



Бугатти Вейрон-1001 к.с!
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
XpacTa написа:Хубаво де, ама ти говореше за бутални, а не за V-образни ......
те всичките са бутални , дали W,V, редови, звездообразни


ееееххх доброто старо време от моята младост еееххх помня пролетта на 42-ра мириса на бензин и омаслени двигатели ... ся еку-та, турбореактивни двигатели ... бляк
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:55, променено общо 1 път.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Стара новина. Аз това го пуснах през Октомври ама някой членове на клуба ми кзаха, че нямало такава кола и да си гледам работата
... и аз си затраях. Нещо не ги кефя лично май, а аз не си спомням нищо да съм им правил ....
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Както и да е .... Бугатито е супер!

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Както и да е .... Бугатито е супер!
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето го двигателя който търсех, 3200 коня Х образен 24 цилиндъра ... за съжаление губи тоци и викам да го закарам на ваското да му направи комп. диагностика .....
http://www.enginehistory.org/Japanese/YE3-1.jpg
http://www.enginehistory.org/Japanese/YE3-1.jpg
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
nero написа:Бугати вейрон беше замислено преди повече от 2 години като проект, но си оставаше прототип и мечта, тази година обаче (б.р. 2005) проектът се превърна в реалност . Колата е с двойно W-образен, 16-цилиндров двигател с ходов обем 8 литра и мощност 1001 к.с. Бугатито е със задвижване и на четирите колела, 7-степенна скоростна кутия и развива максимална скорост от 406 км/ч. Ускоряването от 0 до 300 км/ч този снаряд на колела извършва за само 14 сек.![]()
![]()
...........
И да добавя, че е с 4 TUROBO компресора

Всяко Бугатти, което бива произведено струва на VAG около 5'000'000 Паунда, а се продава за около 1/5та от тази цена. Защо ли? Само за докажат, че могат да постигнат такова съвършенство!
Момчета, за тази кола четохме и гледахме картинки още преди почти 6 години (или поне някои от нас). Не се излагайте
Момчета, за тази кола четохме и гледахме картинки още преди почти 6 години (или поне някои от нас). Не се излагайте

Tyan написа:Ето го двигателя който търсех...
По скоро го закарай само да ти смени свещите.
Иначе за тези 5 милиона - на доста места се предполага, пък и аз си мисля, че се имат предвид всички пари вложени в проекта - за развойна дейност, тестове и т.н. И като се разделят всичките пари на там колкото бяха бройки (тъй като е ограничена серия) и се получава 5 милиона на кола. Иначе досега трябваше да са закрили компанията.
А ако е така - нали се сещате колко Know-how са натрупали от цялата тая работа - направо може да се каже че са си на далавера.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като се има в предвид как върви разработката на един автомобил ...... проучвания, проучвания, проучвания, концепция, дизайн, дървен/глинен модел ........ дизайн, изработка на лимитирана серия чаркове първа ревизия за няколко работещи прототипа ... тестове, тестове промени по частите .... изработка на части втора ревизия за друга лимитирана серия ... тестове ..... тестове ..... избиране на финален дизайн щото от първите все на някой нещо не му е харесало
.... та всичко това струва пари ... най е скъпо да произведеш лимитирана серия части за нещо.... напълно си е възможно да са на загуба толкова от един автомобил ...
това значи че са изхарчили за всичко ххх ххх ххх пари и ако искат да си ги върнат трябва или да го продават по 5 000 000 паунда бройката или да пуснат 5 пъти по-голяма серия коли на сегашната цена ....
само за да излезат на нула 

това значи че са изхарчили за всичко ххх ххх ххх пари и ако искат да си ги върнат трябва или да го продават по 5 000 000 паунда бройката или да пуснат 5 пъти по-голяма серия коли на сегашната цена ....


- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
80 хил мили pontiac sunbird 2.0 16v 5 speed 2 vrati 96 godina /май - или 95/
шимбедакс не знам дали е кожа климатик ел говна -
1300 кинта, момчето учи тука в даскало и е закуршило за паре
ако го измамим за 100-150 кинта по малко, и контейнер до варна/бургац 700-800 кинта - праи сметка дали ти е кирия
шимбедакс не знам дали е кожа климатик ел говна -
1300 кинта, момчето учи тука в даскало и е закуршило за паре

ако го измамим за 100-150 кинта по малко, и контейнер до варна/бургац 700-800 кинта - праи сметка дали ти е кирия

Четох някъде за скоростната кутия, която била много сходна с такава на булид от Ф1. За тези, които не са следили историята на този автомобил точно тази част от автомобила създаваше най-много главоболия и бавеше проекта. В крайна сметка се е получило напълно произведение на (автомобилното) изкуството - тежала почти колкото такава на булид, успели да я накарат да поема въртящия момент без да стане на салата и най-важното - да е достатъчно издържлива във времето през периода на експлоатация.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта