vaskoto1 написа:най достъпно ше ти обясня че AAU и ABU са братчета...
ААУ е 1045 кубически см. АБУ е същия, само че разпилен на 1600 (близо) куб.см.
нали се сещаш какви са стресовете в кола на амнайсе години?
почти няма АБУ без проблеми по мазителната уредба... високо износване, помпите не насмогват... абе напънат изкуствено мотор...
не е правен да издържа като копеле (ААМ, АБС).
Аман, другият път кат искаш да снимаш линейката нема се махна.
АБУто е чук

стига да си го гледкаш добре.
Отнсоно новия внос, Фенке, замисли се. Талянка кола, котка в чувал. Като я вземеш оттука, стига да не е търговец, според мене е доста по-добре, най-малкото може да ти каже на колко да си смениш маслото. Следва регистрация, еко такса, каско, гражданска, гуми може би амортесьорчета и къде отиваш ти може би ...
Аз лично като продадох моето на човека му казах и ангренаж и масло кога трябва да сменя. Па моята беше карана 4.5 години тука ама аз знам как - вервай ми окачване на тая кола не съм пипнал.
И не мисля че мотора е слаб за голф3. Друг е въпроса че с 4 човека и багаж баира на магистралата с макс 100 го катериш.