Колеги, проблема е следния:
Първата степен на перката работи, но се включва на 100градуса, а 2-рата степен никаква я няма. В смисъл тя работи но не се включва.
Смятям, че проблема е във вече сменения датчик. Кажете нормално ли е това нещо, че в тия жеги.................... Благодаря ви!



100градуса опасност
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Ами маи новия ти датчик не е в час....Ако си пробвал че перката ти работят и двете скорости се ориентираи към друг - нов.
И ако искаш да не загрява направи като мен - при 95 гр вместо първата скорост обърни кабелчетата да тръгва директно втората - така се охлажда колата по-бързо и няма да ти вдига 100 и нагоре....
Успех!
И ако искаш да не загрява направи като мен - при 95 гр вместо първата скорост обърни кабелчетата да тръгва директно втората - така се охлажда колата по-бързо и няма да ти вдига 100 и нагоре....

Успех!
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ха
Мерси колега!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами да....повечето да 95/102.Аз съм с такъв и климатроник.....110 си държи почти постоянно при жегите.Моя Пасат е италиански и се консултирах с доста хора - при работещ климатроник на студено и околоне температура над 30 градуса колата работи на около 100-110 постоянно.Това не било толкова страшно понеже така били мислени....макар,че според мен си е доста.При работещ климатроник перките веят на 2-ра степен и по-добро охлаждане няма откъде 

-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Nikoes написа:Колеги разгледайте темите относно проблемите със загряването ... има доста изписано но последното нещо което прочетох и мисля да направя е почистване на рядатора ...
Това аз го правих по две направления - вътрешно с добавка и маркуча от чешмата.Идеята е че създадох доста силен поток вода по посока обратна на нормалната от чешмата с един маркуч.....почти нищо не изтече....малко ръждива вода ама без боклуци и после си течеше бистра.Слагах после и добавка против ръжда и котлен камък и пак на чешмата - отново нищо не изтече.
След това чистих с пароструйка питата като отвътре навън духах боклуците - излизаха само дребни такива рази парченца листа,разни такива мизерии ама отново доста малко количество.
Ефекта - никакъв.
Моята специално си грее само като е на едно място....ако движи няма грешка.
Когато е на едно място или се движи бавно се получава един лош ефект - перката вее горещ въздух право в двигателя и той се напича още повече понеже го обдухваш с горещ въздух.И като добавим това,че перката смуче въздух,нагрят на около 35 градуса сега по жегите.....си прегряваш за норматив.Забелязах и още нещо - колкото по-бързо веят перките на жегата толкова по-бързо загрява колата.Направих си експеримента да разменя 1 и 2 степен на датчика - за кратки задръствания няма проблем ама при по-продлжително загрява по-бързо отколкото ако са нормално свързани понеже по-дълго време вее ггорещ въздух в двигателя.
Ако го натоваря и с компресора и отпред напека и радиатора за фреона си държа 110 постоянно и всеки път се яудя дали няма да замине някое съединение.Тези градуси ги развива само ако околната температура е над 30 градуса.До към 30 няма грижи и вдига до към 100 максимум....ама стане ли към 35....отива си до към 110 даже.
По повод решенията на проблема :
-в момента а и заводски съм с възможно най-големия радиатор за Пасат (от единия фар чак до другия).
-термостата ми е за 87 градуса.
-датчика за перката е стандартен 95/102 градуса
-системата има идеална циркулация и е прочистена цялата няколко пъти.
-замислял съм се да сменям датичка с по-нискотемпературен ама както казах тогава обдухването на двигателя с горещ въздух започва по-рано и спира по-късно и ефекта не е много добър (като разменя 1 и 2 степен получавам практически датчик 87/95 градуса работещ само на 2-ра степен).Добро е ако колата не закисне в някое задръстване ама не е трайно решение на проблема.
-мислил съм да слагам по-нискотемпературен термостат - да кажем за около 82 градуса ама така не си решавам проблема - колата рано или късно ще загрее достатъчно за да се отвори съвсем да кажем на около 96-7 градуса обаче както и при сегашния няма да спре да загрява.Сегашния отваря максимално на 102 градуса а тя вдига 110....т.е. и това не е решение.....малко ще увелича времето за достигане на 110 ама няма да го избегна....а и ще имам летен и зимен термостат

Мислил съм си да конструирам някаква глупост,която да отвежда горещия въздух от перката някъде надолу за да не обдухва мотора ама.....зимата ще загрявам за около 100 км

Мислил съм да разширявам системата да кажем с още литър или два с някакъв съд ама тогава също само увеличавам времето за подгряване на водата (просто защото е повече а не нещо друго) и пак ефекта ще е никакъв в продължение на времето.....
Успех!
Да се включа и аз към любимата на всички тема.При мен също се вдига темп.много бързо 100-110 гр. влезна ли в центъра,а на правите темпер. пада на 90 гр. Двете степени на перката работят,термостата е перфектен,радиатора също,а преди 10-тина дни смених датчика на перката сложих BEHR /оригиналният се оказа същият и разлика след смяната- никаква/ и му дават първа степен да я пуска на 95 гр.По таблото термостата ми отваря абсолютно точно малко преди 90,но първа степен я пуска на 100 /по табло/,а не изхвърля антифриза,дори не е заврял,което ме навежда на мисилъта,че има някакво отклонение при показанията на таблото/от 5-10 гр/ като позагрее колата!От приятели с италиански коли са имали същият проблем и се оказа,че имали отлонение в показанията на таблото!Сега ще пробвам да сложа работещ датчик за показанията на таблото отбензиново Поло мисля че ще стане със жълт пръстен да видя дали ще има промяна!Мисля,че е време колегите с този проблем да направиме един сбор някоя събота или неделя



Колега самнявам се да промениш нещо с тоя датчик за перките .... аз съм със същия 95 102 радиотра ми никога не е прочистван мит и колата ми на най големите жеги не е минавала 108 градуса с пуснат климатроник ... според мен проблема е в нещо друго ... може и таблото да не отчита правилно премери го с някав термометър като загрее и аз нз...
- stefanov65
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
- Автомобил: vw golf 1.9 tdi
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Русе
здравейте аз имам същия проблем като пусна климатроника и отива на 102 в жегите ама не минава пипал съм маркучите меки са нормално,и дори ми губи по малко около100 гр. на месец.Ходих напреглед замериха ми с някакъв уред с ЛСД който показва веднага където посочиш градусите и казаха че всичко е редовно така пише в книгите ,но имало закъснение при подаването на данните към таблото и разлика соколо 2,3 градуса новсичко е редовно .На мен ми беше притеснено ,ама казаха да не се притеснявам да карам до 120 гр. нямало опасност ама...
Въпреки това аз едното ми око е на таблото. Извън града работи на 92-3 в жегите. от мен това. Успех колеги...
пасатчо е Б3 1,8 16v
Въпреки това аз едното ми око е на таблото. Извън града работи на 92-3 в жегите. от мен това. Успех колеги...
пасатчо е Б3 1,8 16v
При нови датчици(за перката и водата излизаша от двигателя) при мен граско държеше 100гр. Перката ми беше с 3 витла и виеше силно, като за световно при това почти непрекъснато. На магистралата в големите жеги при 140/150 км./ч. скачаше и над 100гр.
Смених си перката с 6 витла (родих се - виенето изчезна).
Сложих си дифузьор пред радиатора, който ми събира въздуха от долу и го насочва към радиатора. (сега на магистралата пак в жегата с 150 км./ч. - 90гр и не мърда)
Това, което научих по между другото е, че показанията на таблото е температурата на водата която излиза от двиигателя а датчика за перката стои долу на радиатора и за това е нормално да има разминаване с показания и включване на перката.
Другата проблемна точка е че радиатора на климатика стои пред големия радиатор и това му пречи да се охлажда добре.
При мен радиатора е от малките което е по-лошо, зашото при слагане на климатика е трябвало да сложат по-голям за който има възможност да се сложат две перки.
Сега градско от време на време качва 100 гр. но след като се включи перката бързо пада на 90.
Смених си перката с 6 витла (родих се - виенето изчезна).
Сложих си дифузьор пред радиатора, който ми събира въздуха от долу и го насочва към радиатора. (сега на магистралата пак в жегата с 150 км./ч. - 90гр и не мърда)
Това, което научих по между другото е, че показанията на таблото е температурата на водата която излиза от двиигателя а датчика за перката стои долу на радиатора и за това е нормално да има разминаване с показания и включване на перката.
Другата проблемна точка е че радиатора на климатика стои пред големия радиатор и това му пречи да се охлажда добре.
При мен радиатора е от малките което е по-лошо, зашото при слагане на климатика е трябвало да сложат по-голям за който има възможност да се сложат две перки.
Сега градско от време на време качва 100 гр. но след като се включи перката бързо пада на 90.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 50 госта