пробка за източване на антифриза?
пробка за източване на антифриза?
Може ли някой да ми обясни къде точно се намира пробката за източване на антифриза от блока на двигателя?
ето някои как го правят:
"Аз вчера сменявах на моето Поло 1,3 ADX,ще ти кажа аз как го направих.Свалих скобата на долният маркуч на радиатора(и я изхвърлих,че беше от тия самозатягащите се),пуснах парното на топло,оворих капачката на разширителният съд и изчаках 10-ина минути да се поизточи,след това врътнах на стартера за 2-3 сек.После сложих нова скоба с винт на долният маркуч и налях 3,5 литра антифриз"ЛукОйл"концентрат,запалих да поработи като долях още 0,5 л концентрат,парното издуха топло и ГОТОВО!Сутринта отворих и долях още малко между min и max,че беше спаднало малко и всичко на шест!"
"Аз вчера сменявах на моето Поло 1,3 ADX,ще ти кажа аз как го направих.Свалих скобата на долният маркуч на радиатора(и я изхвърлих,че беше от тия самозатягащите се),пуснах парното на топло,оворих капачката на разширителният съд и изчаках 10-ина минути да се поизточи,след това врътнах на стартера за 2-3 сек.После сложих нова скоба с винт на долният маркуч и налях 3,5 литра антифриз"ЛукОйл"концентрат,запалих да поработи като долях още 0,5 л концентрат,парното издуха топло и ГОТОВО!Сутринта отворих и долях още малко между min и max,че беше спаднало малко и всичко на шест!"
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
На моя половер му правих пълна промивка когато го купих. Откачих маркуча и го източих. Прекарах още 50-тина литра водица през цялата система докато престане да излиза тиня. Закачих си маркуча и си долях антифриза. После имах малко ядове с обезвъздушаването, но след като помачках маркучите на работеща и загряла кола нещата заспаха 

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:

Тези тапи ,ако ги извадиш ,после е голям цирк да си ги върнеш по местата си и често има проблем с тях после ,защото няма да уплатнят добре. Разкачай мaркучите и това е

Тряват ти клещи и 10 секунди да разкачиш един мaркуч
Последна промяна от Anbuch на Нед 13 юли 2008 23:39, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
groznika написа: После имах малко ядове с обезвъздушаването, но след като помачках маркучите на работеща и загряла кола нещата заспаха
Ето един човек който не е изчел целият форум


Като махнеш кората за моторчето на чистачките,на самото парно има една бяла врътка. Като загрее добре колата ,започваш да я развиваш и въздуха бяга оттам (това е най-високата точка в охладителната система на поло 2 F)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта