Бугатти Вейрон-1001 к.с!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 06 яну 2006 13:47


а като му направят 'феислифт' , и ще има и крила :wink:




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 06 яну 2006 16:28


XpacTa написа:Хубаво де, ама ти говореше за бутални, а не за V-образни ......


те всичките са бутални , дали W,V, редови, звездообразни :) идеята е че през втората световна са правени най-големите и нещовечки двигатели :)
ееееххх доброто старо време от моята младост еееххх помня пролетта на 42-ра мириса на бензин и омаслени двигатели ... ся еку-та, турбореактивни двигатели ... бляк


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 06 яну 2006 18:37


Бе аз да шибна един такъв бугатов двигател на пасата, па нека ми е зле на ОМВ после ;) Ще изкарам повече пари от шоута и дръпки ;)


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 06 яну 2006 18:45


Е що 1001 к.с., сега за 1 к.с. знайте ли къф данък ми искат... не можаа ли да го направят 1000.... ей недомислици Mr Green Fun


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 06 яну 2006 19:53


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 06 яну 2006 21:27


Стара новина. Аз това го пуснах през Октомври ама някой членове на клуба ми кзаха, че нямало такава кола и да си гледам работата :roll: ... и аз си затраях. Нещо не ги кефя лично май, а аз не си спомням нищо да съм им правил ....

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

Както и да е .... Бугатито е супер!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 07 яну 2006 12:14


Ето го двигателя който търсех, 3200 коня Х образен 24 цилиндъра ... за съжаление губи тоци и викам да го закарам на ваското да му направи комп. диагностика .....

http://www.enginehistory.org/Japanese/YE3-1.jpg


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 08 яну 2006 23:24


nero написа:Бугати вейрон беше замислено преди повече от 2 години като проект, но си оставаше прототип и мечта, тази година обаче (б.р. 2005) проектът се превърна в реалност . Колата е с двойно W-образен, 16-цилиндров двигател с ходов обем 8 литра и мощност 1001 к.с. Бугатито е със задвижване и на четирите колела, 7-степенна скоростна кутия и развива максимална скорост от 406 км/ч. Ускоряването от 0 до 300 км/ч този снаряд на колела извършва за само 14 сек. :shock :shock :shock ...........

И да добавя, че е с 4 TUROBO компресора :idea:


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Пон 09 яну 2006 1:08


Всяко Бугатти, което бива произведено струва на VAG около 5'000'000 Паунда, а се продава за около 1/5та от тази цена. Защо ли? Само за докажат, че могат да постигнат такова съвършенство!

Момчета, за тази кола четохме и гледахме картинки още преди почти 6 години (или поне някои от нас). Не се излагайте :P


XpacTa
Мнения: 424
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 16:03
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот XpacTa » Пон 09 яну 2006 9:32


Tyan написа:Ето го двигателя който търсех...

По скоро го закарай само да ти смени свещите.

Иначе за тези 5 милиона - на доста места се предполага, пък и аз си мисля, че се имат предвид всички пари вложени в проекта - за развойна дейност, тестове и т.н. И като се разделят всичките пари на там колкото бяха бройки (тъй като е ограничена серия) и се получава 5 милиона на кола. Иначе досега трябваше да са закрили компанията.

А ако е така - нали се сещате колко Know-how са натрупали от цялата тая работа - направо може да се каже че са си на далавера.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 09 яну 2006 9:42


Като се има в предвид как върви разработката на един автомобил ...... проучвания, проучвания, проучвания, концепция, дизайн, дървен/глинен модел ........ дизайн, изработка на лимитирана серия чаркове първа ревизия за няколко работещи прототипа ... тестове, тестове промени по частите .... изработка на части втора ревизия за друга лимитирана серия ... тестове ..... тестове ..... избиране на финален дизайн щото от първите все на някой нещо не му е харесало :) .... та всичко това струва пари ... най е скъпо да произведеш лимитирана серия части за нещо.... напълно си е възможно да са на загуба толкова от един автомобил ...

това значи че са изхарчили за всичко ххх ххх ххх пари и ако искат да си ги върнат трябва или да го продават по 5 000 000 паунда бройката или да пуснат 5 пъти по-голяма серия коли на сегашната цена .... :) само за да излезат на нула :)


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пон 09 яну 2006 20:08


Tyan написа:
виж звездообразните са нещо другo :twisted: :twisted: :twisted:
!!


до вашингтон има музеи на авио булшит,
там получих няколко оргазма за час, и анжелина йоли да ебем пак
нема същия ефект:

Изображение


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 09 яну 2006 22:07


Е те това ако го ръгнеш у пасатора, направо ги мачкаш всички останали ;) Я говори с музея да прати един двигател до БГ, да го пробвам как движи :))))


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пон 09 яну 2006 22:19


80 хил мили pontiac sunbird 2.0 16v 5 speed 2 vrati 96 godina /май - или 95/
шимбедакс не знам дали е кожа климатик ел говна -
1300 кинта, момчето учи тука в даскало и е закуршило за паре :)
ако го измамим за 100-150 кинта по малко, и контейнер до варна/бургац 700-800 кинта - праи сметка дали ти е кирия :)


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Вто 10 яну 2006 1:43


Четох някъде за скоростната кутия, която била много сходна с такава на булид от Ф1. За тези, които не са следили историята на този автомобил точно тази част от автомобила създаваше най-много главоболия и бавеше проекта. В крайна сметка се е получило напълно произведение на (автомобилното) изкуството - тежала почти колкото такава на булид, успели да я накарат да поема въртящия момент без да стане на салата и най-важното - да е достатъчно издържлива във времето през периода на експлоатация.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта