От какво става термостат на 82-84 гр. за 1.8 ABS мотор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

От какво става термостат на 82-84 гр. за 1.8 ABS мотор

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 16:37


Мъката е следната - с климата си грее стабилно като е на едно място.Говоря за температури от порядъка на 105-110 радуса.Пали си 1-ва степен навреме,2-ра също стига.Без клима си работи добре до към 90-95 макс.Ако я оставя на едно място с включен климатроник развива тези температури и започва и да удървя маркучите,което не е много добре.
Питах в магазина ама там казаха така :
-за двигателите до 1.4 дават термостат за 82 или 84 градуса ама не е еднакъв с този за по-големите.
-за всички останали дават 87 градусов термостат.
За дизелите не можаха да ми кажат дали стават на бензиновите или не.
Някой да има някаква идея? Или евентуално от Ауди някакво (макар,че би трябвало да са еднакви чарковете де).

Сменях няколко 87 градусови - има си я мъката а иначе термостата си бачка добре.Ама навън стане ли около 30-те и грее стабилно :(
Предварително блгодаря!

Последна промяна от zfa159 на Чет 10 юли 2008 16:38, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 10 юли 2008 16:38


а радиаторите изми ли си?
а между тях изми ли добре?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 16:42


За съжаление оттам започнах - и двата са вече идеално чисти и отвън и отвътре.Отвътре го мих и с добавка и с вода от чешмата по обратна посока на движение на водата като разглобявах.Иначе между тях и самите тях ги мих с пароструйка преди няколко месеца още като разглобявах там...дали са пак за миене след 3-4 месеца каране?
Като веят перките зад тях излиза много жега и то доста силна струя.
Здрав ми е ножа отпред,с големия радиатор съм,с 2-те перки,с нов (и проверен) датчик за тях,здрав ми е и ремъка между двете.
Ако не е пуснат климатроника няма дертове с греенето ако ще 5 часа да работи на място не минава 90.Ако го пусна обаче си грее добре.Ако колата се движи обаче а не седи на 1 място вдига макс до към 95. Говоря за най-големите жеги когато навън е 30-35.Ако е хладно няма проблеми.
Термостата сегашния работи добре (а и смених вече 3) обаче явно на Пасат-а не му понася многото жега из София :roll:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 10 юли 2008 17:21


Значи всичко е наред ,свиркаш си и караш.А дали вътре в таблото показва вярно???...смятам +-6-7 градуса има грешка,и не се заглеждай много много в температурата че току виж си сменил половината кола.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 17:45


И вътре гледах - мери си точно да му се не знае.Показва си колкото си е...калибрирал съм го с електронен термометър и съм препоил таблото....нямам отклонения в показанието на бензина и киолебания в стрелката.Вдига си 110,задържа си ги и даже се опитва да ги подмине ама гася климата и се оправя веднага.
Пък и щом пали 2-ра степен на перката значи вдига над 102 градуса.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 18:39


Засега си мисля да си взема оригинален термостат (от Унитрейд казаха,че е за 85 градуса) за 57лв.Нямам идея каква марка е и какво чудо е ама вече смених 3 други и общо взето си имам проблема с греенето.
Какво ще кажете за тази идея?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 10 юли 2008 18:42


за мене е запушване по водния радиатор и при работа на място и пуснат климатик не може целия да се охлади - затова вдига температура.
просто предположение е.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 10 юли 2008 19:00


мм,не е термостата според мене,нещо климатроника...,оригинален ли е ??, сигурен ли си че някога си поради някаква причина не е сменян радиатора на колата и да е сложен нов но такъв за кола без/климатик,климатроник/,щото и този филм го има.Техните са малко по-дълги да може да компенсират.Или ако е слаган допълнително климатика требе да се сменя и радиатора с такъв по-голям щото ефекта е точно твоя случай.

Последна промяна от Danny boy на Чет 10 юли 2008 19:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 19:01


Еми да де ама ако беше запушено нещо по радиатора тогава нямаше и в движение да се охлажда добре.Отделно при работа на място без клима вдига до 90 и не повече.
Разликата при клима и без клима е,че при клима пред радиатора има още един,който стопля въздуха,преминаващ през задния.Отзад перките веят жестоко горещ въздух и то и двете в смисъл,че и в двата края на радиатора.
Все пак мисля като разглобя всичко (ще си правя клапите на парното че са изгоряли) да промия пак цялата система,да взема нов термостат (все пак оригинален) и да видя.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 10 юли 2008 19:04


виж бе майна друг пасат с оригинален климатик и си сравнете радиаторите,трябва да е по-голям отколкото на пасат с без


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 19:11


Моя е най-големия който може да се сложи и се слага оригинално на Пасат с климатик - от фар до фар ;)


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 10 юли 2008 19:17


Миналата година грееше ли?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 10 юли 2008 19:54


Най големият радиатор на В3 е 720X380мм , другият който пак изглежда от фар до фар е 630X380мм и двата са със двойни перки :!:
А отпред решетката (над ножа) до край ли е отворена или само от ляво щото ако си със големият радиатор (който съответно върви със голямата решетка) а си със решетката която е отворена на полвина няма да му стига въздуха дефакто ще обдухва половината радиатор :idea:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 10 юли 2008 20:48


Danny boy написа:Значи всичко е наред ,свиркаш си и караш.

:!: :idea:
ти отдавна ми прави впечатление че не щеш да мирясаш и само под вола теле търсиш...
ма луд умора нема-само се поти и продължава... :dontknow:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 21:14


Това за лудия умора няма - абсолютно вярно!
По повод радиатора - най-големия е - 72см го мерих днес.
Отвора трябва да го видя - не съм сигурен дали е голям ама мисля,че е.
По повод миналата година - тогава беше с прецакан термостат и грееше безбожно.Смених термостата ама тогава вече беше студено (купих я късното лято).
Мисля да разглобя всичко и да го прочистя още веднъж като сменям радиаторчето за парното.
Утре ще видя като долях малко течност какво ще се случи.
Предварително благодаря!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта