mod edit: gr_kanev
Турбо
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Турбо
Колеги сори за въпроса но , нормално ли е турбото на ТДИ да се надува след 30-40 сек след запалването на колата ?
. Колата е Г4 ТДИ КОД - ASV Само когато колата е студена . Например като не е карана 1 ден
mod edit: gr_kanev
mod edit: gr_kanev
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
ifidik написа:ако ти е запушен егр-а ще тръгва винаги по бързо.пробвай ,извади и затапи вакумния маркуч към егр-а и тогава слушай кога чуваш свиренето
Тази манипулация води ли до подобряване на динамиката на колата или е просто за проба?
Доколкото бях чел за този егр-клапан се затапва когато колата е на повече километри задане прави проблеми или???
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колега тя от самото запалване на мотора работи но по-тихо ...andonov написа:produxan написа:Мерсиза инфото претесних се точно за 20 сек неска ги засякох и тръгва , но преди тогава се чува много слабо след тогава започва да работи нормално
![]()
И все пак са малко много тези секунди.
Прегледай това което ти писах по-горе.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: s
blago`o написа:http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?p=231#231
Добре де - евала за форума , но може ли във всяка тема да не слагаш линкове към новия форум - където и да се пише , проблемите са все едни и същи!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: padrino и 65 госта

