам 2ро работещо гърне - нищо повече. Мисля че в случая тръбата му трябва да почне след средното гърне...
Ако беше в Русе нямаше да има проблем Тук в Даскалов правят всякакви конфигурации.Правят си специални гърнета за два ауспуха.В самото гърне тръбата се разклонява в двуцевка и оттам нататък е лесно, вече ако има достатъчно място слагат отзад по две гърнета от двете страни.Ако има някой друг от Русе може да каже как мърка Ибисата на сина на Даскалов, чиито е сервиза за ауспуси
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта