пробка за източване на антифриза?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
delirium
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

пробка за източване на антифриза?

Мнениеот delirium » Сря 09 юли 2008 22:34


Може ли някой да ми обясни къде точно се намира пробката за източване на антифриза от блока на двигателя?




Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Чет 10 юли 2008 0:27


ето някои как го правят:
"Аз вчера сменявах на моето Поло 1,3 ADX,ще ти кажа аз как го направих.Свалих скобата на долният маркуч на радиатора(и я изхвърлих,че беше от тия самозатягащите се),пуснах парното на топло,оворих капачката на разширителният съд и изчаках 10-ина минути да се поизточи,след това врътнах на стартера за 2-3 сек.После сложих нова скоба с винт на долният маркуч и налях 3,5 литра антифриз"ЛукОйл"концентрат,запалих да поработи като долях още 0,5 л концентрат,парното издуха топло и ГОТОВО!Сутринта отворих и долях още малко между min и max,че беше спаднало малко и всичко на шест!"


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Чет 10 юли 2008 9:59


На моя половер му правих пълна промивка когато го купих. Откачих маркуча и го източих. Прекарах още 50-тина литра водица през цялата система докато престане да излиза тиня. Закачих си маркуча и си долях антифриза. После имах малко ядове с обезвъздушаването, но след като помачках маркучите на работеща и загряла кола нещата заспаха :)


Потребителски аватар
delirium
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот delirium » Чет 10 юли 2008 21:20


Колеги, благодаря за отговорите.Но искам да разбера има ли изобщо такава пробка на блока?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 10 юли 2008 22:18


:lol: Виж сега колега, има много "пробки" по блока на двигателят които са за антифриз. Обаче това не са пробки ,а тапи. Като оставиш зимата колата не с антифриз ,а с вода и тя замръзне ,леда се разширява и избутва въпросните тапи навън и понякога спасява плока от спукване (АМА ПОНЯКОГА). Може да си чул за подобно нещо и да са ти го казали ,че е пробка ,но е тапа!

Тези тапи ,ако ги извадиш ,после е голям цирк да си ги върнеш по местата си и често има проблем с тях после ,защото няма да уплатнят добре. Разкачай мaркучите и това е :wink:

Тряват ти клещи и 10 секунди да разкачиш един мaркуч

Последна промяна от Anbuch на Нед 13 юли 2008 23:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 10 юли 2008 22:26


groznika написа: После имах малко ядове с обезвъздушаването, но след като помачках маркучите на работеща и загряла кола нещата заспаха :)


Ето един човек който не е изчел целият форум :lol: :012:

Като махнеш кората за моторчето на чистачките,на самото парно има една бяла врътка. Като загрее добре колата ,започваш да я развиваш и въздуха бяга оттам (това е най-високата точка в охладителната система на поло 2 F)


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Чет 10 юли 2008 23:04


Това с парното ясно, но явно съм имал въздух и другаде :)
След две три процедури плюс мачкане на маркучи нещата се наредиха :)


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 11 юли 2008 14:13


delirium написа:Колеги, благодаря за отговорите.Но искам да разбера има ли изобщо такава пробка на блока?

Ако търсиш пробка или кранче както при Лада и Москвич-няма.
От долния маркуч на радиатора точиш,промиваш и стягаш.Проблем с обезвъздушаването нямам.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта