Здравейте,
Колата е Passat 1.8 , RP
купето ми тресе при тръгване, мисля че не е съединител щото на задна дори при напълно отпуснат съединител , без газ тресе двигателя около 20-30 м.
Съмнявам се в задния десен ( ако си седнал на волана ) тампон, като поклатя двигателя странично с ръка, той се отделя на около 1 см. нагоре надолу. Дали е това ?
Какво точно му се сменя на тампона , има един гумен пръстен гледано отгоре и той ми изглежда цял, друго има ли дето може да се разтропа. Кво да купя ? Тази процедура мисля да си я правя сам, ако е това проблема, дали ще мога , с един крик и набор от ключове ( отгоре са 13-ки трите болта , ама има един страничен , колко ли е той ? )
Мерси за отговорите...
Заден десен тампон на двигателя ?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По принцип се къса вътре. Само че според мен трябва да се е разкапал за да ти са от там проблемите с тресенето. По вероятно да е тампона до скоростите. Аз сложих някакво менте и зимата като стегне студа ми падаха пломбите. По лошото беше че си мислех че като е нов е изключено проблема да е в него след като смених и останалите не ми остана нищо друго освен да чакам да стане нещо видимо за да разреша пробелема. Радостното беше че след две зими изтече и лъсна "голата истина". Иначе този тампон за който говориш -заден десен е единствения който без канал или подемник трудно ще смениш.
Задните тампони на двигателя за 2 един на скоростите и един от другата страна. Не са сложни за смяна но си требе канал или подемник и човека дето ги сменя да го е правил и преди. този на скоростите е по сложен за смяна особено ако си с абс, но и тогава майсотра ако е правил процедурата ще се справи без проблем . Аз преди 2 месеца ги сменях и 3-те
)) Задължително купи нови тампони и по възможност да не са ментетра, щот тогава пак ще ти тресе ако материала от който са направени е много твърд - демек процедурата се обесмисля. При Доси (Боби) тампоните по негови думи и впечатления на колеги са възможно най истниски - той снабдява много хора от форума с части (виж раздела сервизи на VW )
успех

успех
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Смених тампоните, колата заспа...
Тресене няма, двигателя работи по-тихо...
С предния и десния се справих сам, x 1 ден за всеки от двата, ама за този за скоростите вече нямах нерви и време и я закарах на майстор с подемник.
Ако някой иска съвети как съм се мъчил да пита , просто е голяма хамалогия, и трябва много мерак, издръжливост на студ и нерви да има човек да се захване с тази работа...
задължително условие - два крика , един за двигателя и един за колата и подходящи ключове лули 13, 17, 15.
Заключвайте темата.
Тресене няма, двигателя работи по-тихо...
С предния и десния се справих сам, x 1 ден за всеки от двата, ама за този за скоростите вече нямах нерви и време и я закарах на майстор с подемник.
Ако някой иска съвети как съм се мъчил да пита , просто е голяма хамалогия, и трябва много мерак, издръжливост на студ и нерви да има човек да се захване с тази работа...
задължително условие - два крика , един за двигателя и един за колата и подходящи ключове лули 13, 17, 15.
Заключвайте темата.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Най накрая разбрах от какво се е чувало силното бучене на двигателя в купето
Но и предния тампон,които леко беше модифициран от мен реших да сменя
Сега не мога да си позная колата, вече работи доста по-тихо, няма ги онея "лашкания" на двигателя при гасене и запалване.
Равносмятка:
3-те тампона от моргата ми излязоха 40лв;
за смяна на маистор -10лв.
Не ви препоръчвам ако нямате подемник и добър компект с инструменти сами да се залавяте да си сменяте тампоние, защото иначе ще падне голямо псуване:)
Ето и тампона на скоростната, които за сега ми хартисва, защото моят е добре :



Но и предния тампон,които леко беше модифициран от мен реших да сменя

Сега не мога да си позная колата, вече работи доста по-тихо, няма ги онея "лашкания" на двигателя при гасене и запалване.
Равносмятка:
3-те тампона от моргата ми излязоха 40лв;
за смяна на маистор -10лв.
Не ви препоръчвам ако нямате подемник и добър компект с инструменти сами да се залавяте да си сменяте тампоние, защото иначе ще падне голямо псуване:)
Ето и тампона на скоростната, които за сега ми хартисва, защото моят е добре :

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
mafiota написа:Най накрая разбрах от какво се е чувало силното бучене на двигателя в купето![]()
Но и предния тампон,които леко беше модифициран от мен реших да сменя
Сега не мога да си позная колата, вече работи доста по-тихо, няма ги онея "лашкания" на двигателя при гасене и запалване.
Равносмятка:
3-те тампона от моргата ми излязоха 40лв;
за смяна на маистор -10лв.
Не ви препоръчвам ако нямате подемник и добър компект с инструменти сами да се залавяте да си сменяте тампоние, защото иначе ще падне голямо псуване:)
Ето и тампона на скоростната, които за сега ми хартисва, защото моят е добре :
- Абе пиле шарено


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта