вибрация на волана след 100км/ч

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

вибрация на волана след 100км/ч

Мнениеот Malok » Сря 09 юли 2008 14:11


Въпроса ми е как да определя кое вътрешно каре ми е заминало .
Проблема се изразява в следното:
Когато мина 100км/ч се усеща вибрация във волана при подаване на газ,прекратя ли подаването на газ отихва .Доколкото съм запознат става дума за вътрешно каре ама как се определя кое от двете е ? Имам чуството ,че е лявото но не съм сигурен. Струва ми се ,че има по голям луфт като се раздвижва на рака .
Можели някой да даде съвет :) много ще съм благодарен .
Мерси!




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 09 юли 2008 14:13


1. Наистина това е една от възможните причини. Определя се в сервиза...

2. Има и други причини за такава мизерия. Скорости. Гуми. Джанти.....


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Сря 09 юли 2008 14:23


Да приемем ,че други причини няма - отстранени са .
Как да определя кое каре е фюу.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 09 юли 2008 14:25


Malok написа:Да приемем ,че други причини няма - отстранени са .
Как да определя кое каре е фюу.



идея нямам...в сервиза ще я вдигнат... :roll:


kronos
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 9:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kronos » Сря 09 юли 2008 16:04


колега по принцип когато се сменя нещо такова като каре е по добре да ги смениш и двете поне да си сигурен че няма да се занимаваш повече а и по принцип е хубаво да са сменят по двоики,но леко ме съмнява да е от там,все пак провери по обстоино гуми,реглаж.....и тн.,успех


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 09 юли 2008 16:15


Malok написа:Да приемем ,че други причини няма - отстранени са .
Как да определя кое каре е фюу.

като фюу ти изхвърчат от джоба пари за две нови карета


Трънчо
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Трънчо » Сря 09 юли 2008 16:18


Гледал съм в сервиз как го правят, но незнам ти дали ще се справиш сам. Вдига се колата на крикове и предната гума се пуска в отрясан варел, до полувината, след това се качваш и подаваш газ и трябва да се осети вибрацията.


Трънчо
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Трънчо » Сря 09 юли 2008 16:20


И аз си смених карето, не ми се занимаваше да пробвам това, и изчаках да се разбие осхте малко за да съм сигурен кое каре е заминало.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 09 юли 2008 16:22


Или:
Полуоските долу,каретата на части,почистваш с коресилин и гледаш за износване на леглата и сачмите,ако е много .... сменяш ако са добре по обратния път,бухаш яко смазка за карета и така.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 09 юли 2008 16:40


Трънчо написа:И аз си смених карето, не ми се занимаваше да пробвам това, и изчаках да се разбие осхте малко за да съм сигурен кое каре е заминало.


НЕ добра идея :idea:


Трънчо
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Трънчо » Сря 09 юли 2008 16:53


Трънчо написа:
И аз си смених карето, не ми се занимаваше да пробвам това, и изчаках да се разбие осхте малко за да съм сигурен кое каре е заминало.


НЕ добра идея


вътрешно каре не може да се счупи изведнъж, особенно в движение


Потребителски аватар
sarafa
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sarafa » Сря 09 юли 2008 18:36


Здравей колега тъй като проблема е ясен мога да ти дам само съвет да смениш и двете, но ти си знаеш най добре така че за установяването начина е следният. Качваш се сам в колата развиваш скороста при която се усещат най добре вибрациите подаваш и отпускаш няколко пъти гаста и се стремиш да запомниш колко са голями след което качваш до теб от пред възможно по тежък човек от сорта 100и :wink: (ако не намериш ми се обади :lol: ) и пак на ново същото упажнение и тогава ако са се увеличили вибрациите значи карето е на дългата полуоска ако ли не на късата :) в това можеш да бъдеш сигурен :077: и после да почерпиш :guinnes



Р.S. И побързай щото съм на диета и няма да съм ти от полза след месец :ahoy


Потребителски аватар
sarafa
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sarafa » Сря 09 юли 2008 18:50


Danny boy написа:Или:
Полуоските долу,каретата на части,почистваш с коресилин и гледаш за износване на леглата и сачмите,ако е много .... сменяш ако са добре по обратния път,бухаш яко смазка за карета и така.


Извинявай колега че ще те поправя ама по твоят начин е много трудоемко и няма да има ефект поради простата причина,че това не е външно каре ( външното каре се движи в четирите посоки и лагерува на всякъде,а вътрещното само на горе и долу и обикновено луфта е съвсем малък, но достатачен :lol: ) и няма да видиш износване дори на канал не може да се разбере щото хлабините и луфта се появяват когато е натоварена колата или карето да е в работен режим във всяко друго полужение се е като здраво :wink:


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: вибрация на волана след 100км/ч

Мнениеот DimoNN » Чет 10 юли 2008 11:50


Malok написа:Въпроса ми е как да определя кое вътрешно каре ми е заминало .
Проблема се изразява в следното:
Когато мина 100км/ч се усеща вибрация във волана при подаване на газ,прекратя ли подаването на газ отихва .Доколкото съм запознат става дума за вътрешно каре ама как се определя кое от двете е ? Имам чуството ,че е лявото но не съм сигурен. Струва ми се ,че има по голям луфт като се раздвижва на рака .
Можели някой да даде съвет :) много ще съм благодарен .
Мерси!


пич, имах същия проблем като твоя http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=92760&highlight=%F2%F0%E5%F1%E5%ED%E5%F2%EE и се бях вкарал (бяха ме вкарали) в разни филми с карета и всякакви подобни свързани с по-сериозен ремонт... проблема се решава с 12лв. с баланс на всички гуми и за всеки случай може да размениш предни със задни... аз така направих, и бих те посъветвал да направиш същото в сервиза след билла кръстовището веднага вдясно има едно малко сервизче- големи пичове са и баланса им е 6!... това го казвам защото преди това правих баланс на други места но проблема или не се решаваше напълно или дори се усилваше... та след като ти направят баланса можеш да я изтестваш на булеварда и ако проблема остава да се върнеш да търсят евентуален друг проблем (честно казано съм 99.99% сигурен, че нямаш друг проблем освен баланса!).. успех!


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Чет 10 юли 2008 18:04


И на мен по същия начин като на теб ми прави . Проблема е , че имаш крива предна джанта , поне при мен беше така :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта